Autor |
Wiadomość |
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-03-31, 19:01
|
|
|
Skrzynia chyba podlega samoregeneracji bo biegi działają normalnie. Nie jestem w stanie już zauważyć żadnej różnicy... Cuda poprostu cuda! Oczywiście jestem świadomy że coś tam walneło ale w obecnej chwili nie ma żadnej rożnicy w porównaniu ze 100% sprawną skrzynią. Chyba narazie odpuszczę naprawę i spuszczę tylko olej, żeby upewnić się czy nie ma tam żelastwa. A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-31, 19:04
|
|
|
nosmaster napisał/a: | Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni? |
Płynnie i kulturalnie-A8 to nie jakiś twór torowy więc takie zachowania ani nie pasuja ani nie pozostana bez echa na elementach wykonawczych.
PS ja mam sprzegło z RS4 w kewlarze a i tak nie mam zamiaru pałować tak jak piszesz |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-03-31, 19:13
|
|
|
nosmaster, przy takim traktowaniu to się nie najeździsz. Prawie 2 tony z miejsca nie wyskoczy jak struś.. |
_________________
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-03-31, 19:23
|
|
|
Nie no rozumiem przecież że to nie mały piździk tylko kawał samochodu ale mimo wszystko trochę moim zdaniem słabo to rusza z miejsca a moc pozwoliłaby na więcej. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-31, 19:49
|
|
|
Jak chcesz takich numerów to sobie musisz kupic auto do 1tony. |
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-03-31, 20:02
|
|
|
Wracając do tematu skrzyni biegów to czy jeśli coś padnie są do niej dostępne części? Czy skrzynia od 2.7 biturbo jest taka sama ew od czegokolwiek? Jak wygląda problem szukania nowej skrzyni czy ktoś ma dostęp do części? Na Allegro nic nie widziałem na OLX też. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-31, 20:37
|
|
|
pasuje od każdego klekota w Q ale ma inne przełożenia także od rs4 bedzie podchodzić. |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-03-31, 21:23
|
|
|
Apophis napisał/a: | pasuje od każdego klekota w Q ale ma inne przełożenia także od rs4 bedzie podchodzić. |
Skrzynia od diesla będzie miała dłuższe przełożenia, więc jeśli kolega narzekał na "akcelerację" to raczej nie poprawi tego parametru, a wręcz przeciwnie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-31, 21:25
|
|
|
Tak,wspominałem o tym już. krótkie skrzynie sa droższe i bardziej dowalone
Ale pierwsze 3 biegi mam bardzo krótkie |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-01, 09:32
|
|
|
nosmaster napisał/a: | Wracając do tematu skrzyni biegów to czy jeśli coś padnie są do niej dostępne części? Czy skrzynia od 2.7 biturbo jest taka sama ew od czegokolwiek? Jak wygląda problem szukania nowej skrzyni czy ktoś ma dostęp do części? Na Allegro nic nie widziałem na OLX też. |
Wkrótce będę wymieniał CYB na DQS, więc magazyn części zapasowych będzie - możemy się dogadać |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2016-04-01, 14:20
|
|
|
a cóż to za skrzynia? Ogólnie w temacie części do tego samochodu jestem w tej chwili mało obeznany mam samochód od kilku tygodni. |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2016-04-01, 15:13
|
|
|
nosmaster napisał/a: | A tak w ogóle to czy da się tym samochodem ze sprawnym sprzęgłem ruszyć na 100% mocy? U mnie gdy chce ruszyć z obrotów powyżej 3tys pali się sprzęgło (sprzęgło LUK 1 roczne przebiegu nie znam ale raczej nie jest duży) a czuć że silnik ma potencjał na start jak na 1/4 mili i palenie 4 opon. Jak ruszacie swoimi samochodami w manualnej skrzyni? |
czasem na filmiki patrze jak taką S4 ruszają i palą się 4 laczki to aż zazdrość bierze... u mnie też jedynie pali się sprzęgło... co dziwne na mokrym przy ruszaniu też problem, ale czasem po deszczu jak mojej ujmie się gazu i od razu pedał w podłoge to potrafi zerwać trakcje na wszystkie koła S8 jednak za cięzkie jest do takiego czegoś... latem jak samochód załadowany całkiem cięzko ruszyć pod górke bez zapachu spalonego sprzęgła... |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-04-01, 21:45
|
|
|
nosmaster napisał/a: | a cóż to za skrzynia? Ogólnie w temacie części do tego samochodu jestem w tej chwili mało obeznany mam samochód od kilku tygodni. |
Od 2.5 V6 TDI |
|
|
|
|
|
|
|
Maroonio
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 78 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-01, 23:38
|
|
|
Generalnie zgrzytanie z 1 na 2 to efekt końca synchronizatora. To przypadłość skrzyń 6 biegowych już o czasów S2 S4 itp. itd |
|
|
|
|
|