Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Fatalne prowadzenie + inne mniejsze proble  
Autor Wiadomość
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-05, 13:23   

Ernest zauważył że magiel jest przesunięty na listwie i koła w jedną stronę skręcają bardziej. Zrobię tę rzecz i zobaczymy co będzie.

Jak byłem na trzepakach, gość pokazał mi że guma w czerwonym kółku ma lekkie luzy.




Samochód musi się prowadzić perfekcyjnie, nie toleruję kompromisów. A mam najtwardsze zawieszenie, więc takich rzeczy być nie powinno.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-05, 13:32   

Dokładnie,nie ma bata jak ósemka pływa to robimy zawieche.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-05, 13:42   

A to samo jest u mojej matuli w A4, też tyłek ucieka i skręt jest z opóźnieniem. Także, parcie na rozwiązanie problemu jest podwójne :)
_________________
I`m the LPG master
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-06-05, 22:11   

Apophis napisał/a:
Dokładnie,nie ma bata jak ósemka pływa to robimy zawieche.

Jedyne co jeszcze dziś wypatrzyłem to być może jest problem z tulejami dolnymi wahaczy tylnych. Reszta jest OK. Wymienię i zobaczę czy doścignie prowadzeniem w ciasnych łukach 306 czy nie. Z proletariuszami tak bywa, że zaskakują możliwościami a klasa raczej nie pomaga a szkodzi... ;-)
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-05, 22:30   

Możesz kupić same tuleje - lemforder kosztuje 60 zł. Jak wymienisz to daj znać czy coś się zmieniło.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-06-05, 23:08   

emilus143 napisał/a:
Możesz kupić same tuleje - lemforder kosztuje 60 zł. Jak wymienisz to daj znać czy coś się zmieniło.

Miałem na myśli tuleje dolne te w zwrotnicach tylnych, dziś mi się wszystko za bardzo waha ;-)
Jak pozbędę się tego problemu - a będę walczył, bo żarty żartami ale tak być nie może - to oczywiście napiszę.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-10, 17:16   

Mam taki dziwny problem - próbowaliśmy nawet z Ernestem go rozwiązać ale jednak nie przyniosło skutku. Jak się rozpędzę do prędkości tak powyżej 70 - 80 i mocno zahamuję do 0 słychać z prawej strony takie dziwne cykanie, które trwa około 6 sekund.
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-11, 07:32   

Emil po dolewce oleju nie przeszło ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-11, 07:39   

Dolałem u siebie w domu jeszcze z pół litra, tak aby było prawie max. Jeśli chodzi o stronę cykania, to się pomyliłem - chodzi o lewą, w przypadku kiedy siedzę w środku.
_________________
I`m the LPG master
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-11, 07:47   

Masz na myśli ten dzwięk pod autem ? Zauważyłem, że podczas spokojnego zwalniania nie słychaćtego było. Tylko bardziej podczas mocnego wyhamowania auta.
Musisz sprawdzić czy jest to zależne od obrotów czy od prędkości.

Może to torsen prosi o olej już, bo nie wiadomo ile go tam już zostało.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-06-11, 07:53   

No leje jak wściekły, dlatego tylko rundka po miescie była i basta. Dźwięk jest podobny do tego, jak np. mocno nagrzejemy samochód lub motocykl i nagrzane elementy metalowe tak cykają, tyle że wolniej.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.