Autor |
Wiadomość |
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-03-15, 18:30 [D2 FL ALL
] tuleje prowadzące zacisku
|
|
|
Witam czy ma ktoś numery tuleji i sworznia prowadzących zacisku pływającego czyli zacisk z czterema klockami |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-03-22, 16:25
|
|
|
Według etki to można jedynie dokupić uszczelniacze a tuleje i sworzeń jest kompletem razem z zaciskiem...tyle znalazłem w etce |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-03-23, 00:22
|
|
|
wychodzi na to że nie kupi tulei osobno tylko kompletny zacisk |
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-03-23, 11:05
|
|
|
A co się stało z że chcesz kupić nowe? |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-03-23, 11:17
|
|
|
mam wibracje przy chamowaniu na lewym kole , tarcze i klocki nowe , czytałem że wyrabiają się tuleje i prowadnice i przesto morze wibrować |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-03-23, 15:05
|
|
|
Czyli zostaje ci tylko znaleźć dobrego tokarza...zawsze to wyjdzie taniej niż nowy zacisk... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-03-23, 15:48
|
|
|
Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-03-24, 11:54
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Tez mialem wibracje przy hamowaniu. Wygladalo to tak 160km/h hamuje jest ok, predkosc spada do ok 100km/h zaczyna trzasc buda, ponizej ok. Przy dohamowywaniu do zera czuc bylo ze hamulec lapie, puszcza, lapie, puszcza. Na pedale zero drgan, na kierownicy tez. Zawieszenie bez luzow. Dopiero na rolkach wyszlo ze lewe kolo hamuje oscylacyjnie - wymiana tarcz i klockow zalatwila problem. Stare tarcze byly roczne. Nie wiem w jaki sposob sie pokrzywila jedna, kaluzy nie pamietam. Podejrzana jest zima i tygodniowy postoj, wtedy przyrdzewiala wlasnie ta tarcza i pierwsza jazda byla z chrobotaniem, pod klockiem zrobila sie zgorzel i chyba w tym miejscu i wtedy tarcza sie przegrzala. |
Ale przecież kolega napisał że już ma wymienione tarcze i klocki, a problem jest nadal... |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-03-25, 22:48
|
|
|
OK, ale nie wiadomo czy byly wymieniane przed czy po.... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2011-03-25, 23:07
|
|
|
wymienione po i to samo |
|
|
|
|
|