|
Autor |
Wiadomość |
DuD
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-07-07, 16:28 [S8 D2 98 LPG
] Silnik nie odpala
|
|
|
Witam, dopadł mnie dziś problem a mianowicie, postanowiłem sprawdzić kompresje po odpinałem cewki i moduły zapłonowe i dawaj po kolei wykręcałem świece i dokonywałem pomiaru. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnik zaczął falować po przełączeniu na LPG wszystko normalnie. Na benzynie przy dodawaniu gazu silnik się dusił, żeby wszedł na wyższe obroty trzeba było bardzo delikatnie dodawać gazu. Potem silnik zgasł i już nie chciał odpalić. Po 30 minutach z problemami zapalił i dalej te same objawy, a na LPG wzorowo, aktualnie już nie odpala... Zbieg okoliczności i padła pompa paliwa? Czy mogłem coś innego uszkodzić ? Wcześniej po przekręceniu na zapłon za każdym razem było słychać bulgotanie przez 1-2s aktualnie tego nie ma. Można bez jakiś profesjonalnych narzędzi sprawdzić pompę? |
_________________ "Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-07-07, 16:41
|
|
|
Odkręć przewody zasilające listwę wtryskową od paliwa rozłóż jakąś szmatkę i jedna osoba niech przekręci zapłon . Pompa powinna podawać paliwo . Może się wydarzyć że ewidentnie za słabo będzie podawać paliwko lub z przerwami nie regularnie . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
DuD
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-07-07, 17:44
|
|
|
Powiem tak, auto postało z 2h i postanowiłem sprawdzić czy odpali łapał jak by chciał ale zaraz gasł za 5 razem kulejąc ale odpalił wskoczyło LPG i normalnie równo pracował, podjechałem na stacje wlałem 10 litrow benzynki i pali od strzała bez żadnych problemow... powaliło się coś w kompie że cewki i moduły odpięte? czy standardowy problem rezerwowy? sam nie wiem, wydaje mi się że gdyby była to pompa to kulał by już cały czas. Zobaczymy jak po nocy odpali może to cudowne auto i samo się naprawia Jak będą problemy to odkręcę te przewody i zobaczymy co się będzie działo |
_________________ "Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2014-07-07, 18:11
|
|
|
Czyli paliwa miałeś na rezerwie tylko? Jeśli tak to może zaciagnął powietrze w układ i cięzko mu było je przepchać. Jak bedziesz miał czas, to sprawdź później ciśnienie pompy paliwa. |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-07-07, 19:24
|
|
|
hehe też miałem podobny przypadek wymiana uszczelek pod ssącym . Poskręcałem wszystko i dupa przerywa ciężko pali itp. wyszło na to że jak postał trochę na dużym skosie to paliwka jednak było za mało dolałem i git. ale brałem pod uwagę że to już sprawdziłeś . Widzisz głupota jak u mnie |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
DuD
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2014-07-07, 20:10
|
|
|
Miejmy nadzieje ze to tylko taka pierdoła, dziwi mnie ze przy przekrecaniu na zapłon nie chlupocze tak jak przedtem. Auto stalo praktycznie na rownym, a wskazówka dopiero wchodziła na rezerwe. Zobaczyny co bedzie rano i jak wyjezdze paliwko do rezerwy czy jakies problemy się pojawią.
Rano auto odpalilo bez najmniejszego problemu znikneło chlupotanie. Teraz pozostaje sprawdzić pompe jakie cisnienie generuje. |
_________________ "Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździł dieslem" - J. Clarkson |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |