Autor |
Wiadomość |
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-03, 16:52 [D2 95 4.2PB
] Auto nie odpala po odpięciu ECU
|
|
|
Witam,
niedawno brałem się za oczyszcznie podszybia i przy okazji chciałem w puszkę ecu zajżeć (tak żałuje) otóż było nieco brudno wiec poodpinałem ecu, od skrzyni i jedną jeszcze puszkę. Wyczyściłem wpiąłem wszystko i próbuje odpalić i auto tylko kręci nie odpala..
Czy trzeba coś kodować po odpięciu ? Dodam, że chyba robiłem to na podłączonym aku
Dodatkowo zapytam - jest możliwość jakiegoś testu pompy paliwa ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-07-03, 18:36
|
|
|
Podepnij vaga i skasuj błędy to odpali i nigdy więcej nie odłączaj ecu na podpiętym aku |
|
|
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-03, 18:40
|
|
|
Błędy już kasowałem co najlepsze.. On tak jakby sie uczył.. Wcześniej nie mogłem się ze skrzynią biegów połączyć teraz już idzie..
Nie wiem tez co z modułem komfortu i centalnym zamkiem - czy w 95 występował ? chodzi o wejście vag ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-07-03, 19:18
|
|
|
Modułu komfortu nie ma w naszych A8, opcja centralny zamek jest - i pełni ona kilka funkcij - było o tym: http://www.a8team.pl/d2-9...rtu-vt7075.htm.
Ja bym spróbował jeszcze odpiąć aku na noc (przynajmniej na godz) - być może to pomoże (brak zasilania może spowoduje wyeliminowanie tego błędu). |
|
|
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-03, 19:25
|
|
|
Czyli mówisz, że przez VAG musi się skomunikować z centralnym zamkiem tak, a moduł komfortu nie ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-07-03, 22:08
|
|
|
Chowix napisał/a: | Czyli mówisz, że przez VAG musi się skomunikować z centralnym zamkiem tak, a moduł komfortu nie ? |
Napisałem, że modułu komfortu w A8 D2 nie ma i nie da rady się z nim połaczyć Vagiem (podałem temat do wglądu tam było opisane).
W opcje centralny zamek Vag-iem możesz się połączyć, zależy co chcesz zrobić <niewiem> , ale centralny zamek to raczej nie ma tu wpływu na odpalanie samochodu.
Może coś z immo się stało przy odpięciu tego sterownika kompa?
A tak wszystko Ci działa?
Posprawdzaj bezpieczniki, może gdzieś masz problem z masą. |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-04, 07:02
|
|
|
To tak na noc odpięty aku, nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone. Wszystko świeci co powinno itd.
Dziś otwieram bak i sprawdzam pompę. |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-04, 08:43
|
|
|
Chowix, A jak dajesz na zapłon to słychać jak wypełnia kosz? Taki krótki dźwięk ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-04, 08:52
|
|
|
Tz słuchać chyba jak skończy kręcić się silnikiem takie syknięcie. Ale w ogóle żadnej reakcji, że zaraz ma odpalić. Tylko kręci i kręci nic więcej.
A gdzie i który to przekaźnik od pompki ? czy można ją podłączyć na krótko nie rozbierając - nie wyciągając ją z komory ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-07-04, 09:22
|
|
|
Tutaj masz gdzie się znajduje przekażnik : http://www.a8team.pl/d2-a...liwa-vt2474.htm , http://www.a8team.pl/d2-a...uje-vt1922.htm.
Możesz na krotko podłaczyć pompę, zeby cały czas działała ale nie widze schematu przekażnika, które styki trzeba by było zewrzeć.
Może lepiej sprawdzic na poczatek czy paliwo podaje pompa na listwe wtryskową:
Odkręcić przewód paliwa "fuel supply line" wziaść, jakąś buteleczkę i pokręcić rozrusznikiem - zobaczysz czy leci paliwo. Potem dopiero zabrałbym sie za przekaźnik a na samym końcu za wyjmowanie pompy. Podociskaj przekaźniki może któryś słabo siedzi. |
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-04, 16:26
|
|
|
Pompa pompuje.. Teraz zgupiałem |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-04, 16:34
|
|
|
Chowix napisał/a: | Pompa pompuje.. |
Ale czy daje ciśnienie |
_________________
|
|
|
|
|
Chowix
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 33 Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 93 Skąd: Śląsk - Lędziny
|
Wysłany: 2014-07-04, 16:36
|
|
|
tak po kręceniu kolo 2-3 sek około 1L przepompował chyba ale jakby dawał małe cisnienie to by dławiło go chociaż a tu czysto kręci nawet szarpnięcia nie ma.. czy coś może go blockować ? |
_________________ Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-04, 16:39
|
|
|
Jak miałęm zajechany komutator to też paliwo leciało elegancko ale bestia nie paliła Najlepiej jakbyć miał czym ciśnienie sprawdzić.
Przed odpięciem sterowników w puszcze ECU autko normalnie odpalało? |
_________________
|
|
|
|
|
|