Autor |
Wiadomość |
Limbo
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-06, 22:47 [D2 98 4.2PB/LPG
] Czasami drga buda, sonda?
|
|
|
Czesc
Miałem swojego czasu problem z gazem. Objawiało się to tym, że gdy wciskałem w podłoge to po dłuższym butowaniu zapal sie CAT i auto szarpało, po zgaszeniu wszystko było ok.
Wyregulowałem to (tzn. gazownik) auto smigało super. Do czasu.
Od paru dni nęka mnie inny problem lecz tez zwiazny z CAT.
Rano auto odpala miodzio, jedzie miodzio. Jednak gdy dogrzeje do ok 60* i np zechce dodac gwałtownie gazu momentalnie zapali sie CAT i auto drgam czuć jakby nie pracował cylinder, dziś stało sie tak, że auto na posotju drgało a podczas jazdy nie. Sprawa dotyczy prkatycznie PB i LPG chociaż na lpg bardziej.
Auto pali więcej niz palilo, dziś kolega PAULO podpiął moja lime pod VAG`a. Wykazało sonde (strona 2) po zagaszeniu błędów, znowu za jakiś czas auto drgało i wyskoczyła sonda.
Potem z kolega sie pożegnałem zrobiłem z 20 km po mieście. Auto jechało najnormalniej w świecie a gdy stałęm na światłach znów drgało. Po postuju jakimś 50 minutowym znowu wsiadłem w auto... i wszysktko było super zero problemów.
Na 99% jest to sonda, jednak czekam na wasze opinie. Jednak czy auto jadąc na LPG korzysta z sondy? przypomne, że błąd sondy wyskakiwał na vagu podczas pracy na PB i LPG. Na lpg było większe drganie.
Pragnę już tu z miejsca podziękować Pawłowi. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2010-12-07, 16:56
|
|
|
Tak kolega korzysta z sondy sterownik Pb nieważne czy jedziesz na Lpg czy na Pb
Wymień sonde i poproblemie, ewentualnie sprawdz najpierw połaczenia może niestyka |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-12-07, 20:57
|
|
|
sprawdź miejsce wpięcia kompa od gazu w sondy u mnie parchy przewody poskręcały ręcznie :evil: i puściło w jednej sondzie. dopiero jak mechanik zajrzał do sond złapał się za głowę, widać parch od gazu nie umiał lutować przewodów więc skręcał. |
|
|
|
|
Limbo
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic ZF
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 24 Kwi 2010 Posty: 88 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-08, 09:42
|
|
|
Dzięki za uwagi.
Zaglądam jak wygląda połączenie potem kupuję sonde.
Pozdrawiam.
Dam znać o efektach.
Aaa i jaki wynik powinien mi wyjść na omomierzu? jaki wynik jest prawidłowy? |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-12-08, 13:43
|
|
|
wydaje mi sie ze powinna miec okolo 10 ohma, napewno nie mniej niz 5 ohma |
|
|
|
|
dziq111
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Bieruń
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuba 3,7 V8
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 33 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: 2011-02-22, 18:45
|
|
|
Witam , ja mam taki problem może pomożecie... mianowicie od wczoraj moje autko gasnie jak sie zagrzeje !!! pali na dotyk. na zimnym wszystko ok czy PB czy LPG dpiero jak sie zagrzeje gdy sie zatrzymam obroty powoli spadają az w koncu gasnie , ciekawe jest to ze nie "telepie" silnikiem jak gasnie tylko rowniutko obroty spadaja do 0... macie moze jakieś pomysły ?? jeszcze nie podpinałem go nigdzie narazie szukam "na oko" co to moze być.. Dzieki Pozdrawiam |
_________________ <Kuba> |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-22, 21:52
|
|
|
u mnie jak sonda była walnięta paliło tylko jak smok a CAT zapalał się jak nawalała cewka zapłonowa i to działo sie tylko na ciepłym silniku. Jak padł mi komp od gazu jeździłem bez obu sond i raczej wpływało to na spalanie - do 25-30 l PB a nie na drgania. Sprawdź przewody od sond w miejscu wpięcia kompa od gazu, gazownicy potrafia zrobić to na skrętkę bez lutowania (tak miałem ) i to może być problemem z sondą , jak dalej będzie drgać to szukaj uszkodzonych cewek. |
|
|
|
|
|