Autor |
Wiadomość |
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2017-08-01, 23:56 [S8 D2 02
] Ząbkowanie opon
|
|
|
Witam, posiadam S8 D2 w zasadzie 100% oryginał, jedynie co zastosowałem talerzyki obniżające przód auta. Mój problem polega na ząbkujących oponach na przedniej osi, od środka. Zbieżność ok ale patrząc z przodu auta koła są trochę rozkraczone w stosunku do tyłu. Regulacji kątów nie ma na przedniej osi więc nie za bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić.
Miał ktoś taki problem??? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-08-02, 19:45
|
|
|
Ząbki na oponach to zazwyczaj wina amortyzatorów lub źle ustawionej zbieżności. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-04, 11:39
|
|
|
Obniżyłeś auto więc koła są w negatywie - im niżej, tym bardziej w negatywie bo jak sam zauważyłeś w przodu nie ma regulacji kąta pochylenia koła.
Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia albo powrócić do fabrycznej wysokości. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-04, 12:21
|
|
|
FOSS napisał/a: | Aby się tego pozbyć to trzeba by dokonać niefabrycznej modyfikacji zawieszenia |
co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-04, 14:04
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów |
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-08-04, 14:27
|
|
|
FOSS napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. Wtedy uzyskujemy regulacja pochylenia kątów |
Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa.
W D3 żadne "fasolki" w miejscu górnego mocowania amortyzatora nie są konstrukcyjnie wykonalne - trzeba szukać innej metody.
Można szukać dłuższych górnych wahaczy... od czegoś innego dopasować... ale nie próbowałem, nie mam na to kompletnie czasu. |
Do D2 034motorsport kiedyś sprzedawało regulowane górne wahacze, może w tym kierunku coś pokombinować..
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-08-05, 21:49
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | co masz na myśli? Można by zrobił tzw. "fasolki" w karoserii pod maską tam gdzie jest górny kielich przykręcony. |
FOSS napisał/a: | Myślałem o tym jak pozbyć się negatywa. |
W hameryce można kupić regulowane górne wahacze, komplet coś około 350 $ o ile dobrze pamiętam |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2017-08-06, 21:59
|
|
|
No to odp już mam |
|
|
|
|
|
|
|
|