Ogłoszenie 

Opony i alufelgi Opony samochodowe Porównywarka OC mfind części samochodowe Tarcze, hamulce
Opony & Alufelgi
Opony
samochodowe
Porównywarka OC
Części Audi A8
Układ hamulcowy


Poprzedni temat «» Następny temat
[S6 C5 02 ] Luz na flanszy w przednim dyfrze  
Autor Wiadomość
smola 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-08-05, 13:36   [S6 C5 02 ] Luz na flanszy w przednim dyfrze

Witajcie.
Nie mogę nigdzie znaleźć rzeczowych porad więc może u Was ktoś pomoże ;)

Na prawej półosi, w miejscu gdzie łączy się ona ze skrzynią biegów mam spory wyciek oleju i luz na flanszy, do której przykręca się półoś. Czy ktoś przerabiał podobny problem? Czy winny może być ten wałek kołnierzowy, do którego mocowana jest półoś czy problem bęzie leżał gdzieś głębiej?
bardzo proszę o pomoc bo auto stoi drugi tydzień rozebrane i nie wiem co robić. Z jednej strony szkoda mi tylko wymienić simmering i poskładać, żeby później znowu rozbierać i marnować olej, a z drugiej strony jestem w martwym punkcie bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnych informacji. Same dywagacje...
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2014-08-05, 20:43   

Też miałem tam wyciek. Kupiłem uszczelniacz i zaprowadziłem do mechanika. Tam zaczęli to robić i stwierdzili, że jest tam luz, nie wiedzieli czy tak powinno być i nie naprawili tego. Zaprowadziłem auto do warsztatu gdzie robią automaty, tam wymienili uszczelniacz, pytałem o luz - powiedzieli, że jest wszystko O.K, że sam uszczelniacz był do wymiany. Już ze 3 lata od wymiany uszczelniacza jest wszystko w porządku. Może i u ciebie jest tylko uszczelniacz uszkodzony...
 
 
smola 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-08-06, 06:08   

Raczej tak nie będzie...luz jest dość spory, dużo większy niż ten na lewej półosi. Jakiś tam luz ma być ale chyba nie aż tak duży.
U mnie ten luz jest jakby na samym wałku kołnierzowym, na zębach. Jak wsadzę wałek w dyfer to chodzi na prawo i lewo tak jakby na nachodzących na siebie zębach było luźno...nie wiem co o tym sądzić.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: CLK 55 AMG
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2070
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-06, 07:36   

To juz chyba sam sobie odpowiedziałeś - wał kołnierzowy do wymiany
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
smola 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-08-06, 07:52   

No niby tak, ale ciężko mi uwierzyć, że ten element się wyrobił. Średnia samego wałka to 32mm czyli wzorcowa. Nie wiem jak ocenić zużycie zębów.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: CLK 55 AMG
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2070
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-08-06, 08:09   

Jeżeli masz ten wałek wyciągnięty to zrób zdjęcie i wklej tutaj na forum
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-06, 11:50   

Dla zobrazowania co jest powodem tego luzu.
5hp24 Luz prawej flanszy
 
 
smola 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014
Posty: 4
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2014-08-06, 12:32   

Znam ten wątek i problem polega na tym, że po dołożeniu podkładek luz dalej jest, a flansza ma równo 32mm..
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, A6, A80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1600
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-02-07, 12:13   

No i ja odgrzeje kotleta, wczoraj bylem pod autem, od jakiegos czasu borykalem sie wlasnie z niewielkimi wibracjami w czasie jazdy... No i przypadkowo poszarpalem polosiami, no i moim oczom ukazal sie luz na obydwu prawych flanszach... W pierwszym momencie pomyslalem ze przeguby wewnetrzne zdychaja, ale luz jest ewidentnie na laczeniu flanszy z dyfrem, zarowno z przodu jak i z tylu... Teraz pytanko, czy te pierscienie kasujace luz sa do zdobycia, czy czeka mnie znow rekodzielo i dorabianie??? ;)
_________________
Mehr CO2... für mehr Sommer!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 12:14   

Jak sie te wibracje objawiały-kiera czy jakoś scentralizowane?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, A6, A80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1600
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-02-07, 12:17   

Ogolnie na budzie... Raz sa raz nie ma... Obstawiam ze winne sa wlasnie te luzy... Z tym ze hmmm, teraz tak mysle, te podkladki skasuja luz na flanszy jak sie bedzie nia szarpac w lewo,prawo... A ja mam luz typowo gora dol... tak jakby jakies lozysko w srodku bylo zuzyte :/
_________________
Mehr CO2... für mehr Sommer!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 12:19   

A to nic dziwnego-pepi ostatnio to przerabiał i są tam jak najbardziej łożyska do ogarnięcia.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, A6, A80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1600
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-02-07, 12:25   

Apophis, kurde, macie jakies wymiary tych lozysk, idzie to dostac w normalnym sklepie ??? :D bo cos czuje ze trzeba bedzie z tym dzialac ;) No coz, robota sie musi rodzic ...
_________________
Mehr CO2... für mehr Sommer!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 12:28   

Uderz do pepiego,ewentualnie poszukaj tez ten jego temat bo nawet nie wiem czy pisał gdzieś czy nowy zakładał,a co do łozysk to wiesz gdzie Michała znaleźć :)

Wiele firm zapomina o dyferencjale podczas remontów ASB-ja buliłem sporo swego czasu bo mój tez sie nadawał na złom i Łoboda zakładał uzywany ale o wiele lepszy wraz z całym osprzetem.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-07, 15:50   

Pierścienie regulacyjne do zdobycia są u ZF i ASO. Łożyska też kupisz ale niektóre są bardzo nietypowe wymiarowo :)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

Akumulatory samochodowe Audi A6 Porównywarka OC
opony samochodowe 24opony.pl