Autor |
Wiadomość |
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-11-26, 18:43
|
|
|
U mnie mechanik przy wymianie rozrzadu mowil, ze tylko lekko przod odchylał i bez większych problemów ;-) . Trudniej jest wymienić np. w VW golfie 5 :mrgreen: |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-11-26, 19:21
|
|
|
Są magicy co cały rozrząd wymieniają bez demontowania przodu. |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-11-26, 19:25
|
|
|
Ale wg mnie to trzeba sobie ułatwiać zycie a nie komplikować mała iloscia miejsca bo "wszystko się da" |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-26, 21:11
|
|
|
DO rozrządu odchylałem przód ale do samego paska osprzetu to nie ma potrzeby. Wiatraki sie łatwo ściąga i jest miejsca dość. A jak mechanik twierdzi inaczej to albo pipa jest albo naciągać chce |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-11-27, 12:58
|
|
|
Przed awarią rozrządu miałem objawy szumu i pisku ale były to chwilowe objawy które chwilę po ruszeniu z miejsca zanikały . Po zerwaniu pasa rozrządu i demontażu obudów okazało się że dolna rolka ta za kołem wału zapiekła się i spowodowała zerwanie paska , Tak że ostrożnie z tymi diagnozami ,A słyszałem że nawet w autoryzowanych serwisach przy wymianie rozrządu mechanicy tej właśnie rolki nie wymieniają bo jest problem z demontażem koła wału , a co najważniejsze ukrywają ten fakt przed klientem który ma świadomość że ma wszystko wymienione . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-05, 15:48
|
|
|
byłem u mechanika i stwierdził ;> pasek wieloklin :< chyba bo zawsze mi się myla te nazwy. 2xrolka prowadząca.
Pasek nie wygląda najlepiej przez jedna z rolek. w poniedziałek daje na wymiane. A moglem to przy rozrządzie zrobić ale takie to zycie :-P |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-06, 00:06
|
|
|
123mielony napisał/a: | Są magicy co cały rozrząd wymieniają bez demontowania przodu. |
Nie wiem czy im współczuć czy gratulować.... ja bez ruszania przodu tego nie widzę..... blokady, napinanie, dokręcanie z odpowiednim momentem... książkowo to raczej awykonalne ;-)
tutenhamon napisał/a: | A słyszałem że nawet w autoryzowanych serwisach przy wymianie rozrządu mechanicy tej właśnie rolki nie wymieniają bo jest problem z demontażem koła wału , a co najważniejsze ukrywają ten fakt przed klientem który ma świadomość że ma wszystko wymienione . |
A to w pre-FL bez demontażu koła wału da radę poprawnie wymienić pasek rozrządu?..... bo mi się wydaje że nie da rady :-> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
|