Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-25, 17:20
|
|
|
no też czekam na info o cenie, z tego co Daniel mówił to trzeba dać swoją maglownice i oni wtedy weryfikują co trzeba zrobić, ceny niby od 250 euro w zwyż |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-28, 08:28
|
|
|
A więc ZF Saarbrücken regenerują magle tylko warsztatom a że zmieniłem branżę to lipa, kombinowanie poprzez warsztaty kolegów mi się nie widzi.
Kosztowo wygląda to następująco, ceny regeneracji zaczynają się od 250 Euro, wcześniej robiony jest kosztorys i jak sie nie zdecydujemy,
płacimy 79 Euro i odsyłają rozebraną maglownicę. Nowy magiel pod Servotronic (bez zaworu) to koszt 790 Euro.
p.s.
Do wyżej podanych cen należy doliczyć 19% podatku. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-28, 15:23
|
|
|
szkoda że nie robisz już w warsztacie, spróbował bym , ciekawe co by z tego wyszło |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-05-28, 17:27
|
|
|
grubo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-05-28, 18:36
|
|
|
kurde, ale też zapłacić 94 jojro + wysyłka za samą diagnozę... niby dużo, nie dużo...ale w przypadku niepowodzenie to jesteśmy jakieś 500zł w plecy...za samą diagnozę.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-28, 19:23
|
|
|
Tak zgadza się, ale jeśli naprawa zatrzymała by się na 1000 no powiedzmy 1500 PLN to warto, ja parę lat temu wymieniałem maglownice i dupa znowu franca stuka , i taka to robota z używkami |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-05-28, 20:05
|
|
|
CINEK napisał/a: | kurde, ale też zapłacić 94 jojro + wysyłka za samą diagnozę... | No wiesz, ktoś to musi wymyć, rozebrać, pomierzyć, dobrać części i wszystko policzyć. Biorąc pod uwagę stawki godzinowe w DE rzędu 80-120 Euro/h to nie jest dużo ...moim zdaniem. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-05-28, 20:44
|
|
|
A co sądzicie o polskich firmach które twierdzą że potrafią naprawić nawet stukajaca maglownice, twierdzą że są w stanie włożyć nową listwe, myślicie że warto? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-09, 20:11
|
|
|
robią dość dobrze i koszty tych weryfikacji |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-04-09, 20:20
|
|
|
Nie bardzo rozumie twój tok myślenia |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-10, 08:10
|
|
|
wyżej opisana była kwota za rozebranie magla i jego weryfikacji to u nas za tyle i jeszcze troszkę robią cały magiel z powodzeniem |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-04-10, 14:16
|
|
|
A może ma ktoś namiar na sprawdzoną firmę która mi zregeneruje lcałą maglownice bo u mnie posypała się listwa już raczej , ma już luz przy jeździe na wprost . ? Przy wyciąganiu silnika do remontu bym zrobił to od razu. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
|
|
|
|
Krzysztoff
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzytsztof
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 30 Lis 2016 Posty: 10 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 2019-05-27, 12:37
|
|
|
Hej,
Czy ktoś może mi pomóc jaka maglownica z servo pasuje do mojej s8 d2 99 lift
vin:WAUZZZ4DZYN001117
Bo w etce jest tyle tego, że nie wiem |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|