|
Autor |
Wiadomość |
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-17, 20:01 [S8 D2 98 LPG
] Padająca pompa hamulcowa?
|
|
|
Cześć wszystkim. Zawsze narzekałem na kiepskie hamulce w samochodzie. Chcąc hamować awaryjnie raczej nie jest to możliwe. Otóż zaobserwowałem dzisiaj ciekawą rzecz. Toczyłem się w mieście około 80 km/h, w oddali zapaliły się czerwone światła i zacząłem hamować. Miałem 5 bieg, nacisnąłem pedał hamulca, trzymałem w jednej pozycji. Zbiłem tipem do 3, obroty wzrosły do około 3 tysięcy i pedał trochę wpadł, powodując mocniejsze hamowanie. Kilka razy już takie cuda zaobserwoałem i stwierdzam że przy wyższych obrotach mam skuteczniejsze hamluce. Rzadko kiedy trzymam samochód na wysokich obrotach, dlatego jazda jest mniej przyjemna i bezpieczna. Od czego chłopaki zacząć? |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-17, 21:19
|
|
|
Emil to może być również powiązanie z Twoją nierówną pracą silnika. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-18, 09:03
|
|
|
Powyżej 1200 rmpm silnik pracuje aksamitnie. Myślisz że gdzieś podciśnienie na serwo ucieka? Sprawdzę ten trójnik o którym kolega pisał. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-18, 09:46
|
|
|
http://www.a8team.pl/d2-9...ach-vt13911.htm
W tym temacie masz troszkę info.
Ogólnie v8 ma taką tendencję ze jak coś mu dolega to nie odczujesz tego na wysokich obrotach.
Na niskich będzie drżał szarpał.
A jadąc tak jak napisałeś w pierwszym poście i hamujac bez użycia Tip to pedał robi się twardy ?
Jeśli tak to na początku sprawdził bym tego Yka.
Aha jeszcze jedno nie dlubal nikt przy przepustnicy ostatnio?
Skrzynia nie zaczęła dziwnie pracować? Poszarpywac lub przeciagac biegi? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-04-18, 10:25
|
|
|
Tipem po prostu wymusiłem zmianę biegu - lubięhamować silnikiem. Wymusiłem i wskoczył na 3000K Przepustnica nie była w ogóle ruszana. SKrzynia zmienia biegi elegancko - pomijając szarpnięcia spowodowane przez dyfer + chyba dolot. |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |