Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Ciężko chodzą biegi 1 i 2  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-03-31, 19:01   

Skrzynia chyba podlega samoregeneracji bo biegi działają normalnie. Nie jestem w stanie już zauważyć żadnej różnicy... Cuda poprostu cuda! Oczywiście jestem świadomy że coś tam walneło ale w obecnej chwili nie ma żadnej rożnicy w porównaniu ze 100% sprawną skrzynią. Chyba narazie odpuszczę naprawę i spuszczę tylko olej, żeby upewnić się czy nie ma tam żelastwa. A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-31, 19:04   

nosmaster napisał/a:
Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni?


Płynnie i kulturalnie-A8 to nie jakiś twór torowy więc takie zachowania ani nie pasuja ani nie pozostana bez echa na elementach wykonawczych.
PS ja mam sprzegło z RS4 w kewlarze a i tak nie mam zamiaru pałować tak jak piszesz :]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-31, 19:13   

nosmaster, przy takim traktowaniu to się nie najeździsz. Prawie 2 tony z miejsca nie wyskoczy jak struś..
_________________
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-03-31, 19:23   

Nie no rozumiem przecież że to nie mały piździk tylko kawał samochodu ale mimo wszystko trochę moim zdaniem słabo to rusza z miejsca a moc pozwoliłaby na więcej.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-31, 19:49   

Jak chcesz takich numerów to sobie musisz kupic auto do 1tony.
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-03-31, 20:02   

Wracając do tematu skrzyni biegów to czy jeśli coś padnie są do niej dostępne części? Czy skrzynia od 2.7 biturbo jest taka sama ew od czegokolwiek? Jak wygląda problem szukania nowej skrzyni czy ktoś ma dostęp do części? Na Allegro nic nie widziałem na OLX też.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-31, 20:37   

pasuje od każdego klekota w Q ale ma inne przełożenia także od rs4 bedzie podchodzić.
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-03-31, 21:23   

Apophis napisał/a:
pasuje od każdego klekota w Q ale ma inne przełożenia także od rs4 bedzie podchodzić.

Skrzynia od diesla będzie miała dłuższe przełożenia, więc jeśli kolega narzekał na "akcelerację" to raczej nie poprawi tego parametru, a wręcz przeciwnie ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-31, 21:25   

Tak,wspominałem o tym już. krótkie skrzynie sa droższe i bardziej dowalone <faktycznie>

Ale pierwsze 3 biegi mam bardzo krótkie :)
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-04-01, 09:32   

nosmaster napisał/a:
Wracając do tematu skrzyni biegów to czy jeśli coś padnie są do niej dostępne części? Czy skrzynia od 2.7 biturbo jest taka sama ew od czegokolwiek? Jak wygląda problem szukania nowej skrzyni czy ktoś ma dostęp do części? Na Allegro nic nie widziałem na OLX też.

Wkrótce będę wymieniał CYB na DQS, więc magazyn części zapasowych będzie - możemy się dogadać ;)
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-04-01, 14:20   

a cóż to za skrzynia? Ogólnie w temacie części do tego samochodu jestem w tej chwili mało obeznany mam samochód od kilku tygodni.
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-04-01, 15:13   

nosmaster napisał/a:
A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni?


czasem na filmiki patrze jak taką S4 ruszają i palą się 4 laczki to aż zazdrość bierze... u mnie też jedynie pali się sprzęgło... co dziwne na mokrym przy ruszaniu też problem, ale czasem po deszczu jak mojej ujmie się gazu i od razu pedał w podłoge to potrafi zerwać trakcje na wszystkie koła :) S8 jednak za cięzkie jest do takiego czegoś... latem jak samochód załadowany całkiem cięzko ruszyć pod górke bez zapachu spalonego sprzęgła...
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2016-04-01, 19:07   

Tutaj facet obrotów nie żałował, ja miałbym spalone sprzęgło niesamowicie. Czyli da się :P
https://www.youtube.com/watch?v=PYaaJgS73AM
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-04-01, 21:45   

nosmaster napisał/a:
a cóż to za skrzynia? Ogólnie w temacie części do tego samochodu jestem w tej chwili mało obeznany mam samochód od kilku tygodni.

Od 2.5 V6 TDI
 
 
Maroonio 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-01, 23:38   

Generalnie zgrzytanie z 1 na 2 to efekt końca synchronizatora. To przypadłość skrzyń 6 biegowych już o czasów S2 S4 itp. itd :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.