Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-20, 21:49
|
|
|
Musisz znać konkretny wymiar tych gumek. Nie mogą odbiegać od ori.
Ja do siebie kupowałam na jakiejs stronie za groszowe sprawy. Więcej kurier kosztował. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-20, 22:44
|
|
|
mlody91 napisał/a: | A czy te gumki uszczelniające wtryskiwacze można kupić w normalnym sklepie? Czy tylko ASO ? |
Allegro albo każdy inny, wymiary: 7.52x35.3 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-11-07, 01:45
|
|
|
Takie małe info... Wg TEGO ZESTAWIENIA wtryskiwacze od S8 D2 preFL (077133551L, Bosch 0280150463) mają identyczne parametry jak wtryskiwacze od Audi V8 (077133551J, Bosch 0280150454) |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2016-11-07, 08:19
|
|
|
Tylko ze ten wtryskiwacz (0 280 150 454) jest rownie niedostepny jak ten od eski (0 280 150 463).
Jest za to jeden wtryskiwacz ktorego na allegro leży cała masa (wrecz stosy za smieszne pieniadze), który parametrami wydajnosciowymi, wtyczką (EV1), rozmiarem i opornoscią jest identyczny jak ten eskowy. Ma tylko wiekszy zakres kąta rozpylania (co wcale nie jest zle) i ma jedną dyszę z ktorej strumien jest stożkowy. Wtryskiwacz z eski ma dwie dysze i cisnie dwoma strumieniami. Wedlug mnie nie ma to kluczowego znaczenia. Numer Boscha to (0 280 150 702) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-11-07, 09:41
|
|
|
Tych nie brałem pod uwagę, ze względu na podane ciśnienie robocze 3 bary, ale poczytałem trochę i raczej nie powinno być problemu z ich pracą przy 4 barach.
Jeśli inne ciśnienie robocze faktycznie nie robi różnicy, to opcją są jeszcze wtryski z Omegi 3.0 V6 0280150413 - odrobinę większa wydajność niż eskowe, ale te same parametry strugi. W tym momencie jest nawet na allegro listwa z 6 wtryskami za 80zł ;p |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-11-07, 10:01
|
|
|
Wtrysk 463 ma wydajność dynamiczną przy 3 bar, 2,5 ms x 1000 imp 4,03 g. Wtrysk 702 i 413 ma 4,48. Wydajnościowo są podobne ale dynamicznie już nie. Przynajmniej tak zeznają tabele. Trzeba eksperymentować.
Jak się zdejmuje char. wtrysków dla niskich czasów widać zwykle duże różnice, sterownik ma je zapisane na sztywno. Mogą pracować całkiem popranie albo zupełnie rozjadą korekcje - trzeba sprawdzić. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-11-07, 10:19
|
|
|
Za to wtrysk 0280150509, też od eski, ma już 4.59g. I weź tu człowieku bądź mądry i coś dobierz ;/ |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-07, 19:50
|
|
|
Wsadz zwykly z ABZ i zapomnij. |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-11-07, 22:50
|
|
|
Pytanie czy nie będzie jednak mały, bo ABZ potrafi pracować z czasami wtrysku 19 ms - czyli jest na styk.
Sądząc po mocy eski wydajność min. 10-20% większa była by konieczna. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-11-08, 18:22
|
|
|
To dla pewnosci trzeba szerokopasmowa w tylek wsadzic.
Zapraszam na sprawdzenie |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-07, 15:53
|
|
|
Ostatecznie ktoś uruchomił AHC na innych dostępnych w normalnych pieniądzach wtryskach? |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
|