Autor |
Wiadomość |
ostry1981
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-11-03, 17:04 [D2 99 4.2PB
] nastawnik prosze o pomoc
|
|
|
Witam wszystkich gdzie mozna kupic nowe nastawnniki org ?? ma ktos takie cos org nie chinole gdzie tego szukac oczywiscie nie aso bo maja za 2300 zł ?? lancuszki ?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-03, 17:20
|
|
|
jak nie ma |
|
|
|
|
ostry1981
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: A8 D2 LIFT
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 33 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-11-03, 18:26
|
|
|
moj kumpel ma takie nowki za 800 zł zamiennik plus lancuszki i uszczelki 1000 zł ,czyszcza dokladnie silnik , plukaja i wymieniaja i chodza juz okolo 2-3 lat i nic spokoj i cisza
2.JPG
|
|
Plik ściągnięto 99 raz(y) 42,19 KB |
1.JPG
|
|
Plik ściągnięto 65 raz(y) 42,55 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-11-03, 18:54
|
|
|
caly temat nizej http://www.a8team.pl/d2-f...uchu-vt9642.htm
Ten towar jest niechodliwy, wiec jak chcesz OE to innej mozliwosci niz ASO raczej nie masz. Dodatkowo towar w PL niedostepny wiec i tak czekac z DE min tydzien musisz. Na duze znizki/rabaty rowniez nie ma co liczyc. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-03, 19:45
|
|
|
ostry1981 napisał/a: | okolo 2-3 lat i nic spokoj i cisza
| -tak a świstak siedział bo wiewióra była nie letnia |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:13
|
|
|
MOi drodzy nastawnik sam w Sobie sie nie psuje
Wymieńcie te ELEKTROZAWORY NA NASTAWNIKACH TYLKO I JEST ODRAZU CISZA:) U MNIE TAK BYŁO I JEST CISZA:)
ELEKTROZAWORY TE TE MAŁE CZARNE NA DWÓCH ALBO 3 ŚRUBKACH SIE TRZYMAJĄ I SA WŁASNIE NA NASTAWNIKU
Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane jest na forum jako KRZYK ! Regulamin forum m.in. zabrania używania CAPS LOCKA, bolda, tj wytłuszczania całego tekstu, zbędnego kolorowania (zwłaszcza kolor czerwony) i innych nieczytelnych i przeszkadzających zabaw z tekstem.
Wyedytuj swój post i niezwłocznie popraw go proszę. |
|
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:20
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | MOi drodzy nastawnik sam w Sobie sie nie psuje
Wymieńcie te ELEKTROZAWORY NA NASTAWNIKACH TYLKO I JEST ODRAZU CISZA:) U MNIE TAK BYŁO I JEST CISZA:)
ELEKTROZAWORY TE TE MAŁE CZARNE NA DWÓCH ALBO 3 ŚRUBKACH SIE TRZYMAJĄ I SA WŁASNIE NA NASTAWNIKU |
a jaki związek to ma z nietrzymaniem ciśnienia oleju przez napinacz? |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:26
|
|
|
Taki ma zwiazek ze to są elektrozawory oleju które przepuszczają olej z nastawnika który powoduje brak napiecia łanćucha na 100% przy rozruchu , stad ten klekot podczas rozruchu i tylko na zimnym silniky , gdy olej cały zcieknie
przerabiałem to u siebie u mojego brata i u Kolegi zawsze tak samo |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:28
|
|
|
adian poakz te elektrozawory gdzie je kupujesz i za ile ? a co ze slizgami ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:28
|
|
|
Teraz się pojawia dodatkowa kwestia , żeby je kupić trzeba i tak kupić cały nastawnik , nie jest to element występujący jako osobna część zamienna . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:36
|
|
|
Kidys tanołem przed dylematem kupić w serwisie wydać 5 tys zł na dwa?
hmmm poechałem do mechanika który poweidział mi ze to małe czarne G***** puszcza olej
poszukałem i prosze bardzo
biore od tego kolesia z allegro te elektrozawory co jakiś czas łacznie kupiłem od niego 8 sztuk
ostatnio dwa dla kolegi jeszcze
http://allegro.pl/czujnik...5713450343.html |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:37
|
|
|
to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3 |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:43
|
|
|
hmm czyżby przełomowe posty w temacie nastawników? coś może być w tym co piszesz, bo jeśli chodzi o nastawniki które kupilem u pana z inowrocławia, to była cisza po zamontowaniu obydwu nowych przez pierwsze 3tysiące kilometrów, po czym lewy zaczął się odzywać, prawy jest cichutko cały czas, napisalem o tym do pana sprzedającego w ramach reklamacji, to poradził mi właśnie podmienić ten elektrozawór ze starego nastawnika, bo twierdził że u żony w TT-tce tak samo miał, że zamontował nowy nastawnik, zaczal klepac po jakims czasie, wsadzil stary elektrozawór i ucichło. Nawet nie zabralem sie za przelozenie tego do tej pory, bo nie chcialo mi sie wierzyc ze to moze miec w ogóle jakikolwiek wpływ, no ale skoro tak piszesz to spróbujemy |
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-02, 21:46
|
|
|
w Audi nigdy nic sie nie psuje Tylko wymaga korekty
te elektrozawory mają w sobie CEWKI i one sie uszkadzają stad czasami zapala sie check engine i po chwili gasnie ale jak jeździsz ostro szybko to epc plus trójkacik sie zapala odpalisz ponownie i jak rękal odjął |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|