Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Karuzela usterek masa? zasilanie?  
Autor Wiadomość
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-04, 22:29   [S8 D2 98 LPG ] Karuzela usterek masa? zasilanie?

Elo
Miałem problem z abs został jakoś tam usunięty dokładnie to nie było komunikacji na stykach przy kompie. Udało się to odpalić. Tyle że teraz mam trochę ciekawostek. Airbag wywala błąd za niskiego napięcia, do tego mam checksum error, no i tradycyjnie maty. Tyle że na podglądzie po zajęciu siedzenia mam info siedzenie zajęte więc jestem głupi. Abs wywala prawy przód zwarcie do plusa lub przerwa w układzie, przeciąłem kabel zarobiłem na nowo dalej to samo. Dodatkowo wyświetla mi otwarte drzwi wszystkie po za bagażnikiem i kierowcą. No i najciekawsza rzecz przestała robić klima tzn działa klimatronik ale nie chłodzi leci ciepłe powietrze tak jak by nie startował kompresor. Czego szukać? Gdzie może być jakiś błąd? Nie ma błędów klimy, ecu też czyste. Po za tymi błędami co podałem to takto jest puściutko teoretycznie wszystko powinno grać.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-05, 07:56   

Bezpieczniki wszystkie ok?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-07-05, 08:36   

Tak bezpieczniki są ok. To podstawa :) . Chyba poprawię na początek masę między silnikiem a budą i posprawdzam plusy dlatego że wydaje mi się że napięcie ładowania jest deko za niskie. Aktualnie jest około 13.00V. Gdzieś tam pod spodem podobno jest łączony plus może tam pośniedziało i łapie przez to jakieś dziwne błędy? Co mnie jeszcze zastanawia to mam wpięty sterownik gazu w gniazdo diagnostyczne. Sterownik gazu robi korekty po obd i potrafi mi go wywalić. Zastanawia mnie airbag bo on też może mi sypać błędami. Co prawda na polskim vagu nie mam tego błędu natomiast na launchu pokazuje mi 65535 internal memory checksum error. Z tego co znalazłem na rosstech to za niskie napięcie sterownika, błąd w okablowaniu lub uszkodzony sterownik. Ponieważ mam też zapisany błąd za niskiego napięcia to wydaje mi się że może sam sterownik nie jest padnięty tylko jest problem z okablowaniem. Zwłaszcza że pod siedzeniami są czujniki przyspieszenia. Nie mam napięcia na tylnim gnieździe zapalniczki więc cosik tam wygląda na uszkodzone chyba czeka mnie demontaż tunelu :(
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-05, 14:29   

miaziol napisał/a:
Gdzieś tam pod spodem podobno jest łączony plus może tam pośniedziało


dokładniej jest to przy podłużnicy po stronie pasażera od spodu. Jak skręcisz koła w lewo powinienieś widzieć dobrze tą kość.

miaziol napisał/a:
mam też zapisany błąd za niskiego napięcia to wydaje mi się że może sam sterownik nie jest padnięty tylko jest problem z okablowaniem


Sprawdź dokładnie ładowanie. Nie na wolnych obrotach a na zapodanym biegu, czyli D lub R następnie włączone max odbiorniki czyli światła, klima, podgrzewanie szyby, radio i grzane stołki.
Walczyłem z tym długo i u mnie problemem był alternator a dokładniej diody. Jedna z nich szwankowała i ładowanie było a i owszem ale z momentem dawania obciążenia alternator nie dawał mocy. Na wyłączonych odbiornikach dawał 13V a po odpaleniu wszystkiego spadało poniżej 11V Oczywiście jak się dodało gazu na 2000 obr/min to było ok.

miaziol napisał/a:
Nie mam napięcia na tylnim gnieździe zapalniczki więc cosik tam wygląda na uszkodzone chyba czeka mnie demontaż tunelu

Jeśli masz włączoną blokadę ylnych szyb to automatycznie rozłącza zapalniczkę na tyle.

miaziol napisał/a:
Chyba poprawię na początek masę między silnikiem a budą

Sprawdź masę jeszcze w bagażniku przy akumulatorze, idzie od aku do budy w okolicach lampy.
Następną masę masz przykręconą silnik-podłużnica po stronie pasażera, uważaj bo ta śruba przy niej lubi się utitrać.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.