Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Świece Beru Ultra vs Bosch - co do gazu  
Autor Wiadomość
sempu8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 33
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2011-01-07, 14:37   [S8 D2 97 LPG ] Świece Beru Ultra vs Bosch - co do gazu

Czy z tymi swiecami pojezdzi na gazie?? czy lepsze beda Bosch-a, wiem ze Beru zakladaja w oryginalach, tylko ponoc kiepsko dzialaja na gazie/?? jakies sugestie?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2011-01-07, 17:04   

http://www.a8team.pl/topics16/723.htm
_________________
Black Cars Matters
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2011-01-07, 18:00   

Kolego do silnika 340km NGK BUR6EFSZ
Sam na nich śmigam i jest bajeczka
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-01-07, 23:33   

Peter-s8 napisał/a:
Kolego do silnika 340km NGK BUR6EFSZ
Sam na nich śmigam i jest bajeczka


ja tez mam NGK i nie mam zastrzeżeń. Bosche były jak kupiłem auto i patrząc po książce serwisowej, to wyszło, że po 20kkm były do wymiany-skorodowały elektrody.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-08, 00:07   

szoszon1983 napisał/a:
i patrząc po książce serwisowej


ja bym nie brał tego za wyznacznik, tym bardziej, że jak piszesz :
szoszon1983 napisał/a:
jak kupiłem auto


zasada jest taka:
na dzień dzisiejszy świece są niezwykle mało zawodnym elementem jeśli zbytnio nie przedłużamy ich żywota, jak zwykłe to 15-20 tys i do kosza, jak platyny to 40 i do kosza i naprawdę czy to będą Beru NGK, Championy czy BOSCH to każda to spokojnie wytrzyma bez żadnej awarii
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-01-08, 00:17   

ciekawe co piszecie. co 40 tys km ? w przypadku benzyny tez ?
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-01-08, 00:40   

colln, ja auto kupiłem w UK i wpisy potwierdziło mi aso. 8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece. Jak je kupiłem, to po 2 miesiącach zaczął wyskakiwać mi błąd-wypadające zapłony. Winne były właśnie świece-bosch. Od tamtej pory mam platynowe NGK i nie mam prblemów. To samo miałem w starej astrze, gdzie świece NGK wytrzymywały po 70-80kkm na LPG.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-08, 18:45   

szoszon1983 napisał/a:
8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece.


no chyba nie powiesz mi że masz wpis w książce ze świece wymienili :shock: :shock: :shock: :shock: , owszem na serwisie to mogło i być ale nie masz absolutnie żadnego potwierdzenie, ze w ogóle ktoś ruszał świece ;-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szoszon1983 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8L D?
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 224
Skąd: Radom / Reading, UK
Wysłany: 2011-01-08, 23:46   

colln napisał/a:
szoszon1983 napisał/a:
8 miesięcy prze zakupem auto było na serwisie i były wymieniony też świece.


no chyba nie powiesz mi że masz wpis w książce ze świece wymienili :shock: :shock: :shock: :shock: , owszem na serwisie to mogło i być ale nie masz absolutnie żadnego potwierdzenie, ze w ogóle ktoś ruszał świece ;-)


Jak kupiłem auto, to ostatni wpis był nie podbity żadną pieczątką, sprzedawca wyjaśnił, że w aucie nie było książki i dla tego nikt jej nie podbił, tylko potem wpisali, że był na przeglądzie. Ja osobiście pofatygowałem się do warsztatu (nie aso, ale robią tylko audi) i tam po podaniu VIN podano mi listę co dokładnie było zrobione i ile kosztowało-przegląd za niemal 3000GBP :shock: Świece były na liście, no ale jeszcze pozostaje ryzyko, że może komuś się nie chciało ich ruszać, a przecież właściciel a8 sam tego nie rozbierze, żeby sprawdzić. Możliwe, że miałem pecha i trafiłem lipną świecę (bo problem zapłony wypadały na jednym cylindrze, choć reszta wcale dobrze nie wyglądała)...
Z NGK nigdy nie miałem problemu i dla tego je polecam.
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-08, 23:52   

polecam NGK BUR6EFSZ, niemiaszek takie miał wmontowane i takie wmontowałem - i jest dalej OK
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2011-01-08, 23:53   

Ja jak zakładałem gaz do auta to od razu wymieniłem świece (pomimo że na poprzednich chodziło normalnie).
Były NGK więc takie włożono ponownie. Nie mam z nimi żadnych problemów, a jeżdżę już na nich prawie 2 lata.
W żony aucie były Boscha i auto po założeniu gazu zaczęło kuleć, wymieniłem świece i przewody na NGK i jak ręką odjął.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-09, 01:20   

W Mercedesie wsadziłem 12 sztuk, do Volvo 6, do Audi 6 z tym, że wszystkie Platyny Made In Germany i nigdy nie było problemu owszem jak do ręki wziąć BOSCH zwykłe to już nie są Made In Germany :-)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-01-13, 00:17   

uuuupss, to ja juz machnalem chyba z 50-55tys na komplecie Beru bez jakichs wiekszych problemow, wiec chyba czas na jakas wymiane...

pozdrav!
_________________
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-01-14, 00:28   

bez obaw w motorach V te przebiegi 40 tys dla platyny to jako minimalne gwarantowane a nie maksymalne, zresztą dzisiejsze świece wytrzymują sporo ponad to, a okres ich wymiany nie oznacza, że świeca się przepaliła czy coś a jedynie to, że wskutek iskrzenia wypala się elektroda co zmienia przerwę czyli w konsekwencji dopuszczalne parametry, w takim wypadku wystarczy świecę wykręcić szczelinomierz w nią i można ponownie ustawić wartość nominalną. Kiedyś tak się robiło i było dobrze ale czasy inne były, dziś na zachodzie nikt nie potrafiłby praktycznie tego zrobić zresztą tyle modeli aut i przerwy mogą być różne, jeden ustawiłby 0.9 inny 1,1 a jeszcze inny miałby wyregulowałby jeden komplet od 0.7 do 1.2 i głównie o to tu chodzi - przychodzi czas idą do kosza i nowe z fabrycznie ustawioną szczeliną ot i ju :-D
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-01-17, 14:29   

na wszelki wypadek zamowilem komplet boscha.. na allegro byla wyprzedaz z serwisu boscha w krakowie wiec skorzystalem - 7zl - smieszna cena o polowe taniej niz normalnie..
zobacze czy bedzie poprawa czy tylko moja psychika sie podreperuje :D )))
pozdro
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.