Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] dziwne prowadzenie  
Autor Wiadomość
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-08, 17:48   [S8 D2 00 ] dziwne prowadzenie

witam Panowie mam pytanie

przy montażu nowych opon zleciłem również ustawienie geometrii kół
okazało się,że aby ustawić poprawnie geometrie muszę wymienić tuleje wahacza oraz drążek
tak też uczyniłem, nie wróciłem do warsztatu gdzie miałem ustawic geometrie a warsztat który robił mi zawieszenie ustawił zbieżność

uczucia na drodze....

kiedy prowadzę przy wyższych prędkościach auto zachowuje się nie pewnie

np przy 120km/h kiedy próbuje delikatnie wykonywać skręty kierownica prawo/lewo auto jakby pływało tzn czuć że jest całkowita przyczepność,ale auto zachowuje się nie stabilnie

ja wiem ,że to duże długie auto ale czy esa nie powinna zachowywać się bardziej sztywno?
dodam tylko ,że jak puszcze kierownice to auto jedzie prosto,nic nie ściąga

amorki z tyłu nówki,przód jeszcze ok


jakieś sugestie Panowie?
_________________
:)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-08, 20:20   

Powiem ci tak. ósema szczególnie w wersji S prowadzi sie jak po szynie.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-06-09, 06:15   

Potwierdzam , miałem eskę i nie ma prawa nic bujać . Jak tuleje z tyłu są do wymiany to może bujać . Jak nie wiesz które to Ci michalwruszak dobierze . Kąty z tyłu są ustawione ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-06-09, 06:45   

spartolili ustawienie :]
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-09, 13:39   

Wlasnie w warsztacie gdzie wymieniali mi zerwana tuleje tylnego wahaczA i drążek z przodu powiedzieli ze cała zawiecha jest w porządku i ustawili tylko zbieżność z przodu...
_________________
:)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-09, 17:24   

jedz na sprawdzenie gdzie indziej.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-09, 17:50   

szeryfisch napisał/a:
jedz na sprawdzenie gdzie indziej.


Dwa niezależne warsztaty sprawdzały zawieche
Czy tam jest coś arcytrudnego ze mogli przeoczyć ?
Czy po wymianie tulejki tylnego wahacza trzeba ustawiać geometrię?
Najpierw pojadę na sprawdzenie geometrii i wszystkiego co można z tylu ustawić a potem jak nie minie to bede drążył dalej

Zreszta jak przy ustawieniu bedzie coś nie tak to powinni o tym poinformować c
_________________
:)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-06-09, 18:15   

Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-09, 18:53   

pioter napisał/a:
Pytanie jak zmieniali tuleje to czy dokręcili na opuszczonym samochodzie czy na podnośniku ? Zbieżność może lepiej ustawią na maszynie 3d .



A jak powinno to wyglądać fachowo?
_________________
:)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-06-09, 22:52   

Na opuszczonym , tak jak jest do jazdy powinno się dokręcić .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-06-10, 12:25   

ok dzieki
wspominaliście o jakis tulejach górnych których niby nie widac, o które dokładnie chodzi?
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.