Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Moduły zapłonowe a czasy wtrysków  
Autor Wiadomość
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-04-22, 09:52   [S8 D2 01 LPG ] Moduły zapłonowe a czasy wtrysków

Witam


Chce wymienic u siebie moduły zapłonowe, ale nigdzie nie moge znalezc pasujacych do mojego samochodu. Ma ktos jakis pomysł?? Podsunie mi ktos jakas strone??

I pytanie czysto techniczne. Wymienione sa: przeplywomierz cewki swiece, obydwie sondy przedkatlizatorem. Objawy: jeden Bank ma czasy wtryskow rozne od drugiego. Chodzi mi o prace na beznynie oczywiscie(wiadomo ze nagazie bedzie to samo). Np na postoju jeden bank ma ok 2.5ms a drugi 3.1ms. Ma ktos jakis pomysł?? Zadne kable od gazu nie sa podpiete do sond.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-04-22, 12:15   

Przy Twoim silniku nie ma modułów zapłonowych. Zamiast modułów wszystkim kieruje ECU silnika. Po FL nie występowały już moduły.
Spróbuj odpiąć na jakąś godzinkę akumulator a po podłączeniu akumulatora przekręć kluczyk ale nie odpalaj auta. Potem pojeździj jakiś czas na samej benie powinno się unormować. Moim zdaniem winowajcą będzie źle ustawiona instalacja LPG i ona chrzani mapy.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Gusiew 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-04-22, 12:43   

Ok zresetuje wszystko zobaczymy co bedzie.

[ Dodano: 2012-04-23, 11:43 ]
Nic to nie dało. Przez moment bylo równo a potem od razu znowu sie rozjechały. A co jesli:
A ktorys z wtryskow nie domaga?? Komp nie bedzie podnosił dawki od razu??
B jest gdzie nieszczelnosc i dostaje sie wiecej powietrza np przez uszczelki wtryskow?? To komp nie bedzie podnosił dawki??
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-04-24, 19:17   

Ja miałem taki przypadek u siebie, okazało się ze wypadły (a raczej wpadły do silnika, wessało je) 2 uszczelki - oringi wtryskiwaczy w lewej głowicy. Po wymianie kompletu czasy wtrysków się wyrównały a spalanie spadło o 2l/100km :)
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-09, 21:51   

Źle ustawiony rozrządu albo fazatory. Do kidy niezadxialala adaptacja było oki zaraz po trzecie blok 90 i 93 sprawdz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.