Autor |
Wiadomość |
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2017-05-03, 11:20 [S8 D2 97
] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż
|
|
|
Mam problem z maglem tzn luzy... niestety luz jest już bardzo duży, mocno słyszalny i odczuwalny podczas jazdy a zobił się nagle w ciągu może miesiąca z lewej strony. Jakie są różnice w maglach? Pomijając oczywiście servotronic który u mnie jest i koniecznie chcę żeby był czy jest jakas różnica w przełożeniu magla A8/S8? Mam na miejscu magiel używany do kupienia z servo sprawny używany od A8 97r ale boję się o przełożenie na kierownicy... Ogólnie im mniej kręcenia kierownicą tym dla mnie lepiej, może były jakies "szybsze" magle w poliftach czy coś? U mnie jest jakies 2,5 obrotu od końca do końca a jak to wygląda u was? Opłaca się w ogóle regeneować maglownicę? Może polecacie jakiś zakład który zrobi to tak jak należy tzn z działającym servotronic a nie zablokowanym zaworkiem... |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 38 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-05-03, 22:50
|
|
|
Miałem w polifcie oryginalnie magiel z servotronicem a teraz siedzi od przedalifta bez servotronica. Wszystko pasuje bez problemów, nie ma różnicy w ilości obrotów itd. Zakładaj śmiało i tak jak piszesz wkładaj z servotronicem bo przekładnia bez przenosi odczuwalnie nierówności z podłoża na kierownicę. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-04, 22:17
|
|
|
nosmaster napisał/a: | Jakie są różnice w maglach? | Niby tam jakieś delikatne różnice są ale generalnie pasują wszystkie ...nie rezygnowałbym z Servotroica
nosmaster napisał/a: | Opłaca się w ogóle regenerować maglownicę? | Nie bardzo, chyba że zrobisz to w ZF a u nich to już może być drogo, nawet do 450 euro.
Kacper, zamontowałeś tego magla w końcu ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-05-08, 23:08
|
|
|
Jestem świeżo po przekładce magla, założyłem magiel z servo z przedlifta s8 do poliftowego a8 z servo . Wszystko poszło bez problemu , działa elegancko |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2017-05-09, 15:40
|
|
|
mógłbyś policzyć ile obrotów masz od skrajnego położenia do skrajnego? Najbardziej boję się że będę musiał dużo kręcić kierownicą a bardzo tego nie lubię. Podobno od A6 też pasuje i jest tego sporo to prawda? |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-05-09, 15:42
|
|
|
Po 18 tej sprawdze
[ Dodano: 2017-05-09, 17:49 ]
2 i 1/4 obrotu |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2017-05-09, 18:55
|
|
|
Hmm no własnie to sugeruje, że są jakieś różnica mój magiel ma ok 2,5 obrotu a jeśli by się dało to w ogóle chciałbym żeby miał najmniej. Fajnie by było gdyby inni też policzyli obroty, zawsze to jakas nowa wiedza na forum i może się przydać niejednemu. |
|
|
|
|
methanex
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: MATEUSZ
Jeżdzę: D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2016 Posty: 80 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2017-05-09, 19:32
|
|
|
2 obroty to chyba nie jest dużo ? W samochodzie dość już leciwym. Mniej obrotu to może być w E60 z active steering . Jeździłem BMW z serii 6 i tam kierownica zachowywała się jak w gokarcie. Krótkie małe ruchy = duży skręt |
|
|
|
|
|
|
|
nosmaster
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 27 Mar 2016 Posty: 113 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 2017-05-09, 20:43
|
|
|
Oczywiście 2 obroty to nie jest dużo ale nie chcę trafić na maglownicę w której z 2 zrobią się 3 bo to byłoby już jak dla mnie słabe, jeżdżę czasem audi 80 i jazda na ciasnym osiedlu jest dla mnie strasznie niewygodna, muszę kierownicą kręcić w lewo i prawo tyle, że nie musze później iść na siłownię no i oczywiście nie czuć tak samochodu przy większej prędkości... |
|
|
|
|
|