Autor |
Wiadomość |
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-03-09, 12:55
|
|
|
fafik napisał/a: | Opiłki koloru mosiężnego, magnes ich nie łapie, nastawniki i wałki były ściągane i wszystko cacy było |
Skoro magnes nie chyta i kolor mosiądzu to może jednak ślizgi z nastawnikow zmielone.Sprawdź najpierw górę. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-09, 13:02
|
|
|
tylko że jak kolega wyciągał to z miski olejowej to wątpię aby części ślizgów spłynęły w dół przez magistrale. Prędzej by ją zatkały
dal pewności też bym sprawdził te ślizgi, wystarczy przecież tylko pokrywy zerwać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-03-09, 13:22
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | tylko że jak kolega wyciągał to z miski olejowej to wątpię aby części ślizgów spłynęły w dół przez magistrale. Prędzej by ją zatkały |
Mylisz się. Wielokrotnie wyciągałem z miski olejowej resztki ślizgów - nawet kawałki wielkości paznokcia czy nawet końcówki palca wskazującego
Tak na szybko znalezione foto z moich prac:
.
.
Inna sprawa, że jak ślizgi się połamią to przytkać też gdzieś się mogą - ale weź to teraz dokładnie sprawdź
Ale co do ślizgów to kolega pisał chyba wcześniej, że nastawniki były wyciągane i ślizgi na pewno są całe.
Więc jeżeli tak to nie są to ślizgi.
Ale opiłki w oleju niczego dobrego nie wróżą - gdzieś się ten silnik zaciera |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-03-09, 13:31
|
|
|
Przecież olej spływa swobodnie z góry motoru do miski.
Może nastawniki wyglądały na całe ale ślizgi mialy mikropęknięcia i przy pierwszym odpaleniu po złożeniu glowic (chwilowy brak ciśnienia oleju) je pochrobotalo.Tak czy inaczej ja zerwał bym najpierw czapki. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-09, 13:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | Mylisz się. |
ok, przyznaje nie wiedziałem
leon0376 napisał/a: | Może nastawniki wyglądały na całe ale ślizgi mialy mikropęknięcia i przy pierwszym odpaleniu po złożeniu glowic (chwilowy brak ciśnienia oleju) je pochrobotalo.Tak czy inaczej ja zerwał bym najpierw czapki. |
dokładnie tez jestem tego zdania |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2017-03-09, 13:59
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Dlatego też nie odpalam od razu po robocie głowic silników 5V, kręcę rozrusznikiem do uzyskania odpowiedniego ciśnienia na nastawnikach.
Po założeniu głowic i tak zawsze lecę z pomiarem ciśnień na cylindrach.
Trochę kręcenia silnikiem jest by zbadać wszystkie 8 cyl. |
Tak to powinno wyglądać |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|