Autor |
Wiadomość |
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-06-03, 19:06 [S8 D2 02 LPG
] Czujnik spalania stukowego napięcie za nisk
|
|
|
Witam , na vagu pojawia mi się błąd Czujnik spalania stukowego napięcie za niskie , może ktoś wie gdzie on sie znajduje ?? czy wpływa to na działanie silnika ?? |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-06-03, 20:34
|
|
|
pod kolektorem ssacym, sa 2 takie czujniki kazdy na jedna glowice. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2012-06-03, 21:05
|
|
|
czujnik prawy jest pod kolektorem ssacym
zas lewy pod kolektorem wydechowym z lewej strony bloku silnika |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-06-04, 15:46
|
|
|
dzięki co może być przyczyna tego błędu ??? |
|
|
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2012-08-04, 22:56
|
|
|
miałem to samo i winowajca okazała się kostka od czujnika , która pod wpływem temperatury kruszeje i się rozpada i nie łączy , a wtedy ECU nie potrafi sobie skorygować kątów zapłonu i dostaje trzęsiawki. Sprawdź kostki. |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-08-07, 15:05
|
|
|
dzięki za podpowiedz , mógł byś mi bardziej opisać jak dojdę do tych kostek gdzie je znajdę , ostatnio wyczuwam że czasem brakuje mocy to może być przyczyna tego błędu ?? |
|
|
|
|
|
|
|
darius30
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 07 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2012-08-08, 16:40
|
|
|
kostk znajdują się pod główną pokrywą , którą odkręcisz zdejmując dwie boczne. lewa (stojąc przodem do silnika jest miej więcej miedzy 2 a 3 cylindrem , prawa z tego co pamiętam na podobnej wysokości.
http://allegro.pl/silnik-...2519056608.html
na zdjęciu zielona kostka |
|
|
|
|
daniell-gda
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39 Dołączył: 23 Wrz 2011 Posty: 204 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2012-08-08, 16:47
|
|
|
dzięki wielkie jutro działam z tym , pozdrawiam
[ Dodano: 2012-09-02, 17:34 ]
odpinałem te kostki zielone zdrowo wyglądają , błąd nadal jest , może przyczyna tkwi na innym łączeniu tego kabla
[ Dodano: 2012-09-11, 21:42 ]
dokładnie na vagu wyświetla się błąd 16711 czujnik spalania stukowego 1 , rząd cylindrów 1 sygnał wejściowy za niski 1-G61 |
|
|
|
|
|
|
|
|