Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 ] Wymiana piast tylnych Warszawa  
Autor Wiadomość
kgrzegory 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-24, 14:51   [S8 D2 97 ] Wymiana piast tylnych Warszawa

Witam,

W Sce (D2, '97) zakupionej od Janka (JanekS13) w piastach tylnych okazało się, że kołnierze centrujące są "obcięte" i jest bardzo trudno wycentrować koło.

Chciałbym zapytać, gdzie polecacie, abym się udał w Warszawie, aby kompleksowo i profesjonalnie to załatwić (wymiana, zbieżność, uprzejmość i dobra cena :) ).

Pozdrawiam,
Konrad
_________________
S8 D2
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-24, 14:58   

Dlaczego te kołnierze były obcięte?
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-06-24, 17:05   Re: Wymiana piast tylnych Warszawa

kgrzegory napisał/a:
Witam,

W Sce (D2, '97) zakupionej od Janka (JanekS13) w piastach tylnych okazało się, że kołnierze centrujące są "obcięte" i jest bardzo trudno wycentrować koło.

Chciałbym zapytać, gdzie polecacie, abym się udał w Warszawie, aby kompleksowo i profesjonalnie to załatwić (wymiana, zbieżność, uprzejmość i dobra cena :) ).

Pozdrawiam,
Konrad


Napisz do Fossa.
 
 
kgrzegory 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-25, 20:06   

Dlaczego byly sciete ... have no idea. :) komus przeszkadzaly w lansie :P
_________________
S8 D2
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-25, 22:19   

Takie druty Janek robił <hmm>
 
 
kgrzegory 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: D2 S8
Wiek: 43
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-14, 22:40   

A wiec po zalozeniu dystansow 20mm z pierscieniem centujacym, ktore dopasowalem do resztek kolniezy piast wibracja zniknela.
Teraz kupilem pierscienie centrujace aluminiowe na 20ki RH i bede testowal.
Wiem przynajmniej, ze powodem drgan sa piasty i wycentrowanie felgi samymi srubami.
Jakos musze chwile przetrwac na sline 19' dopoki Foss nie bedzie mial konkretnego slotu czasowego. Moze przy okazji cos obnizymy :)

Ps. Sorry za brak znakow PLz ale uzywam smartphone'a
_________________
S8 D2
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-09-17, 14:57   

Widzę że przywołali mnie do tablicy :(
Kołnierze były tak machnięte od czasu jak kupiłem auto , ja jeżdziłem zawsze na dystansach z centrowaniem i problemów wibracji nie miałem . Nie jestem aż takim debilem żeby usówać coś co jest odpowiedzialne za bezpieczeństwo .
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.