|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-08-16, 10:13
|
|
|
Tak jak pisalem - zalezy co padlo. U mnie (jak w wiekszosci tutaj opisywanych przypadkow) padla cewka.
Samochod trzepal sie na wolnych obrotach, byl CAT, nie mial mocy.
Problem wystepowal tylko po zagrzaniu, wraz z temperatora wzrastala opornosc i ECU odcinalo (w tabelkach masz podane m.in Flow rates lb per hour, per min, per min i resistance)
Z tym nic nie zrobisz. Kupiles uzywke ok, jednak jak na moim przykladzie - przebieg nie zawsze ma znaczenie, u mnie padl ponizej 190k km, w drugiej sa OE przy ~300k km. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-16, 21:20
|
|
|
dice111 napisał/a: | Tak jak pisalem - zalezy co padlo. U mnie (jak w wiekszosci tutaj opisywanych przypadkow) padla cewka.
Samochod trzepal sie na wolnych obrotach, byl CAT, nie mial mocy.
Problem wystepowal tylko po zagrzaniu, wraz z temperatora wzrastala opornosc i ECU odcinalo (w tabelkach masz podane m.in Flow rates lb per hour, per min, per min i resistance)
Z tym nic nie zrobisz. Kupiles uzywke ok, jednak jak na moim przykladzie - przebieg nie zawsze ma znaczenie, u mnie padl ponizej 190k km, w drugiej sa OE przy ~300k km. |
Kupiłem używkę głównie z myślą o potwierdzeniu usterki.
Jasne, muszę go sobie zmierzyć.
Dzięki! |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
buli86
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 15 Sie 2019 Posty: 9 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2019-08-25, 09:44
|
|
|
witam ma mam podobny problem tyle ze na gazie ale jak trzymam obroty powyżej 2k jest ok przed wymiana swiec i cewek pokazywal wypadanie 1, 3, i 8 cylinder teraz tylko 8. Bylem u gazownika (nie u Janusza) mowi ze instalacja za slaba do wymiany na nowa, jesli to faktycznie wtrysk benzyny to co ma wspolnego z gazem? chyba ze gaz na tyle zlaby ze za malo go i 8 nie daje rady? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-08-25, 10:47
|
|
|
zamień gazowy wtryskiwacz z innym cylindrem jeśli babol się przeniesie to wtrysk siedzi
zazwyczaj wymienia się wtryskiwacze tylko- potem może reduktor -komputer gazowy raczej nie ma po co no chyba że masz brc to już masz problem |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-08-25, 14:51
|
|
|
Ja w 4.2 avp mam wrażenie na drgania silnika na zimnym trochę i jak daje gazu na P ok 2 tyś obrotów potem nic jestem po wymianie świec na bosch i cewek beru |
|
|
|
|
buli86
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 15 Sie 2019 Posty: 9 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2019-08-25, 14:58
|
|
|
gazownik uznał ze to bubel,z mojego punku widzenia ma racje nie dość ze burdel to spadek mocy na gazie w przyszłym tygodniu będzie wymian na nowy dam znać co z tego wyszło |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |