Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-05-25, 20:36 [D2 96 4.2PB/LPG ] Temperatura silnika
|
|
|
witam dzis w goracy dzien na miescie temperatura doszlami do 100 stopni.Zastanawiam sie co moze byc tego powodem.Kiedys bylem na kompie i wyszedlmi czujnik temp cieczy chlodzacej.Nie wiem czy mam powod do zmartwienia czy nie,nie wiem tez czy temperatura wzrosla by wyzej czy tez nie poniewaz zakonczylem jazde.Napiszczie o co chodzi jesli ktos przechodzil to.Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Doc
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 36 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2009-05-25, 21:31
|
|
|
Czujnik temp cieczy jeśli nie będzie prawidłowo działał, nie będzie uruchamiał wentylatora.
Chyba sam sobie odpowiedziałeś. ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-05-27, 16:41
|
|
|
widzisz kolego DOC n ie calkiem jest tak jak mowisz poniewaz tam nie ma elektrycznego wentylatora tylko visco i wlasnie to visco mi padlo a czujnik nie ma nic do tego |
|
|
|
|
Sebuś
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: inne
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2009-05-27, 18:41
|
|
|
Albo termostat :-P |
|
|
|
|
|
|
|
Doc
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A6 C6
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 36 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2009-05-29, 23:00
|
|
|
paulo79 napisał/a: | nie ma elektrycznego wentylatora tylko visco i wlasnie to visco mi padlo | Słusznie. Rozpędziłem się. |
_________________ 2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl |
|
|
|
|
Lukasz_
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 73 Skąd: D1
|
Wysłany: 2009-05-29, 23:32
|
|
|
standardowy opis padniętego visco |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2009-07-05, 21:00
|
|
|
do ilu wam dochodzi temp silnika jak stoicie w korku w goracy dzien? Jaka jest bezpieczna temperatura do ilu moze dojsc maxymalnie? Pytam bo borykam sie z tym visciem a wczoraj doszlo mi w korku do 100 stopni a dzien byl upalny |
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-06, 09:08
|
|
|
Mi zawsze dochodzi do 90 i stoi równo bez żadnych zmian bez względu na warunki.
Ale myslę że 100 mu nie zaszkodzi. |
|
|
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2009-07-06, 11:37
|
|
|
MorgothV8 napisał/a: | Mi zawsze dochodzi do 90 i stoi równo bez żadnych zmian bez względu na warunki.
Ale myslę że 100 mu nie zaszkodzi. |
U mnie tak - samo, na początku myślałem że nie coś jest nie tak skoro nigdy nie przekracza 90*c ale widocznie ten tym tak ma :!: |
_________________ |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2009-07-06, 19:25
|
|
|
100 stopni w korku to nie jest nic tragicznego. Bo termostat otwiera się koło 90kilku
stopni więc niema jeszcze tragedi. Chyba że ubywa płynu. Ja tak miałem ale zostawiałem za sobą chmurkę pary. Na początku niewielką ale na koniec to była
już zasłona z pary. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
dareka6
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptroinic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 45 Skąd: WR
|
Wysłany: 2009-07-27, 16:38
|
|
|
Koledzy,a gdzie znajduje sie termostat i czy samemu mozna go wymienic? |
_________________ Było:
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
W garażu
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM + Virus
Audi A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2009-07-27, 20:19
|
|
|
dareka6 napisał/a: | Koledzy,a gdzie znajduje sie termostat i czy samemu mozna go wymienic? |
Przecież podesłałem Ci linka na PW (opócz wymiany rozrządu masz tam informacje również o termostacie (wymienia się przy okazji rozrządu, bo jest schowany i nie ma sensu ew znów wszystkiego zrzucac)):
http://www.audipages.com/...tbreplace0.html |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
|