Autor |
Wiadomość |
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-27, 19:52 [S8 D2 99 LPG
] Problem przy zapalaniu, długo kręci
|
|
|
Witam
wczoraj rano przy odpalaniu auto nie zapaliło od razu, kręciłem z 5 sek. albo lepiej (tak jakby nie było benzyny). Później już zapala dobrze, ale kiedy ostygnie to problem się pojawia. Dodam, że były wymieniane świece ale po wymianie było wszystko ok.
W czym może być problem?
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-27, 21:49
|
|
|
Pompa się kończy ? Nalej paliwa do pełna i wtedy zobacz jak będzie zapalać . Spróbuj jeszcze zgasić na benzynie a nie na LPG i wtedy odpal jak zimny . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2012-02-27, 22:04
|
|
|
Sprawdz reduktor od Lpg czy nie popuszcza podciśnieniem. |
|
|
|
|
martab99
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 157 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-02-27, 22:10
|
|
|
Znajdź sobie mój temat w tej kwestii |
_________________ Marcin
4WD + 1WD |
|
|
|
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2012-02-27, 22:45
|
|
|
u mnie jak pompa siadła tak samo się działo. |
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-02-27, 22:51
|
|
|
ok, jutro sprawdzę czy na samej PB też tak będzie się działo, a jak nie to do pełna bak pozostaje nalać :-/
oby to nie była pompka... |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-28, 08:00
|
|
|
Jak pompa zaczyna siadać to nie za bardzo dolanie paliwa coś pomoże. Może już podawać za małe ciśnienie i początkowe objawy to dłuższe kręcenie, aż pewnego dnia możesz nie odpalić. Podjedź do jakiegoś mechanika puki odpala niech ci zmierzy jakie ciśnienie podaje pompa. Parę minut roboty i będziesz wiedział czy kupować pompę czy szukać innej przyczyny |
|
|
|
|
johnmark
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 47 Skąd: obecnie Austria
|
Wysłany: 2012-02-28, 17:15
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Jak pompa zaczyna siadać to nie za bardzo dolanie paliwa coś pomoże. Może już podawać za małe ciśnienie i początkowe objawy to dłuższe kręcenie, aż pewnego dnia możesz nie odpalić. Podjedź do jakiegoś mechanika puki odpala niech ci zmierzy jakie ciśnienie podaje pompa. Parę minut roboty i będziesz wiedział czy kupować pompę czy szukać innej przyczyny |
dokładnie tak samo miałem, wymieniłem pompę i problem znikną. Teraz pali na dotyk |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-03-01, 09:40
|
|
|
moze jeszcze byc problem z niedroznymi katalizatorami |
|
|
|
|
MARIO
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 D2 FL
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 18 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2012-03-01, 17:01
|
|
|
wczoraj jeździłem tylko na benzynie. Dziś odpalam i wydaje się być ok.
Więc problem leży po stronie elpidżi... |
|
|
|
|
|
|
|
|