Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
Wysłany: 2016-11-10, 16:51 [S8 D2 98 LPG
] Brak zasilania na cewkach i pompie
Elo
Jak w temacie nie mam zasilania na pompie paliwa i cewkach. W torii pojawia mi się zasilanie na pompie po podpieciu się w przekaźnik pod nogami pasażera natomiast brak jest iskry. Czujnik wałka i na wale wymienione na nowe i powinny być ok. Czyta obroty wału skąd idzie plus na cewkę i na pompę bo czuje że t jedna linia zasilająca
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-11-10, 21:11
A czy przekaźnik sprawdzałeś ? Może w nim jest problem. Na przekaźniku masz schemat. Należy sprawdzić miernikiem podpinając pod odpowiednie nóżki napięcie i czy na pozostałych jest przejście.
Jeśli nie ma to ewidentnie przekaźnik do wymiany.
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
Wysłany: 2016-11-11, 08:30
Przekaźnik był sprawdzany. Pomimo podania napięcia na pompę na krótko pompa nie rusza. Napięcie podaje w skrzynce przekaźników pod deską. Niestety w zbiorniku mam butlę walec i nie da się tego jakoś szybko ogarnąć. Zastanawia mnie tylko dlaczego nie ma iskry bo to jest ciekawe dla mnie. NIe można jej odpalić z tego powodu awaryjnie na gazie. Brak też jakichkolwiek błędów na vag-u Tak więc nie wiadomo czego i gdzie szukać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum