Autor |
Wiadomość |
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-13, 20:38
|
|
|
DuD napisał/a: | haha prelift jak dla mnie to to samo co przedlift | bo to jest to samo |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-13, 21:26
|
|
|
haha <tjaa> gdzies czytałem kiedyś, ze był przedlift potem wersja przejsciowa PRelift 99-00 rok i po lift ale to nie wiem jak w praktyce to było <niewiem> |
_________________ dare to be great
|
Ostatnio zmieniony przez danielos8 2013-12-13, 21:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-13, 21:36
|
|
|
Kurcze to by bylo tych wersji troszku |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-14, 10:05
|
|
|
danielos8 napisał/a: | haha <tjaa> gdzies czytałem kiedyś, ze był przedlift potem wersja przejsciowa PRelift 99-00 rok i po lift ale to nie wiem jak w praktyce to było <niewiem> |
Nie ma żadnej wersji przejściowej...... no chyba, że rocznik 98 pre-FL chcecie tak nazywać w który wrzucono NaviPlus ale to dalej był przed-lift i nic więcej co w po-liftach występowało w nim nie ma
Różne zmiany wyposażenia wchodzące z rokiem kalendarzowym bądź rokiem modelowym nie są żadnym liftingiem więc roczniki 94-98 to przed-lift (tak tu sobie zapisujemy w skrócie pre-FL) i 99-02 czyli po-lift (co w skrócie pisaliśmy tutaj po prostu FL).
Wyjątkiem może tu być rocznik 98 modelowy 99 bo to już po-lift - oglądałem taki ostatnio |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2013-12-14, 13:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2013-12-14, 12:32
|
|
|
Od siebie mogę dodać ze pierwsze a8 po lifcię już trafily pod koniec 98 do salonów. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-14, 13:38
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Od siebie mogę dodać ze pierwsze a8 po lifcię już trafily pod koniec 98 do salonów. |
No to oczywiste.... bo rok modelowy zmienia się w AUDI jakoś w połowie roku kalendarzowego więc np. produkcja 98 sierpień to już rok modelowy 99 więc po-lift |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-14, 19:04
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Nie ma żadnej wersji przejściowej...... no chyba, że rocznik 98 pre-FL chcecie tak nazywać w który wrzucono NaviPlus ale to dalej był przed-lift i nic więcej co w po-liftach występowało w nim nie ma |
a no to już wszystko jasne rozwiałeś moje wszelkie wątpliwości <hura> |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
DuD
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2013-12-30, 17:20
|
|
|
Ze względu że padł wtrysk w osemie, moje maleństwo przy okazji wymiany wtrysku otrzymało nowe: odmy, wszystkie przewody gazowe, uszczelki pod kolektor dolotowy, zafundowałem sobie od razu czyszczenie przepustnicy, kolektora i nowy płyn hamulcowy ATE TYP 200
Foto podczas prac
Kolektorek brzuszkiem do góry
|
_________________ "Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson |
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-01-16, 23:18
|
|
|
jak postęp prac? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
sebucha8d2
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 59 Skąd: Lipno Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-16, 09:00
|
|
|
Ładna ciekawie wygląda z tym dachem |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-09-19, 22:16
|
|
|
Odczułeś różnice po wymianie odmy i czyszczeniu kolektora.? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
|