Autor |
Wiadomość |
Rybson8888
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateo
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-04, 15:58 problem z dostaniem sie do zegarow
|
|
|
czy ktos wie jak sie dostac do zegorow zeby nic nie uszkodzic ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
quecksilber
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: ppp
Jeżdzę: a8
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 17 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2009-07-04, 19:55
|
|
|
wiemy
1 odpiąć aku
2 zdjąć poduszke czyli odkręcic dwie sróbki którymi jest mocowana do kierownicy
3 zdjąc kierownice do 97 klucz 17 po 97 chyba 19
4 odkęcić licznik sróbki pod kratkami.
i to na tyle |
|
|
|
|
|
|
|
Rybson8888
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateo
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-04, 21:42
|
|
|
quecksilber, co to znaczy zdjac kierownice do 97? |
_________________
|
|
|
|
|
Paoo
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemko
Jeżdzę: Audi A8 Q
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-04, 21:44
|
|
|
Kolego do 97 to znaczy do roku produkcji 1997 był klucz nr. 17 a po 97 czyli po 1997 roku produkcji był klucz 19.To jest to o co pytasz.Pozdro!!! |
_________________ Jest A8 4.2 Quatro PB w mażeniach Q7 4.2!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Rybson8888
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateo
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-04, 21:55
|
|
|
aha o to chodzi dobra dzieki kolego .pozdro! |
_________________
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-05, 01:15
|
|
|
a po cholerę zciągać kierownicę aby licznik wyciągnąć,............. :-/ ja obniżam ją do samego dołu i na maksa do siebie a potem po prostu odkręcam licznik i powolutku , jedna za drugą odczepiam kostki i licznik na wierzchu :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
quecksilber
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: ppp
Jeżdzę: a8
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 17 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2009-07-05, 08:43
|
|
|
kolego kierownicy nie zdejmuje się po cholere tylko żeby było wygodniej. |
|
|
|
|
Rybson8888
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateo
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 5 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2009-07-05, 11:06
|
|
|
a jeszcze jedno odpinajac kostki aku musi byc wylaczone? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-06, 23:49
|
|
|
nie........ale kluczyk wyłączony
[ Dodano: 2009-07-07, 00:51 ]
quecksilber napisał/a: | kolego kierownicy nie zdejmuje się po cholere tylko żeby było wygodniej. |
kiera,poducha,taśma,klucz wielki,ustawić w to samo miejsce potem.............na co to komu jak operacja trwa kilka minut :mrgreen: |
|
|
|
|
micek001
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 32 Skąd: PODLASIE
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-07-13, 08:02
|
|
|
W D3 bez zdejmowania kierownicy zegarów nie wyjmie się - nawet w najniższym położeniu kierownicy. Próbowałem i nie mogłem nijak przełożyć. Uwaga! Dobrze jest zaznaczyć położenie koła kierownicy na wielowpuście, bo jest dość drobny i łatwo można przestawić kierownicę. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|