Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] zwrotnice przód  
Autor Wiadomość
walker1235 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: łuków
Wysłany: 2016-08-23, 22:10   [S8 D2 98 ] zwrotnice przód

witam. mam d2 przedlift,planuję założyć mocniejsze hamulce i chyba najlepiej by było najpierw zmienić zwrotnice. do aluminiowych jakoś nie mam przekonania więc w grę wchodzi coś takiego : http://allegro.pl/audi-a8...5179280727.html
teraz pytanie: czy moje wahacze z metalowej zwrotnicy będą pasowało do czegoś takiego?
do takich zwrotnic przykręcę nowsze zaciski bez problemu?
ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-23, 22:32   

walker1235 napisał/a:
do aluminiowych jakoś nie mam przekonania


a mozna wiedziec czemu ? kilka osob w tym ja jezdzimy na alu zwrotnicach i mamy rowniez setup hamulcowy z D3 ktory pod te zwrotnice pasuje bez przerobek i nic sie nie dzieje wiec ciekaw jestem argumentacji :)

walker1235 napisał/a:
czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3


sens jest, Apophis tak zobil i jakos to jezdzi :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
walker1235 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: łuków
Wysłany: 2016-08-23, 23:01   

martin_rs4, metalowe jakoś bardziej mnie przekonują co do ich solidności, zwłaszcza przy wymianie wahaczy.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-23, 23:07   

walker1235 napisał/a:
zwłaszcza przy wymianie wahaczy.


hehe boisz sie ze sie sruby zapiecza i bedzie lipa ? Dlatego trzeba je smarowac przy montazu i problem z glowy ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-24, 06:59   

walker1235, masz pre fl wiec tylko do liftowej zeliwnej potrzebujesz banana z grubym stozkiem co kosztuje $$$.

Do plywajacych np z d3 360 alu, do grubszych tematow bralbym zeliwne.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-24, 07:37   

walker1235 napisał/a:
ewentualnie czy jest sens przespawać uchwyty w obecnej zwrotnicy tak żeby pasowały zaciski od d3


Zaciski bedą pasowały tylko musisz odsunąć tarcze o 17mm dystansem ale o tym juz na forum pisano i ja to wlasnie mam.
 
 
walker1235 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: łuków
Wysłany: 2016-08-24, 08:04   

krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.
Apophis, masz jakieś wymiary tego dystansu? znalazłem coś takiego ale nie wiem czy będzie pasowało bo nie ma żadnych wymiarów:
http://olx.pl/oferta/tule...html#ec4550fd8b
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-24, 13:36   

To jest zupełnie co innego. Poszukaj tematów o tym i poczytaj! Dystans ma w skrócie odsunąć czoło piasty o 17mm i musi byc idealnie odwzorowany. Ja takie dostałem od naszego kolegi SenatorS8 ktory zrobił jedna partyjke dla chętnych :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-08-24, 13:51   

przeróbki kombinatoryka a z alumuniowymi brak problemu :D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-24, 19:29   

walker1235, daj sobie spokój ze spawaniem i to w dodatku aluminiowych uszu.

walker1235 napisał/a:
krzychu22.p1i, w mojej chyba jest gruby stożek? poliftowe dopiero miały cienki. tytanie jest takie jaki był w żeliwnych poliftach.

Pytałeś o żeliwne i sprawa się ma tak że żeliwne potrzebują dolnych 2 wahaczy z grubym stożkiem. Jeden już masz (prosty przedni), trzeba tylko zmotać banan z grubym sworzniem.

walker1235 napisał/a:
http://olx.pl/oferta/tule...html#ec4550fd8b

To jest do d11 czyli v8, która ma układ ufo i ta tuleja jest na swap na zestaw z a8 d2 czyli lucasa. To zostaw w spokoju.

Były na forum zdjęcia i wymiary, trzeba tylko znaleźć.
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-08-26, 11:27   

Dokładnych pomiarów nikt nie podawał. Adam wrzucał tylko zgrubne rysunku dystansów. Dobrze ze ich nie podawal, bo po pierwszym zestawie okazalo sie ze trzeba zrobic jakies delikatne poprawki na osadzenie tarczy (bylo za niskie czy za wysokie nie pamiętam juz). Ja na tych adapterach również jeżdzę. Wykonane są świetnie.

Temat przerzucania zwrotnic tez rozważałem ale jest nieopłacalny kosztowo. Po pierwsze same zwrotnice kosztują około 200 za sztuke (mowa o zeliwnych z TDI albo W12) a po drugie trzeba też dokupować wahacze. Potrzebne są dwie sztuki - z tym grubym sworzniem co Krzychu napisał a jeden taki wahacz to około 400 złotych i dostępny tylko w TRW zdaje się. Do tego przy używanych zwrotnicach trzeba by było dać nowe lozyska bo nigdy nie wiadomo jak to jest z uzywkami i robi sie chora kwota.

Za same adaptery placilismy cos około 400 złotych więc nie ma o czym gadać. Jedyny ich minus jest taki, że osłona tarczy hamulcowej z D3 jest od nich trochę za mocno według mnie oddalona ale to naprawdę jest drobiazg.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
walker1235 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: łuków
Wysłany: 2016-08-26, 12:55   

może ktoś ma na zbyciu takie dystanse? do senators8 już pisałem ale nie posiada <bezradny>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.