Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-04-30, 19:49 [S8 D2 00
] Vag 311.2 wypadanie zapłonów
|
|
|
Witam jak sprawdzic wypadanie zapłonów na vagu 311.2 grupa 14,15,16 nie mam odczytu ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-01, 11:04
|
|
|
A na 19 i 20? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-01, 14:58
|
|
|
To co mam zrobić by to sprawdzić? Bo jestem w czarnej d...e ??? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-01, 16:46
|
|
|
No w bloki pomiarowe i na kanał 19 i 20 da rade u ciebie? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-01, 21:43
|
|
|
sprawdze jutro dopiero wrocilem ... problem jest taki ze czuje drgania na silniku wczoraj wymienilem swiece myslalem ze pomoze dolalem tez stp do zbiornika zrobilem 450 km , niestety tak samo a nawet gorzej nie wiem czym to jest spowodowane
wykrecone swiece wygladaly tak https://photos.app.goo.gl/tjvUcfMK8fVvB2KV9
dzis podmienialem cewki najpierw calosc na ssaniu na dzien dobry fajnie ale jak spuscil obroty to znow drgania , pozniej wzialem 4 cewki z d3 i wymienialem po kolei bez zmian wsciekam sie ..., a jutro wale do Łodzi odwiezc A8 bo tam z kolei padla mi przekladnia i mam koszmarny wyciek z obu stron z tych gum przy koncowkach czarna seria jakas nade mna ... |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-02, 08:31
|
|
|
tak kiepsko troch widać odcień elektrod, jeśli prawidłowo mieszanka jest spalana to świeca ma jasno brązowawy odcień , ale tam na jednej widać spory osad , czyżby kamień od wody??, zrób pomiar kompresji |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-02, 17:00
|
|
|
Płynu nie ubywa i nie ubywalo pod korkiem czysto
[ Dodano: 2018-05-04, 20:17 ]
problem rozwiązany powiem tak to była moja pierwsza przygoda z kluczem dynamometrycznym za słabo zablokowałem ten trzpień blokujący moment i nie dokręciłem świecy jak trzeba wszystko działa pięknie , a w zlokalizowaniu cylindra na którym była nie dokręcona sprawdziła sie metoda Ernesta i Marka odpinałem cewki ale tak słabo było cokolwiek czuć więc zapiąłem reczny przełączyłem asb w tryb drive i pod obciążeniem wyszło szydło z worka + drogowy test po poskręcaniu i jest miód |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
|