Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] 4,2 AQH problem z klepaniem w silniku  
Autor Wiadomość
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-03-09, 12:55   

fafik napisał/a:
Opiłki koloru mosiężnego, magnes ich nie łapie, nastawniki i wałki były ściągane i wszystko cacy było


Skoro magnes nie chyta i kolor mosiądzu to może jednak ślizgi z nastawnikow zmielone.Sprawdź najpierw górę.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-09, 13:02   

tylko że jak kolega wyciągał to z miski olejowej to wątpię aby części ślizgów spłynęły w dół przez magistrale. Prędzej by ją zatkały <hmm>

dal pewności też bym sprawdził te ślizgi, wystarczy przecież tylko pokrywy zerwać
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-09, 13:22   

martin_rs4 napisał/a:
tylko że jak kolega wyciągał to z miski olejowej to wątpię aby części ślizgów spłynęły w dół przez magistrale. Prędzej by ją zatkały <hmm>

Mylisz się. Wielokrotnie wyciągałem z miski olejowej resztki ślizgów - nawet kawałki wielkości paznokcia czy nawet końcówki palca wskazującego <boisie>

Tak na szybko znalezione foto z moich prac:

.

.

Inna sprawa, że jak ślizgi się połamią to przytkać też gdzieś się mogą - ale weź to teraz dokładnie sprawdź <hmm>

Ale co do ślizgów to kolega pisał chyba wcześniej, że nastawniki były wyciągane i ślizgi na pewno są całe.
Więc jeżeli tak to nie są to ślizgi.


Ale opiłki w oleju niczego dobrego nie wróżą - gdzieś się ten silnik zaciera :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-03-09, 13:31   

Przecież olej spływa swobodnie z góry motoru do miski.
Może nastawniki wyglądały na całe ale ślizgi mialy mikropęknięcia i przy pierwszym odpaleniu po złożeniu glowic (chwilowy brak ciśnienia oleju) je pochrobotalo.Tak czy inaczej ja zerwał bym najpierw czapki.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-09, 13:41   

FOSS napisał/a:
Mylisz się.


ok, przyznaje nie wiedziałem <hihi> <cicho>

leon0376 napisał/a:
Może nastawniki wyglądały na całe ale ślizgi mialy mikropęknięcia i przy pierwszym odpaleniu po złożeniu glowic (chwilowy brak ciśnienia oleju) je pochrobotalo.Tak czy inaczej ja zerwał bym najpierw czapki.


dokładnie tez jestem tego zdania
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-03-09, 13:47   

Dlatego też nie odpalam od razu po robocie głowic silników 5V, kręcę rozrusznikiem do uzyskania odpowiedniego ciśnienia na nastawnikach.

Po założeniu głowic i tak zawsze lecę z pomiarem ciśnień na cylindrach.
Trochę kręcenia silnikiem jest by zbadać wszystkie 8 cyl.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2017-03-09, 13:59   

marekp750 napisał/a:
Dlatego też nie odpalam od razu po robocie głowic silników 5V, kręcę rozrusznikiem do uzyskania odpowiedniego ciśnienia na nastawnikach.

Po założeniu głowic i tak zawsze lecę z pomiarem ciśnień na cylindrach.
Trochę kręcenia silnikiem jest by zbadać wszystkie 8 cyl.

<okok> Tak to powinno wyglądać
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.