Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-07, 15:44
Tylko muszę zdemontować skrzynie aby im dać wadliwy konwerter i na pewno czekać na potwierdzenie reklamacji. Nie mam na razie weny znowu rozbierać pół samochodu i nie mieć pewności czy mnie nie oleją. Znając takie zakłady powiedzą że źle zamontowałem podczas zakładania skrzyni lub coś w tym rodzaju.
Chyba poczekam aż padnie i zakupie oryginalny.
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 13 Lip 2015 Posty: 63 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-11-07, 16:21
Dobra umówiony jestem na 21.11 na diagnozę w ASB Długołeka. Zobaczymy jak to będzie.
[ Dodano: 2018-11-21, 18:11 ]
Na wizycie po dłuższych oględzinach i jeździe próbnej uznano, że to nie konwerter na 90% ale jeśli zdemontuje sam to wymienią mi na drugi. Więc do końca lutego muszę wyciągnąć skrzynie:/
Dziwi mnie fakt, że nie stwierdzono konwertera a jednak bez problemu wymienią na drugi.
Chyba że ktoś jeszcze wie co może podobnie stukać w tych okolicach. Katalizatory obsłuchane stetoskopem i na 100% to nie one. Występuje to tylko po intensywnej jeździe na wolnych obrotach na D i R.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum