Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Dolot zimnego powietrza  
Autor Wiadomość
kober007 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kober
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 2011-09-15, 10:35   [D2 98 4.2PB/LPG ] Dolot zimnego powietrza

Witam, mam w swojej a8 stożek nie chce go mieć bo jak silnik się nagrzeje to muli auto od ciepła z silnika, wkładki nie mam jak wsadzić bo w tym miejscu mam duperele od gazu, sterownik itd...
Myślałem aby blachą oddzielić silnik od miejsca gdzie jest stożek, a najlepiej chciałbym poprowadzić rurę od przepływki do dołu zderzaka tak aby stożek zasysał zimne powietrze, tylko problem jest taki że za h...ja nie mam pod ta wielką maska miejsca gdzie tą rurę puścić


Jak ktoś kombinował w tej kwestii proszę o pomoc

Dziękuje i pozdrawiam
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-09-15, 11:38   

a nie łatwiej przerzucić duperele od gazu i zamontować normalny filtr :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-09-15, 13:47   

Ja bym zastosował coś takiego, podobno świetnie izoluje , a z rurą doprowadzającą jeśli się da poprowadził bym w miejsce fabrycznego otworu wlotowego powietrza

http://moto.allegro.pl/fi...1799916418.html
 
 
kober007 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kober
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 2011-09-15, 14:48   

No fakt dobry pomysł, ale jak nie dam rady rury nigdzie puścić w dół np za zderzak przedni, to ja będzie to wszystko w miejscu gdzie teraz mam stożek to czy też nie będzie się nagrzewał się za mocno i mulił auto. Bo szkoda przepłacać 260 zł jak nie będzie efektu.. Ciagle myśle gdzie tu rure poprowadzić aby zasysał zimne powietrze.. bo pod tą maską to piekarnik, czasami mój stożek tak się nagrzeje, że nie da rady go wgl dotknąć. Najlepiej jakbym rozebrał przedni pas i gdzieś ją upchne wtedy byłoby zajebiście
 
 
repsol 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 122
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 2011-09-15, 19:55   

witam
ja myslalem o podobnej zabawie ale slyszalem ze jak sie puszke od filtra wywali a tam jest przeplywomierz to auto dostaje fioła wiec zostawilem tak jak jest tylko kupilem wkladke K&N i jest zajebiscie:)
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-16, 17:27   

Temat był poruszany wiele razy przez użytkowników A8 jednak nie znam osobiście żadnego który zamontował stożek to A8 i wszystko działa jak należy. Jeśli dojdziesz do tego jak to zrobić żeby to chodziło od razu daj znać będziesz pierwszy na forum.

ps a napisz jak silnik chodzi na tym stożku jest jakaś różnica w dźwięku czy nie (oczywiście jak jest zimny i nie zamula jeszcze) Sam kiedyś zastanawiałem się nad założeniem ale.... no właśnie patrz wyżej :-(
 
 
lunizS8 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 85
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-09-16, 17:36   

Repsol czujesz jakas roznice na tej wkladce k&n?
_________________
Sweet Child O'Mine

http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY

http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-16, 17:52   

też mam wkładkę K&N.
Co prawda mam ją z 1,5 roku i szczerze powiem, że już nie pamiętam jak było na zwykłej wkładce, ale z tego co pamiętam zaraz po zamontowaniu miałem wrażenie jakby auto lżej wkręcało się na wysokie obroty czyli jakby lżej zasysał powietrze ( nie miał żadnego oporu). Napisałem wrażenie, bo nie wiem czy to tylko moje odczucie, czy może faktycznie tak było. Wkładkę kupiłem w miarę tanio bo około 200 zł więc plus tego taki, że co 10000km czyszczę ją tylko i konserwuję i śmigam dalej. Nie wiem czy inni podzielą moje odczucia :?:
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-17, 19:02   

Ja miałem w BMW 730 V8 i nie poczułem żadnej różnicy.
 
 
kober007 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kober
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Międzyzdroje
Wysłany: 2011-09-18, 19:15   

Powiem szczerze, ze dźwięk nie dużo się różni, ale na zimny silniku od 0-100 km/h mam 6.9 sek. a na gorącym 7.3.. przesada. Mierzyłem z 5 razy i za każdym razem tak samo... ale mam już pomysł z tym stożkiem. puszcze giętką rure od przepływki w dół przy zbiorniku płynu do spryskiwaczy i stożek wsadze z prawą kratkę w zderzaku... Nie wiem kiedy to zrobie ale może we wtorek więc odrazu piszę jaka różnica
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-09-19, 14:29   

a nie będzie ten stożek w tej kratce za bardzo narażony na zanieczyszczenia, woda, błoto itp jednak w komorze jest bardziej czysto i sucho :!: :?:

Powiem tak, jeśli nie ma różnicy w dźwięku to wywal ten szajs i wstaw wkłądkę k&n a osiągi będą takie same jak masz teraz. Ja osobiście nie mierzyłem u siebie ale koledzy z forum mierzyli i też schodzili poniżej 7 s. więc po co ta zabawa w przeróbki.

Ja zastanawiałem się nad zmianą na stożek tylko i wyłącznie ze względów dźwiękowych. Myślałem, że efekt będzie kolosalny jak w silnikach V6 w Audi czy VW tam zmiana filtra na stożek powoduje ogromną zmianę w dźwięku silnika ale jeśli piszesz że nie ma różnicy w A8 to u mnie zostanie tak jak jest.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-19, 19:11   

Hej SERGIO jak chcesz tak mniej więcej zobaczyć jak by Audiczka chodziła na stożku, to po prostu wyjmij swoja wkładkę i tak na lekko uchylonej puszcze powkręcaj auto na obroty, efekt dzwiękowy powinien być podobny do stożka.
Pamiętam swego czasu jak jeździłem Fiatem Panda służbowym, tam czasami jakoś sama obudowa filtra potrafiła się rozszczelnić i wtedy z pod maski normalnie WRC :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.