Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Traci moc gdy jest ciepło na zewnątrz  
Autor Wiadomość
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-04-17, 13:56   

za "zestaw" EMU+LSU 4.2+wtyczki+2x termopara+wiązka ok 4400, można bez termopar i wtedy wyszło by mi poniżej 4 tys ale skoro jest jeden bank na sondę to wolę miec lepszą kontrolę nad temp spalin i widzieć 2 bank no i w przyszłości jakies doładowanie też planuję więc wtedy to już konieczność.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-04-19, 21:17   

to dobra cena
'daj znać jak to lata
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-04-20, 08:17   

Zmiana zabawy w naprawianie na zabawę w strojenie ma swoje plusy.
Osobiście jeśli planował bym jakieś doładowanie to tylko sterownik SA. Za to do jazdy co dzień to jednak fabryka. Jadę to zapominam o silniku. Mam jeden samochód z Megasquirtem 3 po przesiadce z wtrysku mechanicznego (KE) na MS to było niebo a ziemia. Jednak by ten silnik pracował dobrze to wypaliłem sporo paliwa. To zabawka więc mi nie szkoda. Szlifowanie map, szlifowanie stanów przejściowych.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
nosmaster 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2016
Posty: 113
Skąd: Augustów
Wysłany: 2017-04-21, 15:36   

Powiem tak. Zabawa z oryginalnym komputerem w takim przypadku jak mój to walka z wiatrakami bo nie wiadomo w końcu co mu było, teraz mam auto w małym paluszku, jak coś zdechnie to od razu wiem co i gdzie szukać bo to ja "stworzyłem" całą instalację i kalibruję wszystko sam. Szczerze mówiąc bardzo fajna sprawa :) . Dodam, że auto już działa, ogarniam wiązki do kupy itp więc pewnie w sobotę zacznę strojenie, wstępnie auto rozgrzane ma ustawione korekcje itp da się jeździć tyko na zimnym jeszcze potrzebuje dopracowania ale że robię to wszystko sam to wiadomo że to potrwa.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-05-27, 20:38   

Odgrzeje kotleta,
U mnie sporadycznie się to dzieje,
Przy ruszaniu bądź prz powolnym toczeniu - małej prędkości. trzymam gaz on się toczy i nagle jeb i ciśnie w fotel. Błąd g40 czasami wystąpuję jako sporadyczny.

Kolejna sprawa, też rzadko, jak chce np wyprzedzić dociskam gaz, a on muli na biegu, dopiero jak mocniej docisnę to zredukuje i jedzie. Zazwyczaj muszę mniej wcisnąć gaz, by zredukował i miał więcej mocy
To mogą być rozjechane mapy ? Bardziej jest to odczuwalne na LPG.
Silnik 310 KM automat
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-05-27, 21:15   

Dokładnie takie efekty dają kiepskie mapy LPG.
W stanach przejściowych silnik nie nadąży doregulować źle lanego paliwa sygnałem z sondy lambda i wtedy jest chwilowo albo za udbogo albo za bogato. Po pewnym czasie albo zdejmuje paliwo albo dodaje i silnik zaczyna oddawać właściwą moc.
To doskonale widać na logach które można zrobić przy pomocy instalacji lpg. Podczas normalnej jazdy sygnał dwustanowej sondy L. powinien cały czas oscylować. Jeśli się przytyka w stanach przejściowych - zmianie położenia pedału gazu - w stanie ubogim lub bogatym przez dłuższy czas to znak, że jest nie dobrze.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-05-27, 21:20   

OK, tak troszkę jaśniej ??
jak to naprawić ?

Ukaniu napisał/a:
Dokładnie takie efekty dają kiepskie mapy LPG.


Czyli jak będę jeździł na pb to się ustawią czy nie ?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-05-28, 07:53   

Lechu napisał/a:
Odgrzeje kotleta,
U mnie sporadycznie się to dzieje,
Przy ruszaniu bądź prz powolnym toczeniu - małej prędkości. trzymam gaz on się toczy i nagle jeb i ciśnie w fotel. Błąd g40 czasami wystąpuję jako sporadyczny.


Podobny efekt występuje wtedy, gdy próbujesz ruszać z lekko wciśniętym hamulcem. Może na początek sprawdź, czy się czujnik nie blokuje lub ew. czy nie jest zbyt czuły (wystarczy musnąć hamulec i świecą stopy).

To oczywiście tylko jedna z wielu możliwości.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.