Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG] zgasło i nie odpala  
Autor Wiadomość
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-08-31, 16:24   [S8 D2 02 LPG] zgasło i nie odpala

Witam, mam problem mianowicie auto jadąc na pb zgasło i nie odpala. Za którymś razem odpali ale trzęsie budą pochodzi 5 sec i gaśnie zaraz. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy i co dziwne nie świeci się wyświetlacz sterownika od lpg. Jakimś dziwnym trafem udało się zapalić na lpg i auto chodzi pięknie i co dziwne wyświetlacz sterownika lpg działa idealnie.

Sterownik na pb zapala się dopiero w momencie kręcenia kluczykiem na zapłonie jest martwy.

Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są ok.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-08-31, 18:21   

sprawdz czy do pompy dociera plus
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-09-01, 07:54   

Obstawiam że pompa padła miałem tak samo 4 miesiące temu jak coś kup tylko vdo wymiana nie należy do przyjemnych rzeczy
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-09-01, 10:07   

To że pompa umarła to biorę pod uwagę, ale dlaczego nie działa kontroler od LPG?? Jak będzie chwila sprawdzę napięcie na pompie, bo wina może być w braku prądu na niej :)

Zobaczymy, ostatnio zmieniałem w naszej A6 Quattro też w lpg. Tam umarła właśnie pompa, zobaczę co z napięciem jak będzie chwila. I dam znać :)

[ Dodano: 2019-09-01, 10:08 ]
A tak z ciekawości jaki koszt Pompy??? bo dopiero w poniedziałek sprawdzę w swoim sklepie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-09-01, 10:14   

Oryginał coś 500zł

Zmienników nie ma już godnych polecenia <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-09-02, 14:20   

Prąd do pompy nie dochodzi, na krótko ja podłączyłem, słychać że pracuje, czyli pompa jest ok. Przekaźnik od pompy paliwa (nr 372 szary) pod nogami pasażera. Sprawdzony, działa, ma przejście, styki wyczyszczone.

Ktoś jakieś sugestie ???
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-09-02, 16:07   

Wiązka? A może trafił Cię ten sam problem co jest w preFL, czyli zgnity pin w ECU od sterowania przekaźnikiem pompy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-02, 19:49   

przekaźnik powinien mieć stały plus na nóżce 86 ecu podaje gnd na 85 ze swojego pinu 65
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-09-03, 15:17   

Sprawdziłem wszystko, zdjąłem obudowę przekaźnika od pompy, nacisnąłem palcem zworę w przekaźniku i pompa zadziałała. Czyli najprawdopodobniej uszkodzone jest wyjście minusowe na przekaźnik do pompy z komputera.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-09-03, 15:57   

to sobie pobierz z czegokolwiek i bez przekaznik np z wtryskiwaczy
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-10-10, 01:38   

Witam Koledzy, trochę się działo w moim życiu ostatnio, więc S8 poszła na dalszy plan. Ale wracam do tematu, konkretnie urodził mi się SYN <chura>

Z racji że obstawiłem że umarł komputer silnika znalazłem taki oto w dobrej cenie.

https://allegro.pl/oferta/audi-s8-d2-komputer-sterownik-silnika-4d0907559aa-8417584032

I teraz moje pytanie, numer na górze na wlepce się zgadza. Tylko jedna cyferka w tym niższym nie pasuje. Jak na zdjęciu u mnie jest BENZIN ME7.1.1 0002 a na tym z aukcji zamiast 2 na końcu jest 1. Czy to ma znaczenie ????

W załączniku jest foto naklejki na moim kompie.

[ Dodano: 2019-10-10, 01:43 ]
I jeszcze jedno, z racji że imo jest w komputerze trzeba je przemontować do nowego kompa. Drogi to biznes ???

20190903_150230 &#8212; kopia.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 110,31 KB

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-10-10, 07:49   

MICRII, gratulacje :)

Odnośnie immo , to zapewne odpowiednim sprzętem nauczysz go rozwiawiać z nowym ecu . <hmm>
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-10-10, 09:18   

Sterownik bedzie pasowac. Co do immo, w FL z tego co pamietam PIN potrzebny, nie jest tak prosto jak w preFL gdzie zwykly VAG-COm wystarczy, ale idzie po OBD, zalezy czy robisz.
_________________
Black Cars Matters
 
 
MICRII 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 76
Skąd: Bystrzyca Górna
Wysłany: 2019-10-10, 09:48   

Więc zamawiam, ogarnę temat imo i zobaczymy czy zagada. Bo pająki się zalęgną w kolektorach :)

[ Dodano: 2019-10-11, 16:56 ]
Wymiana komputera nie pomogła, szukam problemu w instalacji. Ma ktoś schemat rozmieszczenia mas w aucie ???
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-10-11, 19:43   

bardziej brak jakiegoś plusa niż masy jeśli już '\
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.