Autor |
Wiadomość |
JuniorPoznan
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alex
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 43 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 89 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:25 [S8 D2 00
] Akumulator - dziwna sytuacja.
|
|
|
Witam Panowie...
Wiec sprawa jest nastepujaca...
Dzisiaj rano wzielem samochod z parkingu (odpalil normalnie) i postawilem jakies 50metrów dalej zgasilem i sluchalem radia na wylaczonym silniku (sluchanie radia moze jakies 10min) po czym chce zapalic auto i zapala sie kontrola AKUMULATORA i auta nie odpala... hmm pokrecilem dwa razy przytyrzymalem i odpalil... ale co to moze byc ? co moze brac mi prad ? o co chodzi ? dodam ze jadac pozniej zobaczylem ze na telefonie w podlokietniku wyswietlony jest napis: CHECK VOLTAGE
o co kaman ?
dzieki. pozdr. |
|
|
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:32
|
|
|
Najlepiej podepnij vaga, moze alternator... ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
JuniorPoznan
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alex
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 43 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 89 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-05, 19:38
|
|
|
ktos ma vaga w poznaniu ? |
_________________ Before I will die... |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-11-05, 20:49
|
|
|
Może po prostu akumulator jest do wymiany ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
JuniorPoznan
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alex
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 43 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 89 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-05, 21:06
|
|
|
a czy jest taka mozliwosc ze telefon pobiera tyle pradu ? nie wiem jak on tam jest podlaczony bo ciagle jest wlaczony nie wiem czy jest wylaczony jak zamykam auto... ale co mam telefon i jego komunikat CHECK VOLTAGE do slabego akumulatora ? i dlaczego tam a nie np. na FISie ? |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-11-05, 23:40
|
|
|
telefon fabryczny ci aku nie rozładuje, w pierwszej kolejności sprawdź sam aku, wystarczy zmierzyć miernikiem z hipermarketu za 19 zł jakie ma napięcie w 2 minuty po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i co się dzieje po odpaleniu auta |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-11-08, 15:37
|
|
|
w fisie/ liczniku masz tylko lampkę kontrolna ładuje/ nie ładuje a telefon ma właśnie taki poinformowanie.
Wg. mnie podobnie jak kolega colln sprawdź napięcie przed odpaleniem (powinno być w granicach (11,8-12,4)V i podczas pracy silnika na biegu jałowym ok. (13,8- 14,6)V jeżeli wartość ładowania jest ok. to do wymiany jest akumulator.
Sytuacja jaka się zdarzyła może świadczyć o zużytym aku odpaliłes auto i po krótkiej chwili wyłączyłeś, akumulator nie zdążył się naładować+ słuchanie muzyki czyli dalsze wyładowanie= brak napięcia w aku :-D |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-11-08, 20:27
|
|
|
kolego to moze byc problem rozrusznika, pobiera za duzy prad ale na sam pierw sprawdz sam aku bo byc moze jest walniety. Podjedz do kogos kto sprzedaje akumulatory to ci pomiara zrobia odpowiedniego |
|
|
|
|
|
|
|
JuniorPoznan
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alex
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 43 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 89 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-09, 23:39
|
|
|
ok sprawdzę, dziękuje bardzo
[ Dodano: 2010-11-25, 18:31 ]
Dobra teraz troche odswieze temat...
Wiec tak po pierwsze
- siadl mi aku nie moglem odpalic... i tak czekajac na pomoc badz jakis prad z nieba zrobilem test na fisie... check i leci po kolei... i co ? przyszlo do aku i OK ?
jak k**wa ok jak stoje a nie jade ???? i nie mam pradu ????
co do vaga auto kupione miesiac temu, konkretne i gruntowane badanie w aso zero bledow dotyczacych alternatora...
dzisiaj kupilem aku i pomierzylem te wartosci
wlozylem nowy odpalone auta miernik pokazuje 14,01 badz 14,00 cos w tych okolicach... po wlaczeniu swiatel radia i nawiewy pokazuje 13,70 i wartosci w tych okolicach... spec od aku mowi ze niby malo... ze powinno byc caly czas okolo 14,00 norma 13,70 to podobno wartosc w samochodach mercedesa.... a w audi powinna byc niby inna
jak to ?
tak powinnno byc ? |
|
|
|
|
|