Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB ] Napinacz paska PK - budowa i problemy  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 11:31   [D2 98 4.2PB ] Napinacz paska PK - budowa i problemy

Mam problem z napinaczem paska PK. Nie chodzi mi o tłumik drgań do niego przykręcony, tylko o cały ten zespół do którego przykręcona jest rolka. Rolka stoi mi tam ukosem, efekt tego piszczacy non stop pasek. Całości nie ma w zamienniku (nie do dostania). Etka podaje ze to jest kilka złożonych ze sobą elementów. Ma ktoś z Was jakieś zdjęcia tego po demontażu albo wie co tam może sie zepsuć? Strona z cenami i dostępnością części w ASO mi nie działa i nawet nie mam jak sprawdzic czy dostępne są w oryginale te części składowe. Chętnie bym kupił cały ten bajzel co tam jest jesli ktos ma na sprzedanie oczywiscie.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-27, 11:46   


Co jest Ci potrzebne to sprawdze
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 13:51   

Na razie nie wiem, bo jeszcze tego w lapach nie mam, dopiero mi do pracy przyszło kółko pasowe wiskozy i łożysko (będzie demontaż zniszczeniowy bo za lewara sie nie chce odkręcić). Potrzebuję cen na wszystkie części na rysunkach z etki o numerach 18,19,20,21,24 :) całych oe nie przepisywalem bo nie mam jak wyciac :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-27, 13:57   

18 - 299zl Niemcy
19 - 399zl Niemcy
20 - 40zl Niemcy
21 - 75zl Dostepne
24 - 680zl Niemcy

Niemcy = 5-7 dni oczekiwania
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-27, 16:21   

Bugalon, wisco z łożyskiem na aucie najlepiej ściągać z paskiem. Jest tam lewy gwint, pamiętaj o tym! Duży klucz, napiąć pasek i parę uderzeń młotkiem, powinno odkręcić się.
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 19:32   

Krzychu ja naprawde nie jestem amatorem, mozesz mi wierzyc :) Sciagane bylo z paskiem, specjalne narzedzia z kwasowki nawet sobie do tego wyspawalem, blokowania trzonkami drewnianymi czy innymi gratami kompletnie nic nie daje. No zapierdzielone jest mega, nie idzie tego ruszyc.

Michal dzieki za wycene, masakryczne kwoty mam nadzieje ze 20-21 padly bo inaczej bede cos dorabial (tej pierwszej czesci nie da rady chyba ale tuleje mozna zawsze z reki dorobic, mam tokarke to sobie poradze)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-27, 19:41   

popsikaj wd 40 tak par razy :)
i po 1-2 godzinie potraktuj klucz sporym młotkiem :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 20:17   

Ja mam takie specjalne zmrazacze, od wd40 to zaczynalem. Zmrazacze nic nie daja, wd40 tez nic. Klucz na dlugiej rurze jest i jak czuje ze mi zaczyna sie robic miekki (ze okreca ta nakretke wiskozy) to przestaje bo w ogole tego potem nie rusze. Bez ciecia chyba sie nie obejdzie (brzeszczotem chyba bede jechal na zablokowanym na hama kolku)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-27, 20:41   

nie umiesz walić młotkiem :)
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-02-27, 23:02   

jak kiedys mialem takie problemy to nagrzalem palnikiem. zeszlo w 30 sekund. polecam.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 23:46   

No ale jak - palnikiem po wiskozie ? Nie mam takiej waskiej dyszy zeby tam nie popalic wszystkiego dookola, chyba wole jednak to rozpiedzielic ale nic nie popalic :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-02-28, 08:18   

Mały palnik gazowy, grzejesz tylko po gwincie. Schodzi jak po maśle. Nie trzeba tego grzać do czerwoności. Pamiętaj, że jest tam LEWY gwint.
Nową wiskozę posmaruj sobie smarem miedziowanym, na przyszłość nie będzie problemów.
Swoją drogą to te napinacze w przedlifcie chyba rzadko padają. U mnie wylał się ten amortyzatorek i nie napina paska dobrze, przy wymianie rozrządu będę to wymieniał.
Michał, dostępny jest ten amortyzatorek? Jaka cena?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-28, 09:05   

k44761, Amortyzator jest dostepny normalnie - nawet jest w zamienniku - 077 903 427 B

OE - 310zl - ale trzeba chwile czekac .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Ostatnio zmieniony przez michalwruszak 2015-02-28, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-28, 09:09   

k44761 napisał/a:
Pamiętaj, że jest tam LEWY gwint.


Pierwsze co mi do glowy przyszlo ze moze robic zle,inaczej to faktycznie zniszczeniowo.


Amorek osiagalny bez problemu jest
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-03-02, 12:57   

Nie no spokojnie, wiem ze tam jest lewy gwint, zawsze wiedzialem. Ogolnie to kolo odkrecone (zniszczeniowo niestety) ale kółko na allegro kosztowało 100 z przesylka wiec nie ma dramatu. Dobralem sie w koncu do krzywej rolki paska PK. Calosc rozebrana. Pogięta blacha napinacza, ta którą Michał wycenił na 680. Już myslalem ze tego nigdzie nie dostane, na szczescie jakis typ sprzedawal na allegro uzywana rolke i uzywany amortyzator (kto takie rzeczy uzywane w ogole kupuje) i w komplecie na zdjeciu byla akurat ta blacha ktora mi jest potrzebna. Kolenje 140 poszlo ale wazne ze w ogole jest :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.