Autor |
Wiadomość |
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-07, 09:17 [S8 D2 02
] Ustawienie tłoczków w zaciskach Brembo
|
|
|
Witam Kolegów i Koleżanki
Czy posiada ktoś wiedzę , albo jakiś opis jak powinny być ustawione tłoczki w zaciskach Brembo w polifcie ?
Pozdr
Damian |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-04-07, 22:19
|
|
|
Mało precyzyjne pytanie. Jeśli chodzi Ci o orientację zacisków, to mniejszy tłoczek ma być tam, gdzie tarcza atakuje, czyli w przypadku D2 na dole zacisku. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-08, 00:16
|
|
|
Pytanie nie dotyczy zacisków , tylko tłoczków.
Zacisków nie da się zamontować źle, tłoczków też nie da się wsadzić odwrotnie .
Nie wiem , może tylko w moim zacisku ( choć to pewnie niemożliwe) tłoczki naciskają na klocek tylko połową obwodu , i stąd pytanie , dlaczego ktoś to tak wymyślił i jak obrócić tłoczki względem siebie .
Pozdr |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-04-08, 09:53
|
|
|
dgasek napisał/a: |
Zacisków nie da się zamontować źle
|
Da się jak zamienisz lewy z prawym
Nie pamiętałem, że te tłoczki mają mają taka fazkę i nie załapałem o jakie ustawienie Ci może chodzić..
Tak to wyglądało w jakimś ładnym zestawie, który kiedyś znalazłem na ebayu
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-12, 22:39
|
|
|
Dzięki bardzo za podpowiedzi.
Po jakiejś tam analizie wyszło że to ustawienie z ebaya ma największy sens - teoretycznie najmniejsza szansa na koszenie klocka przy nie równomiernej pracy tłoczków.
Pozdr |
|
|
|
|
SVG
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: S8
Dołączył: 28 Lip 2017 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-07-17, 15:31
|
|
|
witam , odgrzeje kotleta
ma ktoś jak instrukcję jak ustawić , bo mojej elsie nie ma nic o hamulcach ,
przy jednym tłoku jest logiczne by od strony jak na rysunku wyzej , niektóre klocki ATE /ferodo maja podcięcie w wygłuszeniu , tam jest strzałka
ale przy 4 tłoczkach tak się zastanawiam,
na pewno ma to znacznie jak ,by nie miało o by było równe ,
druga sprawa znalazłem ze jeden tłok jest 40 mm drugi 44mm to na pewno po to jest faska.
Według tego moje rozumowanie wychodzi ze oba dolne tłoczki zarówno w prawym jak i lewym zacisku powinny być ustawione jak na zdjęciu wyżej z Ebayu.
zastanawiają mnie górne tłoczki , myślę by ustawić je odwrotnie jak na zdjęciu z ebay wtedy będzie według zasady jednego tłoka,
jeśli ma ktoś instrukcję lub jakiś lepszy pomysł proszę o podpowiedz
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|