Autor |
Wiadomość |
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-10, 21:37 [D2 94 2.8PB/LPG
] Audi A8 nie odpala... POMOCY
|
|
|
Witajcie, mam ogromy problem. Od 2 tygodni jestem posiadaczką Audi a8. Wszystko było z nią w porządku do czasu kiedy nie mogłam jej odpalić...kręciłam 2 razy i za trzecim się udało nie do końca chodziła jak zawsze (tzn weszła na obroty po króciutkiej chwili) później wyjeżdżając z garażu zahaczyłam o próg i było słychać lekkie uderzenie od spodu. Wyjechałam około 300 m i samochód zaczął się krztucić, dławić i zgasł. Już jej od tego czasu nie odpaliłam
Przyjechał mechanik wymienił pompkę paliwa, filtr paliwa, bezpiecznik (był spalony) i samochód zaczął dobrze chodzić. Przez 3 dni odpalał i jeździł jak nówka
Później zaczęły się problemy z gazem....jadąc gaz się sam wyłączał a samochód na benzynie znowu się krztusił i gasł....odpalałam ją na gazie i działa.
Teraz nie chce już w ogóle odpalić.....
Benzyny ma pół baku i tak samo gazu.
co może z nią być?? POMOCY |
|
|
|
|
|
|
|
Kamrat
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sty 2016 Posty: 38 Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-05-10, 21:45
|
|
|
Pierwsze co - komputer i jakie błędy, potem można dyskutować. Jeśli nie masz to zainwestuj w VAGa bo inaczej zginiesz przy tym aucie. |
_________________ Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek ! |
|
|
|
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2016-05-10, 21:50
|
|
|
Żle zamontował pompę.Ciągnie paliwo tylko z prawej komoryy.Dolej z 5litrów i sprawdz czy odpali.pozdrawiam |
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-11, 11:19
|
|
|
Kamrat napisał/a: | Pierwsze co - komputer i jakie błędy, potem można dyskutować. Jeśli nie masz to zainwestuj w VAGa bo inaczej zginiesz przy tym aucie. |
Dziękuje za radę a możesz mi jeszcze powiedzieć gdzie mogę kupić taki kabel VAG i oprogramowanie, bo jak się domyślałam jest konieczne.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-05-11, 12:24 ]
bartez83 napisał/a: | Żle zamontował pompę.Ciągnie paliwo tylko z prawej komoryy.Dolej z 5litrów i sprawdz czy odpali.pozdrawiam |
Wydaje mi się, że pompa dobrze zamontowana, bo mimo wszystko były chwilę, że jechała na samej benzynie... |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-11, 12:09
|
|
|
Tak jak koledzy pisali , wadliwy montaż nie zawsze oznacza ze auto nie będzie zapalać , dolej jeszcze 5-10L paliwa i zobacz czy auto wtedy zapali |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-11, 12:22
|
|
|
Źle zamontowana pompa zasysa paliwo z jednej komory baku. Więc jak jedna komora zrobi się pusta to masz paliwo (w drugiej komorze) a pompa nie zasysa paliwa bo nie ma z czego (pierwsza komora).
P.S. Taki zbiornik Schrödingera bo masz paliwo i go nie masz jednocześnie a nie dowiesz się tego dopóki nie sprawdzisz |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Kamrat
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sty 2016 Posty: 38 Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-05-11, 12:59
|
|
|
Źle przeczytałem, myślałem że auto zgasło na gazie, pompa jak najbardziej możliwa, co do VAGa zobacz na allegro jest tego pełno od 20 - 30 zł. |
_________________ Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek ! |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 13:43
|
|
|
Tak dla sprecyzowania źle zamontowana pompa lub zła pompa lub po prostu nie udało się majstrowi to bedzie ssac tylko do połowy stanu w baku poniżej połowy bena się nie przeleje. A nie z jednej komory |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 16:37
|
|
|
Popieram w/w kolegów. Miałem to samo... trzeba dobrze osadzić pompę w koszu ale wcześniej wymiana oringów. Mam nadzieje, że ma suwmiarkę |
|
|
|
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:16
|
|
|
Dziękuje bardzo za rady
Z tego co wiem to było bardzo ciężko osadzić pompę już zamontowana w komorze Macie na to jakieś sprawdzone sposoby? ( tak na przyszłość )
Dziękuje |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolmax1992 [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:20
|
|
|
Hmm ja osobiście skorzystałem z drugiej dziury z lewej strony... chuda długa ręka.. albo kamerka inspekcyjna. Trzeba patrzeć, żeby króciec ten tzw. nypel wskoczył w dziurkę w koszu. Przed założeniem oring przesmarować troszkę olejem albo coś |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:40
|
|
|
To ten temat. Idealnie jak dla dziecka wyjasnione nawet pisąlem o by-passie gdyby ori nie chciało trzymac się kupy.
http://www.a8team.pl/d2-a...iwa-vt19801.htm
Jak majster sie tym zajmie to dojdzie do sedna.
Warunek że pompa musi byc ori lub zamiennikiem o pełniej sprawności-możesz dac foto lub marke swojej to ci powiem co masz. |
|
|
|
|
|
|
|
olka122
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Aleksandra
Jeżdzę: A8 D2
Dołączyła: 02 Kwi 2016 Posty: 8 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: 2016-05-11, 17:49
|
|
|
Apophis napisał/a: | To ten temat. Idealnie jak dla dziecka wyjasnione nawet pisąlem o by-passie gdyby ori nie chciało trzymac się kupy.
http://www.a8team.pl/d2-a...iwa-vt19801.htm
Jak majster sie tym zajmie to dojdzie do sedna.
Warunek że pompa musi byc ori lub zamiennikiem o pełniej sprawności-możesz dac foto lub marke swojej to ci powiem co masz. |
Super! Dziękuje! Moja pompa już w baku wiec nie jestem w stanie podać jaką mam zamontowaną |
|
|
|
|
|