Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na wolnych obrotach  
Autor Wiadomość
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-26, 09:29   [D2 95 4.2PB/LPG ] Nierówna praca na wolnych obrotach

Witam.Mam problem ze swoją a8.Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach.Wymieniłem świece,cewki,moduły nie wiem gdzie szukać przyczyny.Dodam że audi posiada instalacje lpg czy mogą to być padnięte wtryski lpg?Drgania występują kiedy pojeżdżę na lpd i zmienię na pb wtedy silnikiem zaczyna drgać, kiedy włączę lpg drgania ustają nie wiem co robić i co już wymieniać może sonda a może katy ale tak gdybać to można znacie jakiegoś specjalistę od takich rzeczy a może sami mieliście podobny problem jeśli tak to proszę pomóżcie.


Wydzieliłem Ci nowy temat. Nie mieszaj innym w tematach gdyż twoje auto może mieć inne przyczyny a w dodatku nie są to te same jednostki napędowe.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-26, 09:55   

Po pierwsze należy sprawdzić błędy.
Przyczyn może być wiele od nieszczelności na dolocie, uszkodzonym wtryskiwaczu, nie zamykającymi się wtryskami lpg, sondy itd.

Piszesz że po odpaleniu jest ok. Następnie przełączasz na gaz i jest ok. Po przełączeniu na benzynę już jest problem.

Na początek zakręć butle w bagażniku i pojeździj troszkę na benzynie. Jeśli będzie ok to znaczy że instalacja petrol jest sprawna.
Jak zrobisz kilka kilometrow to odkręć butlę i przełącz na gaz. Pochodzi kilka minut i na nowo na benzynę. Z tego co piszesz to powinno szarpać.
Jesli tak to podczas pracy silnika na benzynie zakręć butlę gazową i rundka po mieście kilku km. Jeśli po rundzie wszystko będzie ok to będzie wnioskowało że któryś z wtryskiwaczy lpg podlewa gazem po przełączeniu na benzynę.

Może być problem z wtryskiwaczami, może trzeba je wyczyścić lub ewentualnie wymienić.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-26, 11:02   

ok spróbuje zrobić tak jak napisałeś
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-26, 12:45   

zrobiłem tak jak napisałeś nie zmieniło się nic dalej jest uczucie trzęsienia ziemi pod autem
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-26, 12:54   

A jak startujesz na PB i smigasz tylko na PB tez się to dzieje?

Robiles diagnostyke??jakies błedy sa? Logi kanał 10i11?
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-26, 12:55   

ernesto, kiedy wymieniałem czujnik spalania stukowego dostałem taka djagnozę komputerową:

przerywacz spalania rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 5 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 8 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 6 rozpoznany
przerywacz spalania cylinder 7 rozpoznany
sterownik silnika zablokowany
adaptacja lambda2 adaptacja multiaktywna za niska
przekaźnik pompy paliwa usterka elektryczna
sonda lambda2 za niski sygnał
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-26, 12:58   

Apophis, tak na benzynie też to występuje.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-04-26, 13:02   

Czyli kuleje jedna strona
Tu masz podobny przypadek
http://www.a8team.pl/d2-9...7.htm?highlight

http://www.a8team.pl/d2-9...0.htm?highlight
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-04-27, 07:23   

Też miałem brak zapłonu na 5678 ,i winowajcą był czujnik położenia wałka rozrządu . Od hurtownika koszt 86 zł
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-28, 19:08   

A gdzie znajduje sie ten czujnik położenia wałka rozrządu(ten czujnik ma jakiś kolor ilo pinowy jest?)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-28, 19:10   

Z tyłu głowicy strona kierowcy,3pinowa kostka. Kolor aluminium :)
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-28, 19:29   

czy ciśnienie 11 bara jest ok w a8 mam takie na wszystkiich garach?
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-28, 19:31   

bo może ciśnienie jest za słabe i dlatego podszarpuje, a jak sprawdzić czy czujnik połżenia wałka jest uszkodzony?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-04-28, 19:33   

To halotron więc sprawdzanie ryzykowne jest,mozna zerknac czy ma kable w porządku czy na skrajnych kablach napiecie 5v i czy ida impulsy. Ale powinien choc nie zawsze wadliwy wywalac bład.
 
 
Dolar 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 11
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2015-04-28, 19:36   

ok dzięki za wskazówki zerknę i za niedługo dam znać co i jak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.