|
Autor |
Wiadomość |
Gusiew
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 45 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2012-04-22, 09:52 [S8 D2 01 LPG
] Moduły zapłonowe a czasy wtrysków
|
|
|
Witam
Chce wymienic u siebie moduły zapłonowe, ale nigdzie nie moge znalezc pasujacych do mojego samochodu. Ma ktos jakis pomysł?? Podsunie mi ktos jakas strone??
I pytanie czysto techniczne. Wymienione sa: przeplywomierz cewki swiece, obydwie sondy przedkatlizatorem. Objawy: jeden Bank ma czasy wtryskow rozne od drugiego. Chodzi mi o prace na beznynie oczywiscie(wiadomo ze nagazie bedzie to samo). Np na postoju jeden bank ma ok 2.5ms a drugi 3.1ms. Ma ktos jakis pomysł?? Zadne kable od gazu nie sa podpiete do sond. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2012-04-22, 12:15
|
|
|
Przy Twoim silniku nie ma modułów zapłonowych. Zamiast modułów wszystkim kieruje ECU silnika. Po FL nie występowały już moduły.
Spróbuj odpiąć na jakąś godzinkę akumulator a po podłączeniu akumulatora przekręć kluczyk ale nie odpalaj auta. Potem pojeździj jakiś czas na samej benie powinno się unormować. Moim zdaniem winowajcą będzie źle ustawiona instalacja LPG i ona chrzani mapy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gusiew
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 45 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2012-04-22, 12:43
|
|
|
Ok zresetuje wszystko zobaczymy co bedzie.
[ Dodano: 2012-04-23, 11:43 ]
Nic to nie dało. Przez moment bylo równo a potem od razu znowu sie rozjechały. A co jesli:
A ktorys z wtryskow nie domaga?? Komp nie bedzie podnosił dawki od razu??
B jest gdzie nieszczelnosc i dostaje sie wiecej powietrza np przez uszczelki wtryskow?? To komp nie bedzie podnosił dawki?? |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2012-04-24, 19:17
|
|
|
Ja miałem taki przypadek u siebie, okazało się ze wypadły (a raczej wpadły do silnika, wessało je) 2 uszczelki - oringi wtryskiwaczy w lewej głowicy. Po wymianie kompletu czasy wtrysków się wyrównały a spalanie spadło o 2l/100km |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-05-09, 21:51
|
|
|
Źle ustawiony rozrządu albo fazatory. Do kidy niezadxialala adaptacja było oki zaraz po trzecie blok 90 i 93 sprawdz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |