Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 W12 ] coś stuka jak dodaje się gazu stuka coraz szy  
Autor Wiadomość
W12 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: Audi A6 C6
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 2
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-11-14, 19:43   [D2 01 W12 ] coś stuka jak dodaje się gazu stuka coraz szy

Witam mam do Was pytanie
Mój kolega ostatnio kupił Audi A8 W12 D2 w Niemczech z udokumentowanym przebiegiem 190tyś km rocznik 2001 piękna Czarna jasna skóra full opcja ale nie o to mi tu chodzi.
Przyjechał do mnie pooglądaliśmy maszynkę i ja odpalił ale podniosłem maskę a tu na wolnych obrotach coś stuka jak dodaje się gazu stuka coraz szybciej i pytam się go to już od dawna a on mi mówi że tak było jak już kupił i mówili mu że tak ma być,a jak go wyśmiałem i mówię ze ktoś tym autem po prostu bez oleju jeździł i przytarł szklanki i teraz nie mają ciśnienia i nie dobijają do końca. I co Wy o tym myślicie może ja się mylę ile by kosztowała naprawa a może już się ktoś z czymś takim spotkał ? proszę o wasze opinie
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-11-15, 12:59   

Jeśli dźwięk dobiega z głowicy ewidentnie, no to faktycznie trzeba przejrzeć górę. Stukot stukotowi nie równy. Wałki, krzywki, łańcuch, tuleje zaworowe,? Twoja teoria jest prawdopodobna, co nie zmienia faktu, że trzeba tam zajrzeć, nie ma co gdybać...

Mi ostatnio zatarło silnik w pożyczonej Omedze 3.0 MV6 :evil: Silnik też zaczął stukać, aż staną. Na zimnym udało się go odpalić z wielkim oporem żeby coś zdiagnozować. Dźwięk był trudny do zlokalizowania, właściwie wydawało się że bardziej z góry silnika się wydobywa. Były nawet podejrzenia o urwany zawór. Winowajcą jednak okazały się panewki wału korbowego. Były już nadwyrężone. Jedna przesunęła się ze swojego miejsca i wbiła się w drugą, skrajną. W sumie nawet nie wiem jak to jest możliwe, musiałbym to zobaczyć na live. Stanęło wszystko... Nie opłacało się tego remontować. Wjechał inny silnik.

Jedno jest pewne, nie można lekceważyć takich dźwięków. Fajnie, że to W12 i z drugiej strony niefajnie, bo kapota z częściami i serwisem. Oby to była jakaś drobnostka.
Niech się wypowiedzą fachowcy od silników, bo ja to sobie tylko mogę poteoretyzować ;-)
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-11-16, 21:51   

też wstępnie obstawiałbym małąiloość oleju lub ew. przytarte szklanki..
gorzej jak coś innego.. koszta niezłe
_________________
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-11-17, 07:34   

Możliwe, że właśnie z powodu tego dźwięku helmut sprzedał szybko drogie w naprawie auto... Aby to była drobnostka!
_________________

 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-11-17, 13:10   

Mucholejkolator napisał/a:

.... Winowajcą jednak okazały się panewki wału korbowego. Były już nadwyrężone. Jedna przesunęła się ze swojego miejsca i wbiła się w drugą, skrajną. W sumie nawet nie wiem jak to jest możliwe, musiałbym to zobaczyć na live. Stanęło wszystko...


Mi w omedze panewka na panewke naszła tak, że aż wał stanął na amen :mrgreen: i go naprawiłem i jeżdze na tym silniku po dziś :-)

A co do tematu nie ma co zwlekać tylko zrzucać góre, bo może jeszcze coś się odratuje- bo z życia wiem, że jak się nie zadba o 1 rzecz to auto się odwdzięcza i psuja przy okazji 3 inne :mrgreen: ale oby sprawa zamknęła się w ludzkich pieniądzach o ile przy 6.0 można o takich mówić :-|
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-17, 16:13   

W żony samochodzie - Mercedes A-klasa też zaczęło stukać w silniku. Jak objeżdżałem okoliczne warsztaty każdy chciał robić do póki nie powiedziałem, że to A-klasa. Z A8 W12 będzie jeszcze gorzej aby znaleźć warsztat który podejmie się naprawy i przy okazji gorzej nie spier...., chociaż nie wiem czy tu nie lepiej do ASO (i tak wszystko do tego silnika trzeba zamawiać w ASO - tanio nie będzie, ale niech chociaż zdiagnozują co mu dolega) W żony aucie skończyło się wymianą silnika, oby w tym tak się nie skończyło bo o zdrowy silnik do W12 może być ciężko :-(
 
 
W12 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Hubert
Jeżdzę: Audi A6 C6
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 2
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-11-17, 17:58   

dzięki za pomoc mi też sie wydaje że to szklanki
Ja mam akurat znajomego w AutoSpecjalu W Krakowie i powiedział mi ze naprawa od 5 tyś w górę jeżeli są to szklanki do roboty , i powiedział mi ze pracuje w Autospacjalu 10 lat i jeszcze na warsztacie takiego auta nie mieli z tym silnikiem i nawet nie słyszał że w ogóle gdzieś takie coś w Polsce robili :D
Auto z takim silnikiem to musi przejechać 500tyś km i ma być wszystko w porządku jeżeli się o nie dba
ale widocznie HELMUT o niego nie dbał i sprzedał za dobre pieniądze do biednego Polaka :evil:
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-17, 20:46   

W12 napisał/a:
...widocznie HELMUT o niego nie dbał i sprzedał za dobre pieniądze do biednego Polaka :evil:
I to niestety może być prawda :-?
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
sempu8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-11-25, 11:29   

obstawial bym panewki na wale. sa gleboko i kiepsko slychac. moze z dolu bedzie lepiej slychac.
 
 
dziq111 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 49
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2011-12-02, 11:00   

u mnie w w12 nie bylo juz panewek na dole polecam sciagnac mise i wymienic nawet jesli nie trzeba bo skonczy sie wymiana silnika/
_________________
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.