Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-10-02, 14:53 [D2 99 4.2PB] Syczy w okolicach przekładni kierowniczej
|
|
|
Witam.
Dziś rano po odpaleniu autka coś zaczeło syczeć,po dokładniejszym przysłuchaniu się i obejrzeniu skąd to dolatuję okazało się że to gdzieś w okolicach przekładni kierowniczej.Przy delikatnym skręceniu kierownicy cichnie,ale tylko puszczę kierownicę to spowrotem zaczyna syczeć.Ktoś z Was spotkał się z czymś takim.Czy maglownica ma jakieś podciśnienie ?
Podłączyłem vaga i nie ma żadnego błędu,ludziska podsuncie jakiś pomysł.
[ Dodano: 2010-10-13, 21:25 ]
To chyba nie możliwe żeby u nikogo czegoś podobnego nie było. |
|
|
|
|
|
|
|
Wacek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 34 Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 25 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-04-08, 17:18
|
|
|
Czy jak wyłączysz silnik to syczy Ci dalej przez krótki czas? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-08, 18:01
|
|
|
Jak zgaszę silnik to cichnie to syczenie w przekładni. |
|
|
|
|
Wacek
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 34 Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 25 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-04-08, 20:38
|
|
|
Jedyne syczenie jakie Mi przychodzi do głowy to jest od klimy. W przekładni tam nie ma co syczeć |
|
|
|
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-04-09, 20:48
|
|
|
u mnie jest to samo . Syczy coś ale jak rusze kierownicą to przestaje. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-10, 13:14
|
|
|
Około 20 kwietnia będę wymieniał przekładnię kierowniczą to zobaczymy czy coś pomoże,dam znać jaki efekt po wymianie. |
|
|
|
|
|
|
|
artek
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 99 Skąd: Chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2011-04-10, 21:56
|
|
|
nie wiem co wymienić żeby tak nie syczało bo już mnie to denerwować zaczyna. Mam całą S-ke do rozbierania więc z częściami nie ma problemu tylko ta robota. Daj znać czy dużo z tym zabawy i czy pomogło. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-04-11, 09:34
|
|
|
Ktoś na forum pisał że to syczenie to wina przewodów hydraulicznych,po ich wymianie syczenie ustąpiło.Zobaczymy wymienię przekładnię to dam znać. |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-04-11, 13:13
|
|
|
123mielony
Jak wiesz miałem zamiar wymieniać węże, jednak u mnie raczej skończy się na wymianie magla, więc póki co nie ma sensu grzebać przy wężach. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
Maki
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 13 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-25, 10:51
|
|
|
Panowie czy któryś z Was uporał się z tym syczeniem z kolumny kierownicy? Czy to faktycznie wina przewodów? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-07-25, 18:06
|
|
|
Maki ja wymieniłem przekładnię kierowniczą i jeden przewód,syczenie ustąpiło tylko nie bardzo wiem co pomogło. |
|
|
|
|
Maki
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 13 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-26, 07:27
|
|
|
Dzięki za odpowidź.
Powiedz mi proszę czy regenerowałeś magiel czy dałeś drugi. Jaki to całościowy koszt?
Muszę przymierzyć się do tematu, bo coraz bardziej mnie to denerwuje. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-07-26, 10:22
|
|
|
Kolego całość mnie wyniosła 1tyś.z groszami.
Przekładnia 500zł.
Przewód ssący z przesyłką 115zł.
płyn do wspomagania Febi 6162 chyba 29zł/!L
robocizna 350zł.
zbieżność 60zł. |
|
|
|
|
Maki
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D?
Wiek: 48 Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 13 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2011-07-26, 10:45
|
|
|
Podpowiedz mi jeszcze tylko gdzie szukać takiego magla, żeby się na naciąć. Masz może jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? Myślałem, że to droższa impreza, gdzieś kiedyś czytałem że za samo wyjęcie\włożenie magla chcą coś ok. 1100-1200 zł. Ja chyba zacznę od wymiany płynu i tego węża. Syczenie jest strasznie wk......., a przycinki są rzadko, nigdzie nie mam wycieków, żadnego pukania ani luzów.
Jeszcze raz dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-07-26, 11:14
|
|
|
Sprzedawcy sprawdzonego niestety nie mam,magiel który kupiłem pochodził od kolego FOSSA.Możesz napisać do niego zapytanie,jak nikomu nie sprzedał to powinien mieć ze swojej rozbitej S-ki. |
|
|
|
|
|