Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Kontrolka Cat  
Autor Wiadomość
Brygadzista 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 25
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 2
Skąd: Stegna
Wysłany: 2019-01-05, 20:39   [S8 D2 98 LPG ] Kontrolka Cat

Siemanko Majstry !:)

Mam problem mianowicie zapala mnie się kontrolka Cat.
Pacjent to Audi S8 d2 1998 rok PB/LPG.
Kontrolka cat zapala się na benzynie i na gazie również.
Komputer pokazywał błędy stałe bank sonda lambda 1,2 -wymieniłem dzisiaj
Świece wymienione
Moduły zapłonowe sprawdzone
Cewki sprawdzone
Czasami wykazuje błędy sporadyczne typu losowe wypadanie zaplonu na cylindrze ,zazwyczaj pokazuje na pierwszym.

Mają Panowie jakieś sugestie co sprawdzić ? :/

<bezradny> <bezradny> <bezradny> <bezradny> <bezradny> <bezradny>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-01-07, 08:37   

Jeśli CAT się zapala to na 90% wypadają zapłony albo mieszanka jest niewłaściwa.

Jakie dokładnie masz błędy na vagu?

Przez wypadające zapłony pokazywać się będzie błąd sond i w drugą stronę, przez zepsute sondy mogą wypadać zapłony.

Zanim jednak zaczniesz sie z tym bawić podaj korekty długoterminowe i poobserwuj korekty krótkoterminowe w kanałach 10 i 11. Będziesz wiedział czy masz za bogato, za ubogo i w jakich warunkach taka sytuacja występuje.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-07, 09:47   

Czujnik położenia wału może też powodować wypadanie zapłonów. U mnie tak było jak się izolacja w kablu rozpadła. Jego błąd wyrzucało dopiero po zakręceniu silnikiem powyżej 4tys. obrotów.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-01-09, 23:49   

Potwierdzam tym czujnikiem , u mnie dodatkowo po jakimś czasie silnik przestał się wkręcać powyżej 3 tyś obr bo już gubił impulsy.
Na początku miałem tak że raz na jakiś czas gubił zapłon na losowo co było widoczne tylko na vagu w błędach a w miarę upływania czasu pokazywał się CAT i wywalało już losowo kilka cyl na raz albo cały moduł zapłonowy odcinało i silnik jechał na 4 cyl tylko. Wymiana czujnika na nowy i jak zero problemów . a wymieniłem wcześniej wszystkie świece + moduły
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.