Autor |
Wiadomość |
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2022-09-16, 23:30 [D2 99 4.2PB/LPG
] Ktoś ma założony reduktor LPG Tomasett
|
|
|
Witam szukam opini na temat takiego reduktora.Tomasetto AT-13 XP 373KM. Mój ma 14 lat i chce założyć nowy do tego nową Listwe wtryskową
Tomasetto Reduktor AT-13 XP 275kW / 373KM AT13XP
Lub KME GOLD GT
https://www.skapiec.pl/si...7ywFzv-RlNU0Fvk |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-09-19, 22:22
|
|
|
razy dwa raczej jak do 4,2
KME R2 Twin |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2022-09-20, 06:59
|
|
|
pepi napisał/a: | razy dwa raczej jak do 4,2
KME R2 Twin |
Popieram
Miałem kiedyś Golda zamarzał mi przy temp zewn. poniżej 10st.
Teraz mam Twina i jest ok.
Jeden reduktor jak wyrobi ciśnieniowo to termicznie polegnie. |
_________________
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2022-09-30, 23:49
|
|
|
A ja Twina zamieniłem na Magic 3. Denerwowało mnie, że jak cisnę ostro i nagle odpuszczę to Twin srogo się pompuje. Jak gaz się leje w parownik a potem zastaje odcięty pobór to to co się nalało musi odparować. Znów jak jadę lekko i mocno wduszę to gaz gotuje się przed zaworem i ciśnienie siada. Wszystkie kłopoty zniknęły po zainstalowaniu magika. Mam Barakudy 130 bez dysz i instalacja chodzi na małym ciśnieniu 0,7-0,8 |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-10-02, 19:45
|
|
|
a po uj takie masz wtryski ?to raz
ma być normalna bez dyszy a dwa
nie ciesz się z tego magica aż tak bo on fajny jest ale lubi ciekły lać na wtryski podobno te bąki poprawili ale jak go zpałujsz to może być różnie
miałem go w scorpio kiedyś po 20 tys tłok się zacinał |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2022-10-03, 11:47
|
|
|
Magic jest fajny głównie ze względu na wymiary, ale muszę potwierdzić słowa pepiego - swojego regenerowałem po ok. 3 latach, bo się zacinał na zimno i walił ciśnieniem aż węże gumowe zrzucało z króćców. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-10-03, 11:54
|
|
|
Ja tam od prawie 100tyś km jeżdżę na reduktorze Prinsa i dopiero od jakiegoś czasu przy przełączaniu drobne szarpanie się pojawiło. Inna sprawa że temperatura przełączenia 30 stopni więc ciut za nisko. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2022-10-03, 12:22
|
|
|
Jakie wady ma magic to wiadomo. Ja przymykam na nie oko bo podoba mi się zasada działania.
Nie wiem czy są inne reduktory które na zawór puszczają gaz już odparowany a nie leją ciekły.
Twin jest ok ale ma wady tego typu reduktorów bo są cechą ich konstrukcji, magic ma inne... ale jak działa to ciśnienie trzyma dobrze przy szybkich zmianach poboru. To dla mnie najważniejsze. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2022-10-03, 17:37
|
|
|
tłokowy ok jak tłok sie nie zacina
a twin u ciebie siadał bo babola pewnie z wtryskami zrobiłeś |
|
|
|
|
|