Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-28, 13:35
|
|
|
Jednak stwierdziłem, że zrobię na dystansach.
Mam jarzmo D3 z przodu, przykręcam do swoich zwrotnic w S8 D2 PreFL. Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy. Po założeniu tarczy nie da się obrócić, raz ma luz, raz nie ma i się zatrzymuje.
Jakaś rada? Kurde nie mam już sił do tego. |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-08-28, 22:06
|
|
|
te dystansemaja byc na tarcze bo nie pasuja do pierscienia centrujacego i srednica zew. nie wejdzie w tarcze |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-29, 08:40
|
|
|
Tak, dokładnie takie dystanse.
Zdjąłem gwint ze śruby, gwint w zwrotnicach został, aby swap był odwracalny. |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-08-29, 12:30
|
|
|
bedzie przylegac do pierscienia jak bedzie oddalony o grubosc tarczy, ja zmienilem zwrotnice na AD |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-30, 10:15
|
|
|
kubaziel napisał/a: | bedzie przylegac do pierscienia jak bedzie oddalony o grubosc tarczy, ja zmienilem zwrotnice na AD |
Ja mam w planie zmianę zwrotnic z przodu na K lub AD, ale najpierw muszę zobaczyć jak to będzie hamować.
Przy okazji, jakie tarcze klocki na tył?
Tarcze A8D4,Q5, 330/22
A klocki? Od PSA? Od Peugeota 407? Po prostu, nie od jakiś kombi, hatchów itp?
Żebym na minę nie wlazł.
@bugalon |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-08-30, 14:25
|
|
|
Z Q5. Klocki Citroen/Peugeot jak chcesz ten mniejszy pasek miec.
Na tyl rowniez potrzebne adaptery + zmiana linek na dluzsze.
Wszystko w tym temacie, nie ma sensu sie powtarzac https://www.a8team.pl/d2-...tyl-vt12344.htm |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-09-04, 21:20
|
|
|
kubaziel napisał/a: | te dystansemaja byc na tarcze bo nie pasuja do pierscienia centrujacego i srednica zew. nie wejdzie w tarcze |
Raczej pomiędzy piastę a tarczę hamulcową, ponieważ po przykręceniu jarzma i założeniu zacisku nie będzie można dokręcić tarczy, bo będzie opierać się o jarzmo.
Bez dystansu, po dociśnięciu tarczy 360 mm do piasty przy zwrotnicy 257L / 258L zostaje tylko parę milimetrów - więc nie dałoby rady przykręcić jarzma
|
_________________
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-11-09, 01:40
|
|
|
dlatego tarcze musisz odsunac od piasty o szerokosc dystansow |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-11-12, 19:12
|
|
|
rozmawialem z osobami po takich modyfikacjach nikt nie byl zadowolony .... szkoda czasu na takie druciarstwo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-11-14, 17:35
|
|
|
A czy możesz opisać dlaczego nie byli zadowoleni? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-11-16, 12:20
|
|
|
VAGowner napisał/a: | A czy możesz opisać dlaczego nie byli zadowoleni? |
Dołączam się do pytania co nie halo?
U mnie to tak wygląda, i nie zauważyłem nic dziwnego. Szpilki są jedynie dłuższe.
|
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-11-16, 14:09
|
|
|
Każdy robi co uważa, ale nie dziwię się co poniektórym patrząc na dostępność i cenę żeliwnych zwrotnic. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
MeWaPKP
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: S8 D2, D3, D4, waiting D5
Dołączył: 09 Sie 2016 Posty: 68 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-12-14, 14:30
|
|
|
Zmienia się rozstaw kół. Auto ma inną przyczepność niż miało, inaczej wchodzi w zakręty, a to raptem 34mm. Do tego mój niepokój psychiczny, że mam tam kawałek aluminium, coś się tego boję.
Właśnie zmieniam na zwrotnice Rki od @Prestona |
_________________ Te głupie pytania, kiedy programista dorwie się do mechaniki...
Stajnia:
100 C1
80 B2
100 C3
V8 d11, 4.2 M/T
RS4 B5
S8 D2
S8 D3
A8 D3 Lang
S8 D4 Plus
... waiting S8 D5 |
|
|
|
|
|