Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98] błędy silnika po myciu na myjni  
Autor Wiadomość
ThePePe 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-07-14, 12:40   [S8 D2 98] błędy silnika po myciu na myjni

Koledzy, po wizycie na myjni dosłownie 2 minuty po odpaleniu silnik zaczął nierówno pracować. Dodam, że nie myłem silnika.

VAG pokazał mi cała listę błędów:


17615 - Fuel Injector for Cylinder 7 (N85): Electrical Malfunction

P1207 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16691 - Cylinder 7: Misfire Detected

P0307 - 35-00 - -

17613 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Electrical Malfunction

P1205 - 35-10 - - - Intermittent

Przejrzałem wiązkę i wygląda bardzo dobrze, wody brak. Zajrzałem do komputera i znalazłem sporo śniedzi, w tym odrobinę w środku. Środek umyłem, wtyczki jeszcze czekają. Zastanawiam się, czy ktoś jest w stanie mnie poratować schematem/rozpiską wyjśćz komputera, żebym mógł zweryfikować, że taśniedź pokrywa sięz usterką?






 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-07-14, 13:10   

Wysusz, wtyczki potraktuj kontaktem w sprayu, skasuj błędy. Woda tam musiała już stać wcześniej (taki urok obudowy komputera w D2). Póki PINy są całe powinno być ok. Po zalaniu, po latach w szczególności jeden lubi się urywać. Usterka typowo elektryczna w związku "z wodą". Dwie cewki wtrysków nagle nie padły.
Na przyszłośc na myjce wode/piane z dachu, szyby i pokrywy silnika ściagaj na druga stronę, poza tym nie stac po skosie na zewnątrz tak by przechył był po stronie ECU, najlepiej jak zwykle pod dachem o ile jest taka mozliwośc.
_________________
Black Cars Matters
 
 
ThePePe 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-07-14, 13:17   

Hej, a co jest nie tak z tą obudową? Da sięto jakoś poprawić?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-07-14, 13:29   

Dostaje się tam syf i woda, która stoi. Poprawić ? Najlepiej bylo by przenieść oba ECU (lub jeden jak manual) do środka, ale to wiąże się z przeróbką (przedłużaniem) wiązek.
Garażowane samochody, te w których od czasu do czasu się tam zagląda i usuwa syf, pamiętając również o tym o czym wcześniej pisałem nie mają tego problemu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
ThePePe 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-07-14, 20:44   

Okey, spędziłem dziś troche czasu nad autem i:
- czyszczenie pomogło na 2 objawy, mogę się podpiąć VAGiem do silnika poprawnie (były problemy) działa wtrysk na cylindrze 5.
- padł wtrysk na cylindrze 7, wyjąłem go, przetestowałem na stole, ma za dużą oporność - 120 kohm zamiast chyba 16 ohm, podpięcie pod 12 nie otwiera go (z ciśnieniem)

Wtryski mam 077 133 551 L, na szybko poszukałem i nie widzę nigdzie do kupienia. Czym mogę go zastąpić? A może tylko używka?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-07-14, 21:40   

Tam paść może tylko cekwa. Rezystancja zmienia się wraz z temperaturą (u mnie działal ok, zanim się zagrzał). Wtryski do AHC tylko na Audi Tradition. ok 170 ojro sztuka, albo wsadzic z ABZta zanim dojdzie z DE (tez pojedzie), ew mozna wsadzić zamiennik z Alfy 156 albo 159 z V6
_________________
Black Cars Matters
 
 
ThePePe 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-07-14, 22:43   

Kolego, a 077133551Q z S6 C5?

Jeśli chodzi o te z alfy, to on jest według parametrów troche inny, można na nim jeździć na stałe?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2021-07-14, 23:43   

Z tego co patrzyłem po katalogu BOSCHa najbardziej zbliżony, pasuje idealnie, akurat kolor kostki jest inny (bodaj żółty), jeździ tutaj na nim jedna eSka bez problemów. Na tych z ABZ tez niektórzy jeżdżą i nie czuja różnic.
Co do 077133551Q, tez niedostępny, tyle, że z AT tańszy, ale nie wiem jak to jest z tymi wtryskami z 40V, te z ABZ chodzą za grosze. Używek bym nie kupował (chyba, że na chwilę jak samochód ma jeździć), a za używane wtryski do AHC wołają chore $, więc lepiej juz kupic nowy.
_________________
Black Cars Matters
 
 
ThePePe 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2021-07-15, 10:00   

Mam dostęp do 077133551Q ale sprawdziłem w katalogu i jest mniejszy fizycznie, więc odpada. Ma też inne gniazdo.

Na chwilę obecną podmienię na wtrysk z ABZ-ta i zobaczę jak to będzie jeździć.

Dzięki za pomoc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.