Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] Syf w zbiorniczku wyrównawczym  
Autor Wiadomość
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-06-16, 13:45   [S8 D2 98 LPG ] Syf w zbiorniczku wyrównawczym

Witam,
problem zaczął się w lutym, przy okazji większych napraw zmieniałem cały płyn chłodniczy.
Przed zmianą płyny ten stary wyglądał normalnie. Po zmianie płyny od razu zauwazylem syf w zbiorniczku wyrownawczym, odrazu skojarzylem to z uszczelką.. mechanik sprawdził miernikiem CO2, po czym stwierdził że ten syf to nie olej tylko jakis stary uszczelniach wyplukalo. Od tamtego czasu progresywnie wypłukuje tą "pianę" ale wyciek płynu jest coraz więkrzy. Planuję teraz zmianę rozrządu, myślę że wyciek wody jest na pompie.
I teraz pytanie, czy jest to możliwe, że to jednak uszczelka pod głowicą i jeżdżę już z tym pół roku, czy może w jakimś innym miejscu olej może mieszać się z płynem, bo nie wydaje mi się żeby aż tyle tego uszczelniacza było w układzie. Olej jest czysty ale ubywa około 0,3 l na tys km. pozdrawiam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-16, 20:22   

Jesli masz ubytek oleju na poziomie 300ml/1000km to jest bardzo dobry wynik jak na v8 :) Moja żłopie ze 2 razy tyle :)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-16, 20:34   

Przyczyną zabrudzenia płynu może być jeszcze chłodniczka oleju lub chłodnica. ;-)
 
 
ktptomas 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Wiek: 32
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-06-17, 06:25   

dzieki za odpowiedz! ta chlodniczka oleju - rozumiem ze oleju silnikowego, to jest w chlodnicy wody? czy da sie ja zmienic w razie co bez zmiany calej chlodnicy?

Apophis, to mnie uspokoiles z tym olejem... nie wiedzialem ze ma az takie normy franca jedna.. ;) )
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-06-17, 11:46   

Apophis napisał/a:
Jesli masz ubytek oleju na poziomie 300ml/1000km to jest bardzo dobry wynik jak na v8 :) Moja żłopie ze 2 razy tyle :)


Zgubiłeś jedno zero, miało być 10 000km? :shock:
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-17, 21:27   

Nic nie zgubiłem. V8 ma praw wychać litr na tysiąc a moja sie oscyluje w okolicy 400-600ml w zalezności od tego po jakim terenie sie jeździ(w gorach wiecej) i jak ktos jedzie czy agresywnie czy delikatnie. Mi w PL niemal nie brała oleju bo było ok 300na 1000km a w DE jak cisne na autobanach ile wlezie i miejscowośc gdzie mieszkam pagorkowata to 2xtyle bierze co w pl.
Ja miedzy wymianami dolewam kilka litrow a z tego powodu obecnie wymieniam co 15tyś bo i tak piątke wleje przez te 15tyś km.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.