|
Autor |
Wiadomość |
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-05-03, 17:07 [S8 D2 99 LPG
] Wiskoza a duże prędkości
|
|
|
Witam. Wczoraj jadąc przez dłuższy czas z prędkościami rzędu 180-200 kmh zauważyłem, że temperatura na blacie podskoczyła do jakiś 95 stopni. To chyba raczej nie jest normalne? Czy przy takich prędkościach i pędzie wiatru wiskoza powinna się skleić? Wisco mam nowe behr i szczerze jakoś nie słyszę go za często nawet stojąc w korkach. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-03, 20:16
|
|
|
Jadąc spokojnie trasą wisko raczej się nie włączy bo pęd powietrza będzie studził płyn znajdujący się w chłodnicy choć grzejąc 200 przez spory kawałek mogłeś doprowadzić do porządnego zagrzania układu do tych 95 stopni.
Osobiście przypatrzył bym się jakości płynu, ilości płynu, czy układ pracuje w ciśnieniu tzn czy jest sprawny zaworek na zbiorniczku wyrównawczym. Następnie zweryfikował pracę termostatu i najważniejsze czy chłodnica jest w 100% drożna.
Lecz jeśli w mieście podczas wysokich temperatur i korkach nie będziesz miał żadnych niespokojnych wzrostów temperatury to ja bym odpuścił temat.
Puki co obserwuj. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-05-03, 21:44
|
|
|
Ogólnie temperatura w korkach podnosi się również powyżej 90 stopni i zdarzało się w chłodne dni. Jednakże wczoraj o dziwo wskazówka wędrowała w strone 100 stopni za każdym dynamicznym przyśpieszeniem i potem układ bardzo wolo wracała na 90 stopni. Tak jakby termostat nie otwierał się do końca. Jakby nie było trzeba skontrlować pompę wody, wymienić termostat, porządnie sprawdzić chłodnicę i liczyć na poprawę |
_________________ xyz |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-04, 04:57
|
|
|
W takim razie musisz działać, skoro nie wymieniałeś jeszcze w/w elementów lub nie jesteś pewien ich prawidłowego działania. Lepiej to zrobić przed latem by nie ugotować maszyny. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |