Autor |
Wiadomość |
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-08-31, 15:24 [S8 D2 02 LPG] zgasło i nie odpala
|
|
|
Witam, mam problem mianowicie auto jadąc na pb zgasło i nie odpala. Za którymś razem odpali ale trzęsie budą pochodzi 5 sec i gaśnie zaraz. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy i co dziwne nie świeci się wyświetlacz sterownika od lpg. Jakimś dziwnym trafem udało się zapalić na lpg i auto chodzi pięknie i co dziwne wyświetlacz sterownika lpg działa idealnie.
Sterownik na pb zapala się dopiero w momencie kręcenia kluczykiem na zapłonie jest martwy.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są ok. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-08-31, 17:21
|
|
|
sprawdz czy do pompy dociera plus |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-09-01, 06:54
|
|
|
Obstawiam że pompa padła miałem tak samo 4 miesiące temu jak coś kup tylko vdo wymiana nie należy do przyjemnych rzeczy |
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-09-01, 09:07
|
|
|
To że pompa umarła to biorę pod uwagę, ale dlaczego nie działa kontroler od LPG?? Jak będzie chwila sprawdzę napięcie na pompie, bo wina może być w braku prądu na niej
Zobaczymy, ostatnio zmieniałem w naszej A6 Quattro też w lpg. Tam umarła właśnie pompa, zobaczę co z napięciem jak będzie chwila. I dam znać
[ Dodano: 2019-09-01, 10:08 ]
A tak z ciekawości jaki koszt Pompy??? bo dopiero w poniedziałek sprawdzę w swoim sklepie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-09-01, 09:14
|
|
|
Oryginał coś 500zł
Zmienników nie ma już godnych polecenia |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-09-02, 13:20
|
|
|
Prąd do pompy nie dochodzi, na krótko ja podłączyłem, słychać że pracuje, czyli pompa jest ok. Przekaźnik od pompy paliwa (nr 372 szary) pod nogami pasażera. Sprawdzony, działa, ma przejście, styki wyczyszczone.
Ktoś jakieś sugestie ??? |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-09-02, 15:07
|
|
|
Wiązka? A może trafił Cię ten sam problem co jest w preFL, czyli zgnity pin w ECU od sterowania przekaźnikiem pompy. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-09-02, 18:49
|
|
|
przekaźnik powinien mieć stały plus na nóżce 86 ecu podaje gnd na 85 ze swojego pinu 65 |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-09-03, 14:17
|
|
|
Sprawdziłem wszystko, zdjąłem obudowę przekaźnika od pompy, nacisnąłem palcem zworę w przekaźniku i pompa zadziałała. Czyli najprawdopodobniej uszkodzone jest wyjście minusowe na przekaźnik do pompy z komputera. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-09-03, 14:57
|
|
|
to sobie pobierz z czegokolwiek i bez przekaznik np z wtryskiwaczy |
|
|
|
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-10-10, 00:38
|
|
|
Witam Koledzy, trochę się działo w moim życiu ostatnio, więc S8 poszła na dalszy plan. Ale wracam do tematu, konkretnie urodził mi się SYN
Z racji że obstawiłem że umarł komputer silnika znalazłem taki oto w dobrej cenie.
https://allegro.pl/oferta/audi-s8-d2-komputer-sterownik-silnika-4d0907559aa-8417584032
I teraz moje pytanie, numer na górze na wlepce się zgadza. Tylko jedna cyferka w tym niższym nie pasuje. Jak na zdjęciu u mnie jest BENZIN ME7.1.1 0002 a na tym z aukcji zamiast 2 na końcu jest 1. Czy to ma znaczenie ????
W załączniku jest foto naklejki na moim kompie.
[ Dodano: 2019-10-10, 01:43 ]
I jeszcze jedno, z racji że imo jest w komputerze trzeba je przemontować do nowego kompa. Drogi to biznes ???
20190903_150230 — kopia.jpg
|
|
Plik ściągnięto 7 raz(y) 110,31 KB |
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-10-10, 06:49
|
|
|
MICRII, gratulacje
Odnośnie immo , to zapewne odpowiednim sprzętem nauczysz go rozwiawiać z nowym ecu . |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-10-10, 08:18
|
|
|
Sterownik bedzie pasowac. Co do immo, w FL z tego co pamietam PIN potrzebny, nie jest tak prosto jak w preFL gdzie zwykly VAG-COm wystarczy, ale idzie po OBD, zalezy czy robisz. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
MICRII
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 76 Skąd: Bystrzyca Górna
|
Wysłany: 2019-10-10, 08:48
|
|
|
Więc zamawiam, ogarnę temat imo i zobaczymy czy zagada. Bo pająki się zalęgną w kolektorach
[ Dodano: 2019-10-11, 16:56 ]
Wymiana komputera nie pomogła, szukam problemu w instalacji. Ma ktoś schemat rozmieszczenia mas w aucie ??? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-10-11, 18:43
|
|
|
bardziej brak jakiegoś plusa niż masy jeśli już '\ |
|
|
|
|
|