Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-05, 13:23
|
|
|
Ernest zauważył że magiel jest przesunięty na listwie i koła w jedną stronę skręcają bardziej. Zrobię tę rzecz i zobaczymy co będzie.
Jak byłem na trzepakach, gość pokazał mi że guma w czerwonym kółku ma lekkie luzy.
Samochód musi się prowadzić perfekcyjnie, nie toleruję kompromisów. A mam najtwardsze zawieszenie, więc takich rzeczy być nie powinno. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-05, 13:32
|
|
|
Dokładnie,nie ma bata jak ósemka pływa to robimy zawieche. |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-05, 13:42
|
|
|
A to samo jest u mojej matuli w A4, też tyłek ucieka i skręt jest z opóźnieniem. Także, parcie na rozwiązanie problemu jest podwójne |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-05, 22:11
|
|
|
Apophis napisał/a: | Dokładnie,nie ma bata jak ósemka pływa to robimy zawieche. |
Jedyne co jeszcze dziś wypatrzyłem to być może jest problem z tulejami dolnymi wahaczy tylnych. Reszta jest OK. Wymienię i zobaczę czy doścignie prowadzeniem w ciasnych łukach 306 czy nie. Z proletariuszami tak bywa, że zaskakują możliwościami a klasa raczej nie pomaga a szkodzi... ;-) |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-05, 22:30
|
|
|
Możesz kupić same tuleje - lemforder kosztuje 60 zł. Jak wymienisz to daj znać czy coś się zmieniło. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-05, 23:08
|
|
|
emilus143 napisał/a: | Możesz kupić same tuleje - lemforder kosztuje 60 zł. Jak wymienisz to daj znać czy coś się zmieniło. |
Miałem na myśli tuleje dolne te w zwrotnicach tylnych, dziś mi się wszystko za bardzo waha ;-)
Jak pozbędę się tego problemu - a będę walczył, bo żarty żartami ale tak być nie może - to oczywiście napiszę. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-10, 17:16
|
|
|
Mam taki dziwny problem - próbowaliśmy nawet z Ernestem go rozwiązać ale jednak nie przyniosło skutku. Jak się rozpędzę do prędkości tak powyżej 70 - 80 i mocno zahamuję do 0 słychać z prawej strony takie dziwne cykanie, które trwa około 6 sekund. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-11, 07:32
|
|
|
Emil po dolewce oleju nie przeszło ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-11, 07:39
|
|
|
Dolałem u siebie w domu jeszcze z pół litra, tak aby było prawie max. Jeśli chodzi o stronę cykania, to się pomyliłem - chodzi o lewą, w przypadku kiedy siedzę w środku. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-11, 07:47
|
|
|
Masz na myśli ten dzwięk pod autem ? Zauważyłem, że podczas spokojnego zwalniania nie słychaćtego było. Tylko bardziej podczas mocnego wyhamowania auta.
Musisz sprawdzić czy jest to zależne od obrotów czy od prędkości.
Może to torsen prosi o olej już, bo nie wiadomo ile go tam już zostało. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-06-11, 07:53
|
|
|
No leje jak wściekły, dlatego tylko rundka po miescie była i basta. Dźwięk jest podobny do tego, jak np. mocno nagrzejemy samochód lub motocykl i nagrzane elementy metalowe tak cykają, tyle że wolniej. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|