Autor |
Wiadomość |
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-18, 08:01 [S8 D2 99 LPG
] Problemow ciąg dalszy...:-(
|
|
|
Witam,
Tak jak do tej pory od wymiany wtryskiwacza wszystko bylo ok,tak teraz problem goni problem. Mianowicie dzis rano odpalajac S8 juz przy wlaczeniu zaplonu uslyszalem dziwne buczenie. Dzwiek dochodzil z okoloc srodka przedniej szyby tak jakby cos chcialo sie ustawic a nie moglo. Zapalilem silnik a buczenie nie ustawalo. Po otearciu maski zlokalizowalem dzwiek zs jwst to zaraz pod podszybiem na srodku. Druga sprawa jest taka ze chcac wlasnie zlokalizowac ten dzwiek po otwarciu maski zobaczylem dymek wydobywajacy sie z rury dochodzacwj do filtra powietrza i wlasnie to mnie najbardziej martwi. Odma puszcza opary do filtra?dodam ze dym wydobywa sie na laczeniu filtra i rury. Trwalo to jakies 3min po odpaleniu a pozniej ustalo. |
_________________ Sweet Child O'Mine
http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY
http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-04-18, 10:32
|
|
|
to buczenie to najprawdopodobniej pompki elektryczne cieczy chłodzącej, aby sprawdzić zrób tak : włącz zapłon , ustaw temp. na klimatroniku na LOW od str pasażera i kierowcy i dźwięk powinien ustac. |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-04-18, 21:45
|
|
|
ja z tym nic nie zrobilem. mam tak caly czas te pomki trzeba wymienic. ale sporo roboty |
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-23, 10:17
|
|
|
lunizS8 napisał/a: | Importcompany zrobilem tak jak napisales i buczenie ustalo ale gdy tylko nacisne+ na klimatroniku znowu zaczyna.
Co dalej z tym fantem? |
Nie chciałbym Cię martwić ale jeżeli jest tak jak piszesz to żywota swojego kończy pompa nagrzewnicy.
Roboty z tym tematem jest sporo bo aby ją wyciagnąć musisz zdemontować podszybie, środkowy nawiew z klapami (ten pod maską), zlać płyn hamulcowy i zdemontować całe servo... a i tak nie jest łatwo ją wyciągnąć.
Jeżeli jakiś mechanik powie że zrobi to bez powyższych czynności to nie zostawiaj mu auta bo to oznacza że nigdy tego nie robił i na Twoim aucie będzie się tego dopiero uczył...
temat znam bardzo dobrze bo osobiście robiłem to 3 razy w swoim S8 gdzie między innymi rozebrałem na części pierwsze dwie takie pompy składając z nich jedną "igłę" aż wreszcie wszystko działało na tip-top.
Pompa nagrzenicy jako nowa dostępna tylko w ASO za parę tys pln...
jak zdecydujesz się na używkę to kupuj tylko ze sprawdzonego źródła bo nawet przy odbiorze osobistym nie łatwo jest sprawdzić czy jest rzeczywiście w pełni sprawna.
W rocznikach modelach FL monotwane były dwa różne modele tej pompy (różne numery części) ale różnią się tylko i wyłącznie okablowaniem (inne rozwiązanie z doprowadzeniem zasilania do pompy ale wtyczka od elektrozaworów identyczna) natomiast sama pompa i elektrozawory konstrukcyjnie są identyczne.
Temat pompy nagrzewnicy, elektrozaworów oraz problemów związanych z ich niepoprawną pracą był już na forum opisywany. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-23, 21:44
|
|
|
Dzieki FOSS za wyczerpującą odpowiedź. Na szczęście znam starego wygę, który z nie jednego pieca chleb jadł i prawdopodobnie będzie wiedział jak to zrobić, ale wspomnę mu o tym. Poszperam jeszcze na forum skoro temat był poruszany. Da się narazie śmigać z niesprawną pompą czy mogą być jakieś konsekwencje?
Pozdrawiam.
p.s. z ciekawości przeglądałem allegro i niestety nie znalazłem ani jednej pompy nagrzewnicy:( |
_________________ Sweet Child O'Mine
http://www.youtube.com/us...u/0/GLYBf0p0fZY
http://www.youtube.com/wa...feature=feedwll
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-23, 22:50
|
|
|
lunizS8 napisał/a: |
p.s. z ciekawości przeglądałem allegro i niestety nie znalazłem ani jednej pompy nagrzewnicy:( |
eee....
wpisz no w szukajke "zawory a8" |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-04-23, 23:32
|
|
|
lunizS8 napisał/a: | Da się narazie śmigać z niesprawną pompą czy mogą być jakieś konsekwencje? |
Konsekwencji raczej brak oprócz braku komfortu kiedy pompa wyje oraz kiedy pojawiają się problemy z ogrzewaniem/chłodzeniem/wentylacją wnętrza.
lunizS8 napisał/a: | p.s. z ciekawości przeglądałem allegro i niestety nie znalazłem ani jednej pompy nagrzewnicy:( |
Jeśli nie masz ciśnienia na czas to w moim S8 jest sprawna cichutka bo to ta o której wspominałem w poprzednim poscie... jakbyś był zainteresowany to mogę ją dla Ciebie zaklepać ale nie obiecuję że wytargam ją w przeciągu kilku dni bo wiem że raczej nie dam rady... ale jakoś w maju mam ochotę wziąść się wreszcie za rozbiórkę mojego rozbitka więc termin też nie jest znów taki odległy.
Jakby coś to daj znać na PW. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
lunizS8
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: auto
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 &W211
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 85 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
|
|
|
|