Autor |
Wiadomość |
adobedoka
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 38 Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-08-08, 21:21 S8 D2 360km kontra A5 3.0 diesel ?
|
|
|
Jak waszym zdaniem bedzie wygladal taki wyscig na 1.4 mili ?? A5 jest lekkie ale ma mniej koni . Brał sie ktoś S8emką z A5 kiedyś ? pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-08-08, 21:24
|
|
|
Na kartce S8 manual wygra. Biorąc jednak pod uwagę wiek, a zarazem stan D2, w porównaniu z nowszą A5 pewnie przegra to raz (po ew chipie tego TDI'ka w szczególności), dwa - nie widzę sensu tego typu wyścigów. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2011-08-08, 22:02
|
|
|
Rocznik: D2 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 24
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 33
Miasto/Region: Łódź
a dlaczego ja jeszcze kolegi i jego auta nie znam?? :mrgreen: a co do tematu to faktycznie nie ma co porównywać ale... stawiałbym jednak na s8 ale to chyba tak jak z reprezentacją polski w p.nożną... tak serce podpowiada... :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-08-09, 10:05
|
|
|
Współczesne diesle są niesamowite, a ten 3.0 od Audi to w ogóle potęga jak na swoją pojemność. Co do wyścigu A5 z S8 D2 to ciężko to porównać. A5 to A4 coupe czyli małe, "lekkie" auto, poza tym inna skrzynia, technologia. Do 140-160 km/h stawiłbym na A5, potem S8 :->
Ostatnio miałem okazje ścignąć się z S6 C5 Avant 340KM 2000 rok Tiptronic. Przegrałem i to sromotnie. Pierwsza sprawa to skrzynia- u mnie 4 biegi już na starcie stawiają mnie na przegranej pozycji. eSa od początku lepiej startuje, ze względu na krótszą i zrywniejszą jedynkę a potem to już kwestia jednak troszkę wyższej mocy i momentu obr, mimo większej masy S6. Tak to sobie tłumaczę :-D |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-08-09, 14:09
|
|
|
powiem ze diesle ostatnio rzeczywiście zaskakują mocą więc także stawiam na a5 |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
rim560
Użytkownik
Silnik cm3: brak
Skrzynia: brak
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: nie mam
Wiek: 54 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-08-09, 19:11
|
|
|
a czy to wazne, ktory samochod jest szybszy ? |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2011-08-09, 20:43
|
|
|
rim560 napisał/a: | a czy to wazne, ktory samochod jest szybszy ? | podchodząc tak do tematu można zadawać pytania np. cZy to ważne czy jeździsz maluchem czy a8?? ważne że jeździsz...
widocznie to ważne dla autora wątku...
zresztą... napewno jest to choć trochę ciekawe dla większości prawdziwych mężczyzn.
skoro zostało zadane pytanie warto poznać odpowiedź. |
_________________
|
|
|
|
|
MaKs10
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 15 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-08-10, 00:23
|
|
|
Fakt jest taki, że te Diesle teraz i ten moment czyni cuda |
|
|
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2011-08-10, 10:59
|
|
|
Kilka razy brałem się z różnymi a6 3.0TDI i zawsze wygrywałem. |
|
|
|
|
rubio
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3,5
Skrzynia: 7G
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 4.2 FSI , CLS 3,5 CGI
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 72 Skąd: Sotogrande, Spain
|
Wysłany: 2011-08-10, 15:18
|
|
|
widocznie to ważne dla autora wątku...
zresztą... napewno jest to choć trochę ciekawe dla większości prawdziwych mężczyzn.
skoro zostało zadane pytanie warto poznać odpowiedź.[/quote]
Do scigania sie spod swiatel zapewne nalezalo by zakupic inny sprzet, chociaz milo jest miec wiedze, ze pod macha drzemie dynamit,.. to bardzo pomaga podczas wyprzedzania na trasach dwukierunkowych.. szczegolnie gdy ciagnie sie przed nami sznur tirow .. ale w miescie to tylko gadzet ,.. :-P ... nie sadze aby mozna bylo szybciej przejechac aleje Wlokniarzy samochodem 360konnym w zestawieniu ze 100konnym,.. w takich warunkach przyspieszenie 10 czy 6 sekund do setki traci jakikolwiek sens,.. startujac w Zgierzu nie bedziesz w Pabianicach 3x szybciej mimo 3x wiekszego powera.... co innego na trasie .. tu juz nie chodzi o predkosc, ale przyspieszenie naprawde wiele zmienia,... dobrze jest miec rezerwe pod noga :-P ... a sciganki z innym modelem audi, ktory wyprzedzi mnie o dlugosc samochodu na odcinku kilometra ? ... no fajnie , ale co z tego ? .... wygral,.. yupiiii :-P :-P :-P ... |
|
|
|
|
|
|
|
audik
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 84 Skąd: CRACOVIE
|
Wysłany: 2011-08-13, 19:34 Re: S8 D2 360km kontra A5 3.0 diesel ?
|
|
|
adobedoka napisał/a: | Jak waszym zdaniem bedzie wygladal taki wyscig na 1.4 mili ?? A5 jest lekkie ale ma mniej koni . Brał sie ktoś S8emką z A5 kiedyś ? pozdrawiam. |
manual wygra, automat nie służy do ścigania tylko toczenia 8-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-08-13, 22:20
|
|
|
Maciex napisał/a: | Kilka razy brałem się z różnymi a6 3.0TDI i zawsze wygrywałem. |
:lol:
ja tak na otro brałem się kiedyś swoim S8 z taką A6 C6 na ekspresówce na Gdańsk... a właściwie to nie ja się z nim brałem ale On usilnie chciał się ze mną wziąść... a tak dokładniej to chciał zawisnąć na moim zderzaku ale niestety, 3.0TDI przesłonięte chmurą czarnego dymu (widziałem w lusterku wstecznym) było blisko tylko na mojej 2-ce...\
kiedy wrzuciłem 3-kę (jechałem na Tip'ie) eSa dostała "wiatru w żagle" a A6-tka coraz bardziej zostawała w tyle...
do 200km/h widziałem że jeszcze walczył ale przy 200-tu to ja dopiero rozpędzalem 4-kę...
nie chciałem na niego czekać więc 4-kę przeciągnąłem na maksa a po wrzuceniu 5-tki 3.0TDI już nie było widać :mrgreen:
Tu dodam tylko że masa własna A6 C6 może przekraczać 2000kg a moje S8 ważyło papierowo 1845kg... co ciekawsze A5 papierowo także może ważyć ponad 2000kg więc mimo wszystko obstawiam zwycięstwo S8... może do 150km/h czy nawet 200km/h A5-ka będzie szła za zderzakiem eSy ale moim zdaniem eSa będzie szybsza :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|