Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 ] Vag 311.2 wypadanie zapłonów  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-04-30, 19:49   [S8 D2 00 ] Vag 311.2 wypadanie zapłonów

Witam jak sprawdzic wypadanie zapłonów na vagu 311.2 grupa 14,15,16 nie mam odczytu ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-05-01, 07:45   

Jeśli AQH/AQF - to sterownik nie ma takiej możliwości , tylko nowsze AVP i AUW miały taką opcję
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-01, 11:04   

A na 19 i 20?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-01, 14:58   

To co mam zrobić by to sprawdzić? Bo jestem w czarnej d...e ???
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-01, 16:46   

No w bloki pomiarowe i na kanał 19 i 20 da rade u ciebie?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-01, 21:43   

sprawdze jutro dopiero wrocilem ... problem jest taki ze czuje drgania na silniku wczoraj wymienilem swiece myslalem ze pomoze dolalem tez stp do zbiornika zrobilem 450 km , niestety tak samo a nawet gorzej nie wiem czym to jest spowodowane
wykrecone swiece wygladaly tak https://photos.app.goo.gl/tjvUcfMK8fVvB2KV9

dzis podmienialem cewki najpierw calosc na ssaniu na dzien dobry fajnie ale jak spuscil obroty to znow drgania , pozniej wzialem 4 cewki z d3 i wymienialem po kolei bez zmian wsciekam sie ..., a jutro wale do Łodzi odwiezc A8 bo tam z kolei padla mi przekladnia i mam koszmarny wyciek z obu stron z tych gum przy koncowkach czarna seria jakas nade mna ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-05-02, 08:31   

tak kiepsko troch widać odcień elektrod, jeśli prawidłowo mieszanka jest spalana to świeca ma jasno brązowawy odcień , ale tam na jednej widać spory osad , czyżby kamień od wody??, zrób pomiar kompresji
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-05-02, 17:00   

Płynu nie ubywa i nie ubywalo pod korkiem czysto

[ Dodano: 2018-05-04, 20:17 ]
problem rozwiązany :D powiem tak to była moja pierwsza przygoda z kluczem dynamometrycznym za słabo zablokowałem ten trzpień blokujący moment :D i nie dokręciłem świecy jak trzeba wszystko działa pięknie , a w zlokalizowaniu cylindra na którym była nie dokręcona sprawdziła sie metoda Ernesta i Marka odpinałem cewki ale tak słabo było cokolwiek czuć więc zapiąłem reczny przełączyłem asb w tryb drive i pod obciążeniem wyszło szydło z worka :D + drogowy test po poskręcaniu i jest miód :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.