Autor |
Wiadomość |
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-06-08, 17:48 [S8 D2 00
] dziwne prowadzenie
|
|
|
witam Panowie mam pytanie
przy montażu nowych opon zleciłem również ustawienie geometrii kół
okazało się,że aby ustawić poprawnie geometrie muszę wymienić tuleje wahacza oraz drążek
tak też uczyniłem, nie wróciłem do warsztatu gdzie miałem ustawic geometrie a warsztat który robił mi zawieszenie ustawił zbieżność
uczucia na drodze....
kiedy prowadzę przy wyższych prędkościach auto zachowuje się nie pewnie
np przy 120km/h kiedy próbuje delikatnie wykonywać skręty kierownica prawo/lewo auto jakby pływało tzn czuć że jest całkowita przyczepność,ale auto zachowuje się nie stabilnie
ja wiem ,że to duże długie auto ale czy esa nie powinna zachowywać się bardziej sztywno?
dodam tylko ,że jak puszcze kierownice to auto jedzie prosto,nic nie ściąga
amorki z tyłu nówki,przód jeszcze ok
jakieś sugestie Panowie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-08, 20:20
|
|
|
Powiem ci tak. ósema szczególnie w wersji S prowadzi sie jak po szynie. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-06-09, 06:15
|
|
|
Potwierdzam , miałem eskę i nie ma prawa nic bujać . Jak tuleje z tyłu są do wymiany to może bujać . Jak nie wiesz które to Ci michalwruszak dobierze . Kąty z tyłu są ustawione ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-06-09, 06:45
|
|
|
spartolili ustawienie |
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-06-09, 13:39
|
|
|
Wlasnie w warsztacie gdzie wymieniali mi zerwana tuleje tylnego wahaczA i drążek z przodu powiedzieli ze cała zawiecha jest w porządku i ustawili tylko zbieżność z przodu... |
_________________
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-09, 17:24
|
|
|
jedz na sprawdzenie gdzie indziej. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-06-09, 17:50
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | jedz na sprawdzenie gdzie indziej. |
Dwa niezależne warsztaty sprawdzały zawieche
Czy tam jest coś arcytrudnego ze mogli przeoczyć ?
Czy po wymianie tulejki tylnego wahacza trzeba ustawiać geometrię?
Najpierw pojadę na sprawdzenie geometrii i wszystkiego co można z tylu ustawić a potem jak nie minie to bede drążył dalej
Zreszta jak przy ustawieniu bedzie coś nie tak to powinni o tym poinformować c |
_________________
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-06-09, 18:15
|
|
|
Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-06-09, 18:53
|
|
|
pioter napisał/a: | Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d . |
A jak powinno to wyglądać fachowo? |
_________________
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-06-09, 22:52
|
|
|
Na opuszczonym , tak jak jest do jazdy powinno się dokręcić . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-06-10, 12:25
|
|
|
ok dzieki
wspominaliście o jakis tulejach górnych których niby nie widac, o które dokładnie chodzi? |
_________________
|
|
|
|
|
|