Autor |
Wiadomość |
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2015-12-31, 18:15 [D2 97 4.2PB
] Maglownica po regeneracji - problem z pompą
|
|
|
Witam. Jakieś pół roku temu regenerowałem maglownicę. Oryginalnie płyn do wspomagania jest zielony ale po regeneracji kazali mi lać czerwony. Wszystko chodziło ok aż przyszły mrozy. Pompa wspomagania wyje. Zazwyczaj po przekręceniu kierownicy od oporu do oporu dźwięk ustaje, ale przy minus 10 już nie. Olej potrzebuje trochę czasu żeby się rozgrzać i podczas jazdy pompa wyje. Ma ktoś jakieś pomysły? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-12-31, 19:00
|
|
|
To widać słabo się znali , zalewaj szybko zielonego żeby bałaganu nie narobić . Może nie jest za późno . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-01, 00:58
|
|
|
Dokładnie-wlałes zwykły minerał a VAGi wymagaja ten specjalny Kup zielony OE bedzie git. nie jakies febi. |
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-01-01, 11:14
|
|
|
Z tego co mi mówili powinien być czerwony bo uszczeniacze mogą puścić. Firma rekomendowana przez wiele osób tak że myślę, że wiedzą co robią. A ktoś z was regenerował maglownice? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-01-01, 12:16
|
|
|
Widać nie pomyśleli o pompie którą czerwony płyn zabija . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-01, 14:35
|
|
|
To jest jak ze skrzyniami, jak nie wiedza jaki zalac biorą ten olej ktory uzywają ciągle bez wzgledu na konsekwencje, no bo klient zazwyczaj nie wraca. A jak wroci to powiedza ze cos innego poszlo...majstry-cwaniaki
Kup ori zielony olej w Aso. Litr kosztuje cos ok. 50zł i starczy na caly uklad a tamtym panom pogratuluj wiedzy... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-01-03, 10:24
|
|
|
Ktoś wie dokładnie jaki tam olej wchodzi? To jutro wymienie. |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-01-03, 12:48
|
|
|
G 004 000 M2 . Tylko i wyłącznie oryginalny kupuj , innego nie polecam . Koszt około 40-50zł |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-01-03, 13:32
|
|
|
Robielem wiele przekładni i pomp po rożnych firmach i spotykam sie podobnymi zaleceniami, by zalewac mineralny olej. Febi czy swag sa slabej jakosci, natomiast Aso ma syntetyk . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-03, 14:54
|
|
|
nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...
poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
kociol878
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 73 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-01-03, 15:10
|
|
|
Dzięki za pomoc. Na koniec jeszcze jedno pytanie. Ile tam dokładnie oleju wchodzi, Kolega wyżej pisał że litr wystarczy ale mi się wydaje że wlewałem jakieś 1,5. Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu. |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-01-03, 15:17
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | nie jestem pewnie jedynym przypadkiem, ale po zalaniu ori oleju z ASO układ wspomaganie pracuje znacznie lepiej, niż na zamiennikach typu FEBI...
poza tym jeśli cena między oryginałem a zamiennikiem to tylko kilka złotówek to polecam kupne tego oryginalnego... |
zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-04, 16:16
|
|
|
kociol878 napisał/a: | Ile tam dokładnie oleju wchodzi.... |
ja mam w sumie FL ale mysle ze w PreFL nie ma wielkiej roznicy o ile w ogole jest, jesli chodzi o uklad wspomagania. Wg Elsy wchodzi niecaly 1L.
kociol878 napisał/a: | Po za tym jeszcze trochę się zmarnuje na przepłukanie układu. |
Jesli chcesz w ten sposob to najperw kup sobie 2 Litry i jednym przeplukasz a drugim zalejesz....
Arthur napisał/a: | zgadzam sie z tym,
tylko sa firmy co daja gwarancje i chca by zalewac mineralnym olejem (nie syfem febi ) tylko lepszymi a one sa juz czerwone |
generalnie ok, tylko jesli ktos nie jest pewien swojego ukladu to wlewa mineralny (podobnie jak z silnikiem) natomiast jesli wsyzstko gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-04, 17:41
|
|
|
Cytat: | gra lub jest po regenreacji to powinno zalac sie olejem zalecanym przez producenta... ale nie wiem jak to jest w PreFL, bo w FL wszystko co czerwone to szkodzi autku |
No ten sam zielony minerał. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-04, 18:49
|
|
|
no to ja juz wymiekam ... to jaki w koncu fabryczny olej z ASO jest??? mineralny czy syntetyk bo juz tu dwie wiersje sa... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|