Autor |
Wiadomość |
smola
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-08-05, 13:36 [S6 C5 02 ] Luz na flanszy w przednim dyfrze
|
|
|
Witajcie.
Nie mogę nigdzie znaleźć rzeczowych porad więc może u Was ktoś pomoże
Na prawej półosi, w miejscu gdzie łączy się ona ze skrzynią biegów mam spory wyciek oleju i luz na flanszy, do której przykręca się półoś. Czy ktoś przerabiał podobny problem? Czy winny może być ten wałek kołnierzowy, do którego mocowana jest półoś czy problem bęzie leżał gdzieś głębiej?
bardzo proszę o pomoc bo auto stoi drugi tydzień rozebrane i nie wiem co robić. Z jednej strony szkoda mi tylko wymienić simmering i poskładać, żeby później znowu rozbierać i marnować olej, a z drugiej strony jestem w martwym punkcie bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretnych informacji. Same dywagacje... |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-08-05, 20:43
|
|
|
Też miałem tam wyciek. Kupiłem uszczelniacz i zaprowadziłem do mechanika. Tam zaczęli to robić i stwierdzili, że jest tam luz, nie wiedzieli czy tak powinno być i nie naprawili tego. Zaprowadziłem auto do warsztatu gdzie robią automaty, tam wymienili uszczelniacz, pytałem o luz - powiedzieli, że jest wszystko O.K, że sam uszczelniacz był do wymiany. Już ze 3 lata od wymiany uszczelniacza jest wszystko w porządku. Może i u ciebie jest tylko uszczelniacz uszkodzony... |
|
|
|
|
|
|
|
smola
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-08-06, 06:08
|
|
|
Raczej tak nie będzie...luz jest dość spory, dużo większy niż ten na lewej półosi. Jakiś tam luz ma być ale chyba nie aż tak duży.
U mnie ten luz jest jakby na samym wałku kołnierzowym, na zębach. Jak wsadzę wałek w dyfer to chodzi na prawo i lewo tak jakby na nachodzących na siebie zębach było luźno...nie wiem co o tym sądzić. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
smola
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-08-06, 07:52
|
|
|
No niby tak, ale ciężko mi uwierzyć, że ten element się wyrobił. Średnia samego wałka to 32mm czyli wzorcowa. Nie wiem jak ocenić zużycie zębów. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
|
smola
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 05 Sie 2014 Posty: 4 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-08-06, 12:32
|
|
|
Znam ten wątek i problem polega na tym, że po dołożeniu podkładek luz dalej jest, a flansza ma równo 32mm.. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:13
|
|
|
No i ja odgrzeje kotleta, wczoraj bylem pod autem, od jakiegos czasu borykalem sie wlasnie z niewielkimi wibracjami w czasie jazdy... No i przypadkowo poszarpalem polosiami, no i moim oczom ukazal sie luz na obydwu prawych flanszach... W pierwszym momencie pomyslalem ze przeguby wewnetrzne zdychaja, ale luz jest ewidentnie na laczeniu flanszy z dyfrem, zarowno z przodu jak i z tylu... Teraz pytanko, czy te pierscienie kasujace luz sa do zdobycia, czy czeka mnie znow rekodzielo i dorabianie??? |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:14
|
|
|
Jak sie te wibracje objawiały-kiera czy jakoś scentralizowane? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:19
|
|
|
A to nic dziwnego-pepi ostatnio to przerabiał i są tam jak najbardziej łożyska do ogarnięcia. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:25
|
|
|
Apophis, kurde, macie jakies wymiary tych lozysk, idzie to dostac w normalnym sklepie ??? bo cos czuje ze trzeba bedzie z tym dzialac No coz, robota sie musi rodzic ... |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-07, 12:28
|
|
|
Uderz do pepiego,ewentualnie poszukaj tez ten jego temat bo nawet nie wiem czy pisał gdzieś czy nowy zakładał,a co do łozysk to wiesz gdzie Michała znaleźć
Wiele firm zapomina o dyferencjale podczas remontów ASB-ja buliłem sporo swego czasu bo mój tez sie nadawał na złom i Łoboda zakładał uzywany ale o wiele lepszy wraz z całym osprzetem. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-07, 15:50
|
|
|
Pierścienie regulacyjne do zdobycia są u ZF i ASO. Łożyska też kupisz ale niektóre są bardzo nietypowe wymiarowo |
_________________
|
|
|
|
|
|